Hei!
Kyselisin tuosta ovulaatio testistä. Ensimmäinen kerta elämässä kun sellaisen menin tekemään Eli kiertoni on ollut tähän mennessä aina tasan 28 päivää. Nyt mennään kp 14, eli puolessa välissä kiertoa.
Eilen tein ovulaatio testin ja testi sekä kontrolliviiva näyttivät molemmat yhtä punaista viivaa. Aamulla peitot heiluivat kun tuo ukko tuli työmatkalta kotiin. Tein sitten päivällä hetki sitten ovulaatiotestin ja se testiviiva oli jo haalistunut tosi paljon. Eli onko mun ovulaatio mennyt jo päiviä sitten vai mitenkähän tuo nyt menee? Mies oli heittänyt ne ohjeet menemään jotka tuli noiden liuskojen mukana, mutta luin kyllä ohjeet joku aika sitten eikä siinä nyt mitään ihmeemmin selitetty.
Mulla muutes juuri äsken wc käynnin yhteydessä irtos "ns limatulppa", joka siis irtoo mulla aina kerran suunnillee kierron puolvälissä, et oo vaan ennen kiinnittäny huomioo et tapahtuuko se just ovulaation aikaan, ennen vai jälkeen, mutta tais tuo iso lima klönttä viiä ne aamuset simpat vessanpyttyyn ja vauhdilla... Hih..
Ovulaatiotestistä pikku kysymys? =)
5
228
Vastaukset
- ap.
ahaaa joku olikin jo kirjoittanut samankaltaisen kysymyksen tuossa aiemmin...
- babyfever
Mun mielestä silloin kun ovistesti näyttää "virheää valoa" eli et "nyt on se aika", ni mun mielestä siitä 2 vuorokautta on ne parhaimmat päivät!! Eli et ihan oikeeseen aikaan olisitten peittoja heilutellut ;) mut nyt vaa LISÄÄ LISÄÄ, kun parhaat tunnit on käsillä!!!! :)
- ap.
Hih siis onko se tosiaan niin, että mitä enempi sen parempi? Meinaan onko väliä heilutellaanko saman päivän aikana kerran vai viisi kertaa raskauden kannalta, kuitenkin niitä uiskentelevia kavereita kun on tuhansia niin vaikuttaako se kuitenkin? :D
- ei kait...
No ei sillä nyt käytännön merkitystä ole harrastatteko seksiä kerran vai viisi kertaa saman päivän aikana, eikä siemennestettä nyt niin valtavan nopeasti ehdi kehittyä uuttakaan. Lähinnä kannattaa hyödyntää ne pari päivää siitä eteenpäin kun ovulaatiotesti on näyttänyt plussaa. Siittiöt säilyvät hengissä pari päivää naisen sisällä, joten yleensä riittää myös yhdyntä joka toinen päivä.
- näin meillä
Meillä näytti ovulaatiotesti plussaa eräs sunnuntai aamu, mutta emme kerinneet peittoa sillon heiluttelemaan... maanantaina aamuna tein taas ovulaatiotestin joka oli jo nega, mutta pupuilimme silloin maanantai iltapäivällä ja nyt onnellisesti raskaana, eli tarppi kävi tuosta maanantaista koska seuraava pupuilu oli vasta 5 päivää myöhemmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803