Hei!
Sinä joka tiedät mihin ottaisin yhteyttä, olisin kiinnostunut aloittamaan joogan ja muutenkin kiinnostunut ayurvedasta...Lisätietoa haluaisin kipeästi. Olen Porilainen nuori nainen..
joogaajat, ayurveda...
5
468
Vastaukset
- minkki
tiiän ayurvedasta jonkun verran.. et siihen kuuluu doshat, kolme erilaista ihmistyytppiä, ja ku ne on tasapainosssa ni on hyvä olla. voi kuulostaa tyhmältä mut uusimmassa DEMI-lehdessä on tietoo ayurvedasta.
- joogajoogajooga
jooga jooga
- varoitantutkikaaitse
Ei oo oiva peliä.
Googlaile sellaisia palstoja missä varotetaan. Jooga on hindulaisuutta.
Tulee nyt kovasti vastalauseita, mutta varoitan silti.
Sen verran kerron että luonani yöpyi kerran yks jookaaja, oli jookannut huoneessa. Kun lähti niin oli tosi karmea tunnelma, kuin ........ Meni yli viikko ennenkuin pääsin yli asiasta. Kuin itse paha olisi ollut. Olen ihminen joka vaistoaa asiat ja tunnelmat. En ole oikeastaan milloinkaan ennen tuntenut niin pahaa.
Rupesin tutkimaan lisää joogasta. Ei oo hyvä juttu ollenkaan.
Varoitan vaan. Pahoja voimia.
Tutkikaa sellaisia juttuja, missä ei "ylistetä". - Anonyymi
Kaikki on hindulausuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897335
- 403532
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241000
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32873Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652