Olen mies ja häpeän avo vaimoni käytöstä kovasti. Vanha ystäväni vuosien takaa on ollut ystävä FB, hän on nainen ja onnellisesti parisuhteessa joten mitään pelkoa ei ole. Mutta avo haukkui hänet pataluhaksi kun hän sattui kirjoittamaan sillä kielellä minulle jota on puhunut suurimman osan elämästään ja koska minä halitsen myös sen kielen. Siitäkös sota syntyi, avokas haukkui ja luuli että muka on jotain tekeillä ja esiintyi kuin diktaattori. Tämä nainen sulki minut pois FB välittömästi, ja ei vastaa puhelimeen myöskään. Niin että häpeä on ainut tunne ja ystävän menettäminen.
Kauas pois
Kauas on pitkä matka
1
259
Vastaukset
- mustasukkaisuutta
Oletko ajatellut miltä sinusta tuntuisi samassa tilanteessa? Eli avokkisi kirjoittelisi kielellä jota et osaa jonkun komean uroon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1232682- 2041434
- 1401388
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101321- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,521117Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141064Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964