Olen mies ja häpeän avo vaimoni käytöstä kovasti. Vanha ystäväni vuosien takaa on ollut ystävä FB, hän on nainen ja onnellisesti parisuhteessa joten mitään pelkoa ei ole. Mutta avo haukkui hänet pataluhaksi kun hän sattui kirjoittamaan sillä kielellä minulle jota on puhunut suurimman osan elämästään ja koska minä halitsen myös sen kielen. Siitäkös sota syntyi, avokas haukkui ja luuli että muka on jotain tekeillä ja esiintyi kuin diktaattori. Tämä nainen sulki minut pois FB välittömästi, ja ei vastaa puhelimeen myöskään. Niin että häpeä on ainut tunne ja ystävän menettäminen.
Kauas pois
Kauas on pitkä matka
1
231
Vastaukset
- mustasukkaisuutta
Oletko ajatellut miltä sinusta tuntuisi samassa tilanteessa? Eli avokkisi kirjoittelisi kielellä jota et osaa jonkun komean uroon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013