Uskovainen Big Brotherissa

Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti kun tulee ekat häätöäänestykset..ei puhalla muiden kanssa yhteen hiileen). Big brotherissa oli kuulemma viikko sitten viikkotehtävänä pitää miehen penistä muistuttavaa päähinettä päässä, mutta viikkotehtävä meni juuri tämän rukoilevan hepun vuoksi pieleen joka ei suostunut laittamaan tällaistä penistä muistuttavaa päähinettä päähänsä eettisistä syistä. Eikö ne eettiset syyt ole esteenä menemästä ko. taloon asukkaaksi, jossa tietoisesti ryypätään tai tehdään asioita jotka on uskovaisilta kiellettyjä!?

Itse en pystyisi menemään ko. taloon? En pystyisi olemaan ilman seksiä niin pitkään, enkä tietenkään tahtoisi pettää puolisoani!

59

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molo ++

      Minä en uskaltaisi nukkua samassa paikka jossa on joku uskovainen. Ovat täysin arvaamattomia.

      Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

      • Minä en voi työskennellä uskovaisen kanssa...muutaman kerran on meinannut tapahtua liikenneonnettomuus yhden hihhulin ajaessa autoa ja samalla rukoillut bensan riittävyydestä ratin takana!


    • Lisäksi missä olen kertonut, että minä katselisin BB:tä. Mielestäni on ole kertonut katselevani. Olen vain KUULLUT, että siellä on sellainen hihhuli, joka rukoilee ja lentää takuuvarmasti ekana sieltä ulos.

      Uskovaiset tulkitsevat ja vääristelevät muiden tekstejä yhtälailla kuin tulkitsevat ja valehtelevat itselleen/muille niitä Raamatun tekstejäkin!!

    • whiikari

      Minähän yritin herätellä jo tästä keskustelua, kun ohjelmaa nyt mainostettiin siellä kirkon Kotimaan sivulla. :)

      No olen nyt sitten hiukan seurannut.
      Kaveri on selvinnyt tähän asti oikein hyvin. On jopa aika pidetty.
      Rohkeasti kertoo vakaumuksensa, mielipiteensä, eikä silti ole ollenkaan mikään seinäkukkanen.
      Tsemppiä vaan kaverille, vaikken kyllä alunperin ymmärtänyt ollenkaan motiivejaan. Tai lähinnä epäilin niitä.

      No bi-seksuaalisia taipumuksia hän on tosiaan itsessään sanonut olevan, mutta on myös kertonyt toivovansa vaimoa, jonka kanssa voisi saada omia lapsia.

      Toivon todella, että kaveri onnistuu herättelemään keskustelua. Siis positiivista sellaista.

    • whiikari

      Mites ateisti1982.
      Entäs se erilaisuuden hyväksyminen ?

      Kumpi on mielestäsi yleensä fiksumpi. Se, joka tekee niinkuin kaikki muutkin tekevät. Vaikka asia olisi kuinka tyhmä tahansa. Vai se, jolla on selkärankaa sanoa, etten osallistu nyt tuohon.
      Milloin laumasieluisuudesta on tullut hyve.

      • Kirkko on rukoilemista varten. Ei sellainen paikka, jossa on ihmisillä jokin muu halu kokemuksia.

        Mitä tulee siihen, ettei kyseinen hihhuli suostunut vetämään penislakkia päähän, joka kuului heidän viikkotehtävään on joko väärässä paikassa tai hänellä ei ole oikeutta voittaa koska ei ymmärrä pelin luonnetta mitä siellä kulloinkin tulee tehdä. Muilla olisi tavoitteena ollut ehkä voittaa viikkotehtävästä palkinnon.

        Jos haluaa laistaa jostakin ko. paikassa, miksi mennä sinne ja tehdä itsestään pellen!!


      • whiikari
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kirkko on rukoilemista varten. Ei sellainen paikka, jossa on ihmisillä jokin muu halu kokemuksia.

        Mitä tulee siihen, ettei kyseinen hihhuli suostunut vetämään penislakkia päähän, joka kuului heidän viikkotehtävään on joko väärässä paikassa tai hänellä ei ole oikeutta voittaa koska ei ymmärrä pelin luonnetta mitä siellä kulloinkin tulee tehdä. Muilla olisi tavoitteena ollut ehkä voittaa viikkotehtävästä palkinnon.

        Jos haluaa laistaa jostakin ko. paikassa, miksi mennä sinne ja tehdä itsestään pellen!!

        Mutta tavallaanhan tilanne on vain kuva tästä elämästä yleensä.
        Onko aina suostuttava kaikkeen, vain sen takia, koska joku ylempi taho tai kaveriporukka niin sanellee. Vaikka asia olisi kuinka tyhmä tai jopa vahingollinen.

        Miksi se rukoilu on sinusta nyt niin kauhea asia.
        Hänhän on tehnyt sen vielä yksin, muiden ollessa muualla.

        Entä se erilaisuuden hyväksyminen :)


      • whiikari kirjoitti:

        Mutta tavallaanhan tilanne on vain kuva tästä elämästä yleensä.
        Onko aina suostuttava kaikkeen, vain sen takia, koska joku ylempi taho tai kaveriporukka niin sanellee. Vaikka asia olisi kuinka tyhmä tai jopa vahingollinen.

        Miksi se rukoilu on sinusta nyt niin kauhea asia.
        Hänhän on tehnyt sen vielä yksin, muiden ollessa muualla.

        Entä se erilaisuuden hyväksyminen :)

        "Onko aina suostuttava kaikkeen, vain sen takia, koska joku ylempi taho tai kaveriporukka niin sanellee."

        Miksi on suostuttava kaikkeen mitä Raamatussa sanellaan tai joku kuvitteellinen jumala käskee tekemään?

        Ei saa luistaa säännöistä oli se sitten jalkapallo tai BB ja se kuuluu pelin henkeen. Mitä tapahtuu jos joku alkaa yhtäkkiä kikkailemaan omia juttuja, niin tällöinhän se vaikuttaa kaikkien tekemiseen!? Onko liikennesäännötkin tehty sitä varten että niitä ei pidä noudattaa? Ymmärrä jo, ettei Raamattu päde kaikkiin ohjeisiin ja sääntöihin.

        "Entä se erilaisuuden hyväksyminen :) "

        Ymmärtävätkö KAIKKI uskovaiset homojen vihkimisen tai jonkun muun asian niin sitten voin minäkin heidät hyväksyä, mutta en sitä ennen! En hyväksy sitä että uskovaisilla on suurempi ääni opettaa kenellekään moraalia, kun eivät sitä moraalia itsekään kaikilla mittarein noudata!


      • usko ja tieto on

        Moyiivinaan on mm, olla tervehenkinen esimerkki ihmisille nin on kertonut yhdeksi syyksi mennä bb-taloon. Jos on bi-seksuaali ( missä linkki? ) niin en suosi häntä voittajaksi.


    • Mirka ...

      Ateistit ovat todistettavasti älykkäämpiä kuin uskovaiset. Eikö usko olemattomaan mielikuvitus hemmoon kerro jo uskiksen älykkyyden. PUAAAAHHHH ... HEH HEH HEH ...

    • Minäkään en BB taloon menisi, saisivat maksaa paljon että suostuisin. En ole seurannut BB:tä muuta kuin satunnaisesti median välityksellä. Tuo tekopenis päässä hilluminen alitti kyllä riman. Olisiko sen pitänyt olla jotenkin hauskaa vai mitä? En ymmärrä. Onko tuotannon tarkoitus provosoida asukkaita harrastamaan seksiä kun kaikki pyörii vain seksin ympärillä? Tunnen syvää myötähäpeää kaikkien talossa olevien idioottien puolesta. Noh, julkkistyrkkyjä he kaikki taitavat olla ja huomiota saavat, tosin negatiivista. Ottaen huomioon että teinit katsovat tätä paskaa ja olettavat nyt että on tosi coolia käyttäytyä kuin talossa olevat kiimaiset ja känniset idiootit. Näin minä BB:stä ajattelen.

      • whiikari

        No minusta tässä on jo yksi asia, mistä aivan oikeasti voisi keskustella. Porukathan on aivan laput silmillä.


      • whiikari kirjoitti:

        No minusta tässä on jo yksi asia, mistä aivan oikeasti voisi keskustella. Porukathan on aivan laput silmillä.

        Tämän kauden katsojaluvut ovat romahtaneet, onneksi. Toivottavasti jää viimeiseksi kaudeksi. Niin, siis tämä porukat känniin juottaminen on todella vastenmielistä katseltavaa, puhumattakaan typeristä ja mielikuvituksettomista viikkotehtävistä, ja sitten kun siellä on pari fiksumpaa tyyppiä jotka eivät suostu tekemään jotai minkä kokee typeräksi ja vastenmieliseksi, heitä dissataan ja äänestetään häätöön. BB taloon ei fiksumpien kannata edes mennä. Mutta toisaalta, katsojathan äänestävät. Viime kauden Esa, joka ei törttöillyt eikä ryypännyt pääsi muuten komen parhaan joukkoon..


      • whiikari
        missxcessive kirjoitti:

        Tämän kauden katsojaluvut ovat romahtaneet, onneksi. Toivottavasti jää viimeiseksi kaudeksi. Niin, siis tämä porukat känniin juottaminen on todella vastenmielistä katseltavaa, puhumattakaan typeristä ja mielikuvituksettomista viikkotehtävistä, ja sitten kun siellä on pari fiksumpaa tyyppiä jotka eivät suostu tekemään jotai minkä kokee typeräksi ja vastenmieliseksi, heitä dissataan ja äänestetään häätöön. BB taloon ei fiksumpien kannata edes mennä. Mutta toisaalta, katsojathan äänestävät. Viime kauden Esa, joka ei törttöillyt eikä ryypännyt pääsi muuten komen parhaan joukkoon..

        Joo, kyllä minä oikeati olen sitä mieltä, että formaatti olisi keskustelun paikka. En ymmärrä miten yleensä on laillista sallia kaikea sitä, mitä ohjelman tiimoilta sallitaan.
        Nyt siellä esim. on yksi sellainen iäkkäämpi ylipainoinen mies.
        Mua säälittää niin. Se miten häntä monella tapaa käytetään hyväksi. Itse hän sinne tietenkin on mennyt. Ja itse toilailunsa tekee. Mutta jollakin silti tulisi olla vastuu.

        Ja yleensäkin tietynlainen elämäntapa.
        Sillä onhan siinä tietty kuva kuitenkin yleisistä asenteista.


      • whiikari kirjoitti:

        No minusta tässä on jo yksi asia, mistä aivan oikeasti voisi keskustella. Porukathan on aivan laput silmillä.

        "Porukathan on aivan laput silmillä. "

        varsinkin uskovaiset kun tulee BB:n suihkukohtaukset! :D


      • whiikari kirjoitti:

        Joo, kyllä minä oikeati olen sitä mieltä, että formaatti olisi keskustelun paikka. En ymmärrä miten yleensä on laillista sallia kaikea sitä, mitä ohjelman tiimoilta sallitaan.
        Nyt siellä esim. on yksi sellainen iäkkäämpi ylipainoinen mies.
        Mua säälittää niin. Se miten häntä monella tapaa käytetään hyväksi. Itse hän sinne tietenkin on mennyt. Ja itse toilailunsa tekee. Mutta jollakin silti tulisi olla vastuu.

        Ja yleensäkin tietynlainen elämäntapa.
        Sillä onhan siinä tietty kuva kuitenkin yleisistä asenteista.

        BB talosta on moni lähtenyt itkien, itsetunnon romahdettua. Sen otodella surullista. Mutta niin, itsepähän menevät. Sitä ei vaan tiedä mitä helvettiä se voi olla jos on vähänkin muista poikkeava. Ei ole niin kaunis tai komea, ei ryyppää, omistaa erilaiset arvot ym. Minusta loistava idea olisi julkkis BB. Mieti, Johanna Tukiainen, Matti Nykänen, ja muutamia artisteja, vaikka Paula Koivuniemi ja Petri Nygård ja joitain näyttelijöitä. Siinä olisi viihdettä ja BB: katsojaluvut nousisivat roimasti. :D


    • Riina . .

      Eikös se ollut kiva veto laittaa yksi uskis muiden joukkoon niin saa koko Suomi nauraa sen uskiksen hölmöydelle. Tätä se viihde on.

      • whiikari

        No voihan olla ettei suomi pääsekkään nauramaan, jos kaveri oikeasti onkin fiksu.
        Ehkä hällä oikeasti on selkarankaa näyttää, että "keisarilla nyt ei niitä kledjuja ole"


      • Ei pelkoa
        whiikari kirjoitti:

        No voihan olla ettei suomi pääsekkään nauramaan, jos kaveri oikeasti onkin fiksu.
        Ehkä hällä oikeasti on selkarankaa näyttää, että "keisarilla nyt ei niitä kledjuja ole"

        Fiksuja uskiksia ei ole edes olemassa.


    • Ei kristitty pelkää mitään paikkaa. Jeesus käski mennä kaikkeen maailmaan. Amen

      • "Ei kristitty pelkää mitään paikkaa. "

        Paitsi helvettiä, jota ei ole olemassakaan kuin ei myöskään uskovaisten taivasparatiisiakaan. On vain hauta, jonne laitetaan!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Ei kristitty pelkää mitään paikkaa. "

        Paitsi helvettiä, jota ei ole olemassakaan kuin ei myöskään uskovaisten taivasparatiisiakaan. On vain hauta, jonne laitetaan!

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...


      • Nahor kirjoitti:

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...

        Ai että ateisti pelkää helvettiä? :D


      • missxcessive kirjoitti:

        Ai että ateisti pelkää helvettiä? :D

        No johan on logiikkaa.

        Jos ateisti pelkäisi helvettiä, hän myös siihen uskoisi, ja kun ateisti siihen uskoisi hän ei olisi ateisti vaan uskoisi jumalaan ja olisi uskovainen välttääkseen helvetin. :D


      • Nahor kirjoitti:

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...

        Koko uskon perusta on pelastus helvetiltä. Kyllä te helvettiä pelkäätte, rukoilette varmasti päivittäin syntejänne anteeksi ettette joutuisi helvettiin.


      • Nahor kirjoitti:

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...

        Väität ateistien joutuvan helvettiin? entäpä jos raamattu valehtelee ja koittaa harhaanjohtaa teitä uskovia ja lopulta sinne helvettiin valitaankin joku uskovista. Ei tainnut elämässäsi flaksia olla ja 10 neitsyttä meneekin sivu suun. :)

        en usko jumalaan tai "viimeiseen tuomioon", joten en usko helvettiinkään.

        Etkö omastasi mielestä kuulosta ollenkaan ylimieliseltä?


      • Dara
        Nahor kirjoitti:

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...

        Millähän ihmeen logiikalla ateisti pelkäisi helvettiä? Mulla ei ainakaan ole juuri tapana pelätä asioita, joita en usko olevan olemassakaan...


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Väität ateistien joutuvan helvettiin? entäpä jos raamattu valehtelee ja koittaa harhaanjohtaa teitä uskovia ja lopulta sinne helvettiin valitaankin joku uskovista. Ei tainnut elämässäsi flaksia olla ja 10 neitsyttä meneekin sivu suun. :)

        en usko jumalaan tai "viimeiseen tuomioon", joten en usko helvettiinkään.

        Etkö omastasi mielestä kuulosta ollenkaan ylimieliseltä?

        Ateisti voi tietenkin välttää kadotuksen ottamalla usko Jeesuksessa vastaan. Amen


      • Nahor kirjoitti:

        Ateisti voi tietenkin välttää kadotuksen ottamalla usko Jeesuksessa vastaan. Amen

        Pitää vissiin vääntää rautalangasta sulle sen, että minulla ei ole mitään kadotusta helvettiä, taivasparatiisia, Jumalaa jne. jotta minä jonnekin kadotukseen joutuisin. Miten sellaiseen voi joutua, mikäli ei sellaiseen usko!?

        "Ateisti voi tietenkin välttää kadotuksen ottamalla usko Jeesuksessa vastaan. "

        Missä päin se kadotus on? :D Kerro heti kun tiedät!

        olet ollut siis kuollut ja herännyt kuolleista, jotta kykenet todistamaan sen muille että on olemassa kadotus niin kuin Raamatussa sanotaan vai pääsitkö kenties ylimielisenä ihmisenä taivaaseen jonkun karvasen äijän seksiorjaksi.

        Se ei riitä todisteeksi, sillä kaikkien muidenkin tulisi kuolla ja herätä kuolleista ja niin ei ole koskaan tapahtunut kenellekään -ei edes sille sun kuvittelemallesi Jeesukselle, jonka ainut "totuus" lukee vain Raamatussa!!. :) Jopas on todistuksellasi taas arvoa!!


      • Nahor kirjoitti:

        Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...

        Nahor
        11.9.2011 14:29

        >>>Ei uskovainen helvettiä pelkää - eihän meillä ole siihen osaa eikä arpaa. Se on ateistien juttu ...


    • Jeesustelemista juuri kaipasinkin :)

      • whiikari

        :)
        Ole hyvä.


      • Miksi pelkäät evankeliumia ? Eihän siinä ole hyvä ihminen yhtään mitään pelkäämistä :))


      • whiikari kirjoitti:

        :)
        Ole hyvä.

        Kai teiltä löytyisi tähän vielä sopiva Raamatun kohtakin?


      • Nahor kirjoitti:

        Miksi pelkäät evankeliumia ? Eihän siinä ole hyvä ihminen yhtään mitään pelkäämistä :))

        Voisin kysyä, miksi pelkäät homoja? en pelkää, minä vihaan moista lässytystä, jolla ei ole mitään todellisuutta!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Voisin kysyä, miksi pelkäät homoja? en pelkää, minä vihaan moista lässytystä, jolla ei ole mitään todellisuutta!

        Mitä pelkäämistä homoissa on ? Älä nyt hassu ole :)) Olen kohdannut monia homoja ja ihan ystävällisiä ovat olleet - joskus jopa ylikorostuneen ystävällisiä :)) Homot ovat luovia, ahkeria, empaattisia, ... ja siksi myös heille tulee julistaa evankeliumia syntien anteeksisaamisesta ja uskosta Jeesukseen. Ei pelastus Jeesuksessa heteroiden yksinoikeus ole - pelastusta tulee julistaa KAIKILLE luoduille. Amen


      • Nahor kirjoitti:

        Mitä pelkäämistä homoissa on ? Älä nyt hassu ole :)) Olen kohdannut monia homoja ja ihan ystävällisiä ovat olleet - joskus jopa ylikorostuneen ystävällisiä :)) Homot ovat luovia, ahkeria, empaattisia, ... ja siksi myös heille tulee julistaa evankeliumia syntien anteeksisaamisesta ja uskosta Jeesukseen. Ei pelastus Jeesuksessa heteroiden yksinoikeus ole - pelastusta tulee julistaa KAIKILLE luoduille. Amen

        Jep, pelastukseen pääsee vain homo eheytyessä heteroksi. Ollaan se jo kuultu! Mä en halua palastukseen edes heterona...jos kadotus olisi olemassa niin palan sitten ennemmin helvetissä ihan vaikka teidän uskovaisten kiusaksi, koska en usko pelastukseen, helvetiin, kadotukseen, taivasparatiisiin, Jumalaan tai mihinkään Jeesukseen, jonka äiti Maria raiskattiin!! Amen


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Jep, pelastukseen pääsee vain homo eheytyessä heteroksi. Ollaan se jo kuultu! Mä en halua palastukseen edes heterona...jos kadotus olisi olemassa niin palan sitten ennemmin helvetissä ihan vaikka teidän uskovaisten kiusaksi, koska en usko pelastukseen, helvetiin, kadotukseen, taivasparatiisiin, Jumalaan tai mihinkään Jeesukseen, jonka äiti Maria raiskattiin!! Amen

        Miksi kristityt uhkailevat muita ihmisiä helvetillä, jotka eivät moiseen usko?! Todistaisivat ensin että jokin sellainen paikka on ja missä se on helvetti niin voisin vaikka heti lähteä!? Hasta la Vista!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Miksi kristityt uhkailevat muita ihmisiä helvetillä, jotka eivät moiseen usko?! Todistaisivat ensin että jokin sellainen paikka on ja missä se on helvetti niin voisin vaikka heti lähteä!? Hasta la Vista!

        Ok - olet valintasi tehnyt. Vastaa sitten kans itse siitä - hyvää jatkoa ! :))


      • Nahor kirjoitti:

        Ok - olet valintasi tehnyt. Vastaa sitten kans itse siitä - hyvää jatkoa ! :))

        LOL!! Se mitä Raamatussa kirjoitetaan, ei ole olemassa pöljä!!


    • Dara

      Hyvin tuo uskovainen tuntuu talossa pärjänneen mikäli BBplazan äänestyksiin on yhtään luottamista. Näyttäisi olevan aika suosittu asukas:

      http://bbplaza.net/bbfi7.php?as=7

      Henkilökohtaisesti en tajunnut oikein tuon kyseisen päivätehtävän ideaa. Olisin ymmärtänyt paremmin, jos ideana olisi ollut esimerkiksi se, että tekopenikset kiinnitetään otsaan mutta kukaan ei saa nauraa tai edes hymyillä tällaiselle näylle, mutta käsittääkseni tällaista jujua ei kuitenkaan ollut. No, muutenkin minusta BB on aika tyhmä ohjelma. Ihan liikaa hupia ja toimintaa yritetään hakea ryyppäämisestä ja bileilloista, joita on useita viikossa. Sitten kun bileitä ei ole, niin asukkaat ilmeisesti vain loikoilevat sohvilla...

      Mä en lähtisi tuohon ohjelmaan millään ilveellä. Ensinnäkään en tunne minkäänlaista tarvetta saada naamariani telkkariin muiden töllisteltäväksi ja toiseksi en usko että viihtyisin tuollaisissa olosuhteissa vailla yhteyttä ulkomaailmaan. En myöskään pystyisi nukkumaan samassa huoneessa yli kymmenen ihmisen kanssa, en jaksaisi niitä ihmisiä, joita tuolla on asukkaina ollut enkä jaksaisi alituista dokaamista tai vaihtoehtoisesti muiden kännäämisen vierestä katselemista.

    • Olervo

      Viesti 11.9.2011 Klo13.57

      "Ateistit ovat todistettavasti älykkäämpiäkuin uskovaiset.Eikö usko olemattomaan
      mielikuvitus hemmoon kerro jo uskiksen älykkyyden"

      Kukaan ,ei edes ateisti ole pystynyt todistamaan mitään järkevää syytä väitteil-
      leen,kaikkeuden ja elollisen synnystä.
      Ainstain sanoi aikanaan ;" Vain hullu sanoo ei ole jumalaa"
      Tiedemiehenä hän näki evoluutioteorian mahdottomuuden,jos kukaan ja antoi
      täyden kunnian kaikkeuden tekijälle,suunnittelijalle ja ylläpitäjälle.

      Kysyhän itseltäsi hiljaa ettei kukaan kuule,ettet toistamiseen julkista tyhmyyt-
      täsi?
      Jos rakennat talon,toimitat kaikki rakennustarpeesi hankkimasi maaalu-
      een viereen ja jäät odottamaan, että siitä itsestään muodostuisi sinulle
      talo. Mitä kuvittelet? Uskotko siihen että se jonakin päivänä olisi valmis
      asuttavaksesi ja jäät odottamaan sen valmistumista?

      • Potaskaa päästelet suustasi. Ei Ainstein vaan Einstein (opetelkaa uskovaiset kirjoittamaan). Tietosi on samanlaista tulkintaa kuin lukisit sitä Raamattuasi eli hyvin valikoivaa tietoa. Luette kaikista asioista vain ne kohdat, jotka teitä sattuu miellyttämään ja jätätte loput lukemati jotka teitä ei mielytä. Einstein oli loppuelinvuosinaan hyvinkin paljonkin ateisti kuin kristitty.

        Einstein: "Jumalaan uskominen on lapsellista" ->
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml

        "Tiedemiehenä hän näki evoluutioteorian mahdottomuuden,jos kukaan ja antoi
        täyden kunnian kaikkeuden tekijälle,suunnittelijalle ja ylläpitäjälle."

        missä on lähteesi!?!?


      • Olen samalla kannalla Herra Einsteinin kanssa: "Sotasankaruus, sokea väkivalta ja kaikki se vastenmielinen roska, joka kulkee isänmaallisuuden nimessä - kuinka paljon niitä vihaankaan!"


      • +

        Kuka on Ainstain?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Potaskaa päästelet suustasi. Ei Ainstein vaan Einstein (opetelkaa uskovaiset kirjoittamaan). Tietosi on samanlaista tulkintaa kuin lukisit sitä Raamattuasi eli hyvin valikoivaa tietoa. Luette kaikista asioista vain ne kohdat, jotka teitä sattuu miellyttämään ja jätätte loput lukemati jotka teitä ei mielytä. Einstein oli loppuelinvuosinaan hyvinkin paljonkin ateisti kuin kristitty.

        Einstein: "Jumalaan uskominen on lapsellista" ->
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml

        "Tiedemiehenä hän näki evoluutioteorian mahdottomuuden,jos kukaan ja antoi
        täyden kunnian kaikkeuden tekijälle,suunnittelijalle ja ylläpitäjälle."

        missä on lähteesi!?!?

        Etkö keksi muuta kuin tivata lähteitä :)) Jokainen järkevä ihminen näkee evoluution mahdottomuuden. Ei tarvi kuin ajatella näköaistia - miksi silmästä tuleva sähkövirta tajutaan juuri näkönä eikä esim. makuaistina. Kaikissa aisteissa tulee samaa sähkövirtaa ... Tätäkään ateistit eivät ole edes osanneet miettiä :))


      • Nahor kirjoitti:

        Etkö keksi muuta kuin tivata lähteitä :)) Jokainen järkevä ihminen näkee evoluution mahdottomuuden. Ei tarvi kuin ajatella näköaistia - miksi silmästä tuleva sähkövirta tajutaan juuri näkönä eikä esim. makuaistina. Kaikissa aisteissa tulee samaa sähkövirtaa ... Tätäkään ateistit eivät ole edes osanneet miettiä :))

        "Ei tarvi kuin ajatella näköaistia"

        Nyt kun katson kissojani ja vertaan netin tiikerin niin ei voi erehtyä etteikö heidän kantansa olisi saman evoluution tulos. Havannon teen silmälläni.

        Pilkkaat tiedettä, mutta toteat samaan hengen vetoon että Jumalaa ei saa ketään pilkata. Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne.

        Jos havaitset kadulla koiran paskan niin et usko näkemääsi ennen kuin olet maistanut sitä?? Sen jälkeen vielä epäilet, ettei se ollut koiran paska?

        evoluution olemassa olon näen kyllä omilla silmillä todelliseksi. Mene käymään optikolle!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Ei tarvi kuin ajatella näköaistia"

        Nyt kun katson kissojani ja vertaan netin tiikerin niin ei voi erehtyä etteikö heidän kantansa olisi saman evoluution tulos. Havannon teen silmälläni.

        Pilkkaat tiedettä, mutta toteat samaan hengen vetoon että Jumalaa ei saa ketään pilkata. Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne.

        Jos havaitset kadulla koiran paskan niin et usko näkemääsi ennen kuin olet maistanut sitä?? Sen jälkeen vielä epäilet, ettei se ollut koiran paska?

        evoluution olemassa olon näen kyllä omilla silmillä todelliseksi. Mene käymään optikolle!

        "Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne. "

        Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))

        Tämä todistaa vaan sen että luoja jokaiselle eliöille on ollut sama - koska käyttää samaa menetelmää.

        Tuosta silmäesimerkistäni et näköjään ymmärtänyt hönkäsen pöläystä.


      • Nahor kirjoitti:

        Etkö keksi muuta kuin tivata lähteitä :)) Jokainen järkevä ihminen näkee evoluution mahdottomuuden. Ei tarvi kuin ajatella näköaistia - miksi silmästä tuleva sähkövirta tajutaan juuri näkönä eikä esim. makuaistina. Kaikissa aisteissa tulee samaa sähkövirtaa ... Tätäkään ateistit eivät ole edes osanneet miettiä :))

        "Etkö keksi muuta kuin tivata lähteitä :)) "

        Ennen kuin esittää asioita niin pitää esittää myöskin lähde, jotta voidaan keskustella asiasta. Muutoin tuo on vain Raamatullista tulkintaa, joka ei johda mihinkään kuin teidänlaistenne ihmisten Raamatun kohtiin, jotka eivät taas todista mitään paskan vertaa. Se väite että Raamattu pitäisi paikkansa on kumottu jo monet kerrat.


      • Nahor kirjoitti:

        "Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne. "

        Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))

        Tämä todistaa vaan sen että luoja jokaiselle eliöille on ollut sama - koska käyttää samaa menetelmää.

        Tuosta silmäesimerkistäni et näköjään ymmärtänyt hönkäsen pöläystä.

        "Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))"

        Sanoo uskovainen tiedemies! :D


      • Nahor kirjoitti:

        "Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne. "

        Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))

        Tämä todistaa vaan sen että luoja jokaiselle eliöille on ollut sama - koska käyttää samaa menetelmää.

        Tuosta silmäesimerkistäni et näköjään ymmärtänyt hönkäsen pöläystä.

        "Tuosta silmäesimerkistäni et näköjään ymmärtänyt hönkäsen pöläystä. "

        Harvoinpa ymmärrän uskovaisen esimerkkejä, koska eivät esitä yleensä mitään kovinkaan järkevää...tyhjästä päästään koittavat saada jotakin asiaa liikkeelle, joka ei ole lähelläkään tiedettä.


      • Nahor kirjoitti:

        "Simpanssien genomit ovat kuitenkin pystytty todistamaan dna-testien avulla samankaltaisiksi eli ihminen on voittanut kuvitteellisen Jumalanne. "

        Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))

        Tämä todistaa vaan sen että luoja jokaiselle eliöille on ollut sama - koska käyttää samaa menetelmää.

        Tuosta silmäesimerkistäni et näköjään ymmärtänyt hönkäsen pöläystä.

        Sinulla on ilmeisesti TUNNEaisti, mutta minullapa onkin TUNTOaisti. Se lienee tässä selvää, että uskovainen aistii vain tunteella!!


      • a-teisti, ei kirj.

        "Ainstain" ei uskonut Jumalaan. Jostakin kumman syystä uskovien piireissä on levinnyt sitkeästi legenda että hän olisi ollut uskova.

        Einsteinin lausahduksesta "Jumala ei heitä noppaa " on siitäkin tehty todiste hänen uskonnollisuudestaan.

        Tähän lausahdukseen liittyy kuitenkin sellainen detalji, että lausahduksella millä Einstein halusi vahvasti korostaa näkemystään hän tuli laveasti tulkiten sanoneeksi, ettei Jumalaa ole. Einstein oli mielipiteineen nimittäin väärässä.

        Einsteinin kompastui suhteellisuusteorian ja kvanttimekaniikan yhdistämispyrkimykseensä. Näkemyserot Niels Bohrin kanssa yltyivät avoimeksi kiistaksi. Einstein ei kyennyt hyväksymään Bohrin näkemyksiä kvanttimaailman sattumanvaraisuudesta. Tuohtuneena Einstein sitten ilmoitti, ettei "Jumala ei heitä noppaa."

        Kvanttifysiikassa vallitseva kaaos on kuitenkin kokeellisesti todistettu.

        Einstein Raamatusta ja Jumalasta:

        "Sana Jumala ei ole minulle muuta kuin osoitus ihmisen heikkoudesta ja tuon heikkouden tuote. Raamattu on kokoelma kunnioitettavia, mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat joka tapauksessa melkoisen lapsellisia. Hienokaan tulkinta ei voi muuttaa tilannetta osaltani."

        Juutalaisuudesta Einstein, joka oli siis itsekin juutalainen sanoi:

        "Minulle juutalainen usko on muiden uskontojen tavoin kaikkein lapsellisimpien taikauskojen uudelleensyntymä. Kuulun mielelläni juutalaiseen kansaan ja minulla siihen läheinen henkinen side, mutta juutalaisilla ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia, joita ei olisi millään muilla kansoilla. Minun kokemukseni mukaan he eivät ole sen kummoisempia kuin muut ihmisryhmät, vaikkakin heitä suojaa pahimmilta syöviltä vallan puute. Muuten en näe, että juutalaisissa olisi mitään ’valittua’."

        Einsteinin uskonnollisia käsityksiä:

        http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1607298,00.html


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Etkö keksi muuta kuin tivata lähteitä :)) "

        Ennen kuin esittää asioita niin pitää esittää myöskin lähde, jotta voidaan keskustella asiasta. Muutoin tuo on vain Raamatullista tulkintaa, joka ei johda mihinkään kuin teidänlaistenne ihmisten Raamatun kohtiin, jotka eivät taas todista mitään paskan vertaa. Se väite että Raamattu pitäisi paikkansa on kumottu jo monet kerrat.

        Et siis keksinyt vasta-argumentteja. Sitten vasta kun keksi ...hmmm .... siis keksit jotain :)) niin voimme jatkaa keskustelua.


      • Nahor kirjoitti:

        Et siis keksinyt vasta-argumentteja. Sitten vasta kun keksi ...hmmm .... siis keksit jotain :)) niin voimme jatkaa keskustelua.

        En keskustele ylimielisen hullun kanssa!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))"

        Sanoo uskovainen tiedemies! :D

        "Ei tarvi kuin ajatella näköaistia - miksi silmästä tuleva sähkövirta tajutaan juuri näkönä eikä esim. makuaistina. Kaikissa aisteissa tulee samaa sähkövirtaa ... Tätäkään ateistit eivät ole edes osanneet miettiä :))"

        Siksi koska näköä tarvitaan havainnoitsemiseen. Eikä tarvitse mennä näinkään pitkälle kun ajatellaa ihmisen näköaistia ja verrataan sitä pöllön näkökykyyn joka on paljon parempi kuin ihmisen tai meritursaan silmiin jotka ovat kauniimmat kuin ihmisellä. Ja jos kerta Jumalasi välitti enemmän ihmisestä kuin näistä elukoista. Miksi niillä on sitten paremmat silmät kuin meillä- Varsinkin kun ihminen on luomakunnan kruunu?

        "Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))"

        Kaikilla maapallolla elävillä eliöillä on samoja geenejä. Joka taas tarkoittaa että kaikella elollisella on sama alkulähde. Tässä taas nousee esille se fakta ettei evoluutio teoriaa voida käyttää todisteena jumalan olemassaoloa vastaan. Samoin kuin ei todisteena sen olemassaolosta.

        Siksi Kreationismi voisi toimia paremmin sen puolesta. Mutta valitettavasti mitään järkeviä tai loogisia todisteita ei älykkäästä suunnittelijasta ole, tai edes siitä että hän olisi jotain joskus luonut
        (en ainkaan itse ole nähnyt minkään jumalan koskaan luoneen mitään)

        Voin ainakin omasta puoelstani näin ollen pitää jumalan olemassaoloa vain mielipiteenä. Samoin kuin vaikkapa keijujen ja kummitusten. Joita en myöskään usko olevan olemassa.


      • atac kirjoitti:

        "Ei tarvi kuin ajatella näköaistia - miksi silmästä tuleva sähkövirta tajutaan juuri näkönä eikä esim. makuaistina. Kaikissa aisteissa tulee samaa sähkövirtaa ... Tätäkään ateistit eivät ole edes osanneet miettiä :))"

        Siksi koska näköä tarvitaan havainnoitsemiseen. Eikä tarvitse mennä näinkään pitkälle kun ajatellaa ihmisen näköaistia ja verrataan sitä pöllön näkökykyyn joka on paljon parempi kuin ihmisen tai meritursaan silmiin jotka ovat kauniimmat kuin ihmisellä. Ja jos kerta Jumalasi välitti enemmän ihmisestä kuin näistä elukoista. Miksi niillä on sitten paremmat silmät kuin meillä- Varsinkin kun ihminen on luomakunnan kruunu?

        "Samoin bakteerien genomi on lähes sama kuin ihmisen :))"

        Kaikilla maapallolla elävillä eliöillä on samoja geenejä. Joka taas tarkoittaa että kaikella elollisella on sama alkulähde. Tässä taas nousee esille se fakta ettei evoluutio teoriaa voida käyttää todisteena jumalan olemassaoloa vastaan. Samoin kuin ei todisteena sen olemassaolosta.

        Siksi Kreationismi voisi toimia paremmin sen puolesta. Mutta valitettavasti mitään järkeviä tai loogisia todisteita ei älykkäästä suunnittelijasta ole, tai edes siitä että hän olisi jotain joskus luonut
        (en ainkaan itse ole nähnyt minkään jumalan koskaan luoneen mitään)

        Voin ainakin omasta puoelstani näin ollen pitää jumalan olemassaoloa vain mielipiteenä. Samoin kuin vaikkapa keijujen ja kummitusten. Joita en myöskään usko olevan olemassa.

        Unohdin mainita genomeista vielä sen että niitä jo tehdään sarjatuotantona. On tehty jo useamman vuoden ajan :)

        Scientists use synthetic genome to create life

        http://www.livemint.com/2010/05/21001213/Scientists-use-synthetic-genom.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3682
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      100
      1462
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1348
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe