Heippa..
Ekaa kertaa Berliiniin poikaystäväni kanssa ensi helmikuun lopulla..onko kukaan käynyt noihin aikoihin siellä? Onko keli ollut millasta,samanlaista kuin suomessa?
Mikä olis hyvä matkaopas,jonka voisin jo nyt ostaa tutkiskeltavaksi?:)
Tietääkö kukaan onko CONVERSE kengät saksassa(berliinissä:)) halvempia kun suomessa?? Ne on mun luotto kaupunki talsimis kengät ja tahtoisin uudet..että kannattaako odottaa sinne asti ja ostaa sieltä,jos hinnat on eri luokkaa kuin täällä? (epäilen?)
PARAS matkaopas?..plus pari muuta juttua:)
3
765
Vastaukset
- Berlin 100
Mielestäni hyvä matkaopaskirja on Malgorzata: Kaupunkikirjat- Berliini.
Keli suurinpiirtein samaa kuin Suomessa, Berliinissä ehkä lauhempaa ja vähemmän lunta. Saksassa arvonlisävero pienempi, mistä johtuu hintojen edullisuus Suomeen verrattuna. - EiMaltaOdottaa:)
KIITOS:)
- 2+3
Me ollaan käyty pari vuotta sitten helmikuussa eikä Berliini todellakaan sään puolesta näyttänyt parhaita puoliaan. Siellä tuuli ihan perhanasti, satoi vettä ja koko kaupunki vaikutti täysin harmaalta. Toivottavasti teille käy parempi tuuri sään suhteen.
Vinkkinä voisin heittää että jos olette muutaman päivän reissussa niin kannattaa ehkä varata etukäteen liput Museosaaren museoihin joissa aiotte vierailla. Vaikka ei ole sesonkiaika niin noihinkin riittää menijöitä ja jos sää on sellainen kun meillä oli niin jonossa ei ole kiva kärvistellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791826Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771447Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111899
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843