sää marras-joulukuussa

auttaisitteko

Olen menossa Barcelonaan marras-joulukuun vaihteessa. Millainen sää silloin on. Sadetta? miten pitäis pukeutua, olen 60 vuotta vanha daami jo, ettei vaikuttais tyhmälle kielitaidottomalle maalaiselle. Ja varkaiden ensisijaiselle kohteelle.

4

2000

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barcelonalainenainen

Marras-joulukuussa alkaa viilenemään yöllä, päivällä voi olla jopa 20 astetta jos on aurinkoinen ilma. Sadetta ei tuohon aikaan vuodessa ole paljoa, suurimmaksi osaksi sataa alkuvuodesta ja keväällä. Mutta toki sateenvarjo kannattaa varata mukaan.
      Hyvät kävelykengät, suomen "välitakki", farkut/pitkäthousut, jotain huivia ym niin varmasti pärjää. Ehkä ohuet sormikkaat.
      Laukku tietysti semmoinen minkä saa ristiin selän yli ja edessä pidettyä :)

• huomaa ikäni

Entä pukeutuminen illalliselle? Leninki?

• kaikkea kysytkin
        huomaa ikäni kirjoitti:

Entä pukeutuminen illalliselle? Leninki?

Samanlainen asu kuin menisit Suomessa illalliselle.

• Barcelonalainenainen

En nyt ymmärrä mitä iällä on väliä, äitini on yli 60 ja käyttää em. vaatteita. Voisin ehkä lisätä tuohon paksut sukkahousut hame, tai legginsit ja tunika. Ravintolasta riippuen toki voi laittaa lenigin, mutta täällä ei ole niin tarkkaa "kaikki käy" kunhan itsellä on mukava olo. (No ei nyt tietysti valkoisia lenkkareita tms joita amerikkalaiset käyttävät katsota hyvällä).
      Viimeiset säätiedot on muuten, 17 ja sadetta! Siis tänään. Itselläni on farkut, tennarit, ohut neule, huivi ja farkkutakki (ikää 35 ;-D)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1428
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      101
      911
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe