Onko kukaan muuttanut mitsu asx:n päivävalot huomiovaloiksi, niin että myös takavalot palaisivat yhtäaikaa päivävalojen kanssa.
Olisi mielestäni turvallisempaa, jos takavalotkin palaisivat autossa aina kun ollaan liikenteessä.
Joissain autoissa tuollainen muutos on tietääkseni tietokoneohjelmistolla hoidettavissa, mutta miten mahtaa olla ASX:ssä.
ASX päivävaloista
5
355
Vastaukset
- voi voi...
mitä suotta vaihtamaan kyllä päivällä auto näkyy ilman valojakin sokeitako sitä ollaan.
- Ex-Fordisti
Ei olla sokeita, mutta liikenteessä auto pitäisi havaita joskus nopeastikin. Nykyiset päivävalokytkennät perustuvat taas johonkin EU-direktiiviin eikä järkeen. Lain kirjaimen täyttävät ja turvallisuuttahan mitataan standardikolaritestin pistemäärällä.
- **
Ainakin Skoda Superbissa maahantuoja muuttaa automaattisesti ennen luovutusta, myös takavalot toimintaan, joten jos ei itse pysty, niin tokkopa tuo myyjäliikkeelle mikään iso juttu on.
- k0upp3
hankala se on äkkiseltään erottaa onko auto liikkeessä vai paikallaan - takavalot olisi hyvä pitää päällä. En kyllä tiedä miten mitsujen kohdalla onnistuu muutos.
- aaäsäks
kysyin asiasta huoltokäynnillä - ei kuulemma pysty helposti muuttamaan valojen kytkentää asx:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei196962- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818