elikkäs,selkäni kipeytyy nukkuessa, mahallaan nukkuessa kipu tuntuu eniten..
kipu ei ole jatkunut kauan eikä välttämättä joka yö koske..välillä tuntuu, et kun tyynyn laittaa selän alle niin se ainaki vähän helpottais.
istuessa välillä säteilee vasemmalle puolelle..
kävin lääkäris joka määräs verikokeisiin, reumatulokset oli normaalit.
valkosolu arvot oli hieman kohollaan,mutta ei mitenkään huolestuttavasti..
onko kellään samanlaista,ja mistä johtuit??entä hoidot..?
selkäkipu NUKKUESSA..
2
1647
Vastaukset
- rappeuma selässä
Mahallaan nukkuminen on pahasta! Jos tyyny helpottaa hetkeksi sellään ollessa, niin todennäköisesti sänky ja /tai patja menee liikaa notkulle. Napakka vain vähän joustava patja on paras. Monellekkaan selän vaivalle ei ole hoitoa, joten on parasta tarkastaa nukkuma-asennot, herrastaa selkäjumppaa ja käydä tutkimuksissa, niin sittenhän vaiva selviää. Syitähän on useita selän kivuille!
- kokeillut monta kert
Mulla tuo vaiva on helpottunu yksinkertaisesti sillä, että selällään maatessa laitan jalat koukkuun ja kääntelen rankaa puolelta toiselle. Jalkoja kannattaa pitää enemmän koukussa ja vähemmän koukussa ja sillä lailla pyöritellä rankaa. Saa liikettä. Ja toinen konsti, että vaikka istuallaan pyöristää selän ja ojentaa. Ja paljon toistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082