Mikä neuvoksi, kun naapurin moottorisaha ja raktori aiheuttavat digiantennillemme häiriötä? Kanavan kuin kanavan ohjelma menee siis pikselimössöksi sillä sekunnilla kun naapuri aloittaa moottorisahallaan päristelyn. Sama toistuu myös raktorin käynnistyessä. Antennimme on katolla suunnattuna oikein. Naapurin työkoneet ovat noin 20-40 metrin päässä antennistamme.
Mistä häiriö johtuu? Ja onko sille tehtävissä mitään?
Häiriö signaalissa vai antennissa?
2
434
Vastaukset 2
- Häiriösuojaus heikko
http://www.viestintavirasto.fi/index/asiointi-info/yhteydenotto/aani-jakuvahairiot.html voit laittaa kyselyn siitä, mitä naapurin olisi tehtävä häiriöiden poistamiseksi.
Moottorisahassa kuuluu olla häiriösuojaus kunnossa, mutta jos tulpan hattu on paremman kipinän saamiseksi vaihdettu suojaamattomaksi, niin keinot on vähissä. Sama koskee traktoria, jonka starttimoottori kipinöi jonkun huonon kosketuksen takia.
Joillakin on häiriölähteenä maantie, joka on digitv:n vastaanottosuunnassa. Kun kylän pojat lähtee paanalle "viritetyin vehkein" eli moporyhmä päräyttää ohi, niin kuva on katselukelvotonta niin kauan, kunnes jengi siirtyy muualle päristelemään.
Muita tunnettuja häiriölähteitä ovat kipinöivät katulamput, ajojohtojen jäätyessä valokaarta vetävät sähköjunat, paimenpojat, kipinöivät valokatkaisimet, kännykän kättelyt, jne. Näitä riittää, sillä ympäristöstä löytyy runsaasti häiriölähteitä, joita ei pystytä korjaamaan tai niiden aiheuttamaa ongelmaa ei kohtuullisin kustannuksin pystytä poistamaan.- Antenni?
Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556