Haluton mies - onko tilanne joillain parantunut?

surkea leidi

Olemma alle kolmikymppinen pariskunta. Seurustelua takana noin vuosi. Asumme yhdessä. Hellyyttä, koskettelua, rakkautta riittää. Mutta seksiä ei.

Tänään ehdotin yhteistä suihkuhetkeä, mies meni suihkuun yksin ja suihkun kestosta päätellen suoritti pussien tyhjennyksen itsekseen. Viimeksi harrastimme seksiä toissaviikonloppuna niin humalassa, etten aktia edes muista. Sitä ennen...? Kerran viikossa on jo saavutus, nopeasti menee 1,5 vk ilman yhdyntää. Suihinotto kelpaa vähän useammin, mutta senkin tarjoaminen on torjuttu useasti. Kaiken lisäksi sekin alkaa tuntua katkeroittavalta, koska tiedän että laukeaminen syö taas miehen haluja hoidella minutkin.

Laadussakaan ei ole kehumista. Suihinottoa mies mielellään pitkittää, yhdyntä on nopeasti tykitettävä suoritus. Saan kuitenkin joka kerta, olen sillä tavalla helppo. Mutta välillä pikapanoihinkin kyllästyy. Tyytyisin kuitenkin onnellisena niihinkin, jos edes määrä nousisi.

Minä rakastan seksiä ja haluaisin sitä vaikka useita kertoja päivässä. Joka toinen päivä riittäisi hyvin. Muutama kerta kuukaudessa ei. Ja pistää miettimään että niinköhän tämä vain pahenee, koska edes alussa ei ollut meininki villiä ja himokasta panoja panojen perään :(

Voiko tilanne koskaan muuttua paremmaksi? Onko kellään kokemusta siitä?

Epäilen myös, ettei vartaloni miellytä miestä tarpeeksi - geenien puolesta. Olen hyvässä kunnossa ja hoikka, mutta rintani ovat melko pienet. Tiedän miehen pitävän suurista rinnoista. Itsetuntoni on pohjalukemissa torjuntojen vuoksi. Alan jo tuntea itseni vastenmieliseksi ja epäseksikkääksi, edellisessä suhteessa fiilis oli päinvastainen. Minusta on myös kuoriutumassa hirveä kiukuttelija ja se ei varmasti ainakaan paranna miehen haluttomuutta.

Ehkä emme vain ole yhteensopivia, vaikka rakkautta niin paljon onkin?

13

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkea leidi

      Kirjoitan vihaisena ja turhautuneena, joten saatan antaa tilanteesta osin väärän kuvan.

      En ole haukkunut miehen seksisuorituksia koskaan, päinvastoin. Vaikka kritisoinkin laatua tänne, niin täytyy tarkentaa, että oikein tyydyttävää seksimme on, vaihtelua voisi olla enemmänkin mutta määrä on se ongelma. Kritisointi ei mene miehen korviin asti!

      Pidän todella paljon suihinottamisesta ja teen sitä mielelläni, ja useampikin on kehunut minua taitavaksi siinä touhussa. Välillä tuntui, että mieheni yhdynnän sijaan ottaa paljon mieluummin suihinoton. Siksi tuntuukin hälyttävältä, että mies on viime aikoina torjunut jopa suikkarit.

      Olen ottanut aiheen puheeksikin. Mies ei oikein tunnistanut haluttomuuttaan, selitti vain jotain siitä, miten näin harvoin harrastettaessa välit pitenevät ja pitäisi naida useammin, että sitä tekisi mieli. Miten sellaisen tahdin saa mahdolliseksi, kun mies torjuu joka kerta?! Aihe on niin vaikea keskustella, puhuessamme alan hävetä itseäni ja "kyltymättömyyttäni".

      ÄSH! Jospa vain pakkaan tavarat ja häivyn himasta muutamaksi päiväksi...

    • lähdepois

      Kynnyskysymys lienee se kannattaako pysyä suhteessa, jossa ei koe tulevansa hyväksytyksi sellaisena kuin on? Jos sinulla on jatkuvasti itsetunto-ongelmia miehesi käytöksestä johtuen, eikä hän pidä asiaa ongelmana ja ole halukas selvittämään sitä, on turha jäädä tuhlaamaan aikaansa ihmeiden odotteluun. En usko, että seksin puute johtuu mitenkään rintojesi koosta. Rakkaus antaa kyllä anteeksi tuollaiset pienet "kauneusvirheet", jotka eivät välttämättä kumppanisi kauneusihanteeseen aiemmin kuuluneet. Luulenpa, että taustalla on jotain paljon vakavampaa. Itse sain vasta kahden vuoden jälkeen kuulla mieheni olevan aseksuaali ja koko tuon ajan olin syyttänyt itseäni miehen olemattomista haluista. Näin jälkiviisaana neuvonkin kaikkia olemaan odottamatta niin kauan, koska käteen siitä ajasta ei jäänyt kuitenkaan mitään ja meidän suhteemme ei selibaatissa elämistä kestänyt.

    • Kokemuksella

      Tilanne ei tule kohenemaan. Mies voi pakkotilanteessa näytellä vähän aikaa halukkaampaa, mutta ei se siitä parane. Äkkiä seksiä on enää joka toinen viikko, sitten keran kuussa ja lopulta vain joskus ja jouluana. Sinä odotat muutosta, turhaudut ja sinusta tulee hermokimppu. Ikävää, mutta totta. Irrottaudu suhteesta, meille jokaiselle on se sopiva.

    • mitä vattua

      te naiset aina ruikutatte. kukaan haluu tuollaisia inisijöitä.. jos oma ukko pihtaa, hae vaik naapurista, mut lopeta tuo naukuminen...

    • vierastamulle

      Mun ukko pihtaa myös. Eilen ehdotin, että saisimme seuraavan kuukauden aikana käydä luvan kanssa vieraissa.. Meni äijällä viesti perille, mutta mutta, ei ilmeisesti hyväksynyt tarjoustani. Eli ennemmin kiduttaa mua tässä seksittömyydessä ja pitää kumppaniaan puutteessa, kuin, että pääsisi itsekin vieraisiin ja vielä luvan kanssa. Rehellisyys-konsti kokeiltu, seuraavaksi ilmeisesti pitää kokeilla epärehellisyys-konstia.
      Eikä se ole kiva, että pitää "pakottaa" toinen seksiin. Siinähän karisee omat ja toisen halut, siis varsinkin pitkän tauon jälkeen.. Mutta niin se pitäisi olla, että sitä seksuaalisuutta ylläpidetään pitkin suhdetta, vähintään pari kertaa viikossa. Ja vaikka aina itsellä ei tee mieli, niin voi silti toisen mieliksi harrastella kaikenlaista. Sitten taas toisin päin.. ei niitä jatkuvia torjumisia kukaan kestä, mies eikä nainen..

      • vierastamulle

        Mulla on toimintasuunnitelma tulevien vuosien varalle, jos tuo mies pahenee vain vanhetessaan, niin ½ -vuotta aijon hissukseen katsella tilanteen kehittymistä ja sitten se olkoot merkki mulle, että suhde saa jäädä. Epäilen, että moni vanha pariskunta sokeutuu tilanteelleen, ei huomaakkaan ajan kulua, mutta tietää, että seksiä - lämpöä tai läheisyyttä ei ole.. Silti moni nainen jaksaa katsella sitä menoa vuodesta toiseen, ei uskalla lähteä. Siksi tämä toimintasuunnitelma, en aijo olla mikään vanha nainen hunningolla!


    • böööööööööööö

      Voi surkea leidi :( 1,5 viikkoa olis mun entisessä parisuhteessa jo ollut orgiat. Me pantiin kerran vuodessa, jos sitäkään. Sitten erottiin ja tapasin uuden miehen. Aluksi oli seksiä, mutta nyt mies ilmoitti minulle olevansa itseasiassa aseksuaali ja nykyään juoksee karkuun, kun haluaisin seksiä. Olis kiva tietää mistä minä, erittäin seksuaalinen nainen löydänkään näitä miehiä.

    • 1+0

      Uskokaa tai älkää niin vaihtamalla se ei parane. Samat ongelmat löytyvät uudelleen taas uudestakin suhteesta. Itse luulin löytäneeni elämäni ihanimman miehen ja seksiä oli aluksi paljon ja kiihkeyttä ja huomaavaisuutta. Nyt on täysin tunteeton, kylmä ja muuttunut mies, ei läheisyyttä, ei lämpöä, ei kosketusta, ei niin mitään. Harmittaa se kuvitelmani, että vaihtamalla olisin saanut jotain parempaa ja kokevani olevani rakastettu, mutta tilanne on vieläkin pahempi. En saa millään häntä ymmärtämään miten pahalta minusta tuntuu jatkuva selän kääntäminen ja torjuminen ja puhumattomuus.

      Mikään ei siis muutu. On vaan alkuhuuma ja sen jälkeen miehet kyllästyvät. Niin se vaan on.

    • KahlittuAmor

      Miksi et etsinyt vaikka minua käsiini. Meillä vaimo on irtisanoutunut parisuhteen seksistä. Olen tällä ikävuosikymmenellä ollut naisenkanssa yhdynnässä 3 kertaa. Ja olen 34 vuotias, laskekaa siitä...


      En todellakaan kyllästyisi....en koskaan....

    • Ona5

      Tällasessa tilanteessa olis musta syytä istua alas ja jutella asia puhki. Toimitaan sitten sen mukaan mitä tuli sovittua (tai edes yritetään). Ei oo mitään järkee elää suhteessa, jossa itse ei ole tyytyväinen. Onko se sitten kiinni itsestään vai kumppanista ku alku huuman jälkeen kaikki loppuu, sitä en tiedä, mutta miksi jotkut on silti onnellisia 10 vuoden jälkeenkin ja osa ei?
      Seksi on kuitenkin tosi iso juttu parisuhteessa ja jos se ei saa kumpaakin osapuolta tyytyväiseks, niin jotain on tehtävä. Oon samaa mieltä kaikkien kanssa siitä, että suhteesta on osattava lähteä, jos tilanne näyttää siltä :) Täältä lähdettyä ei kadu sitä mitä teki vaan sitä minkä jätti tekemättä.

    • Älä ole surkea!

      Ap., jos nimerkkisi on surkea leidi, niin siitä päätellen suosittelen että eroat tästä miehestä. Ensin kannattaa kyllä yrittää tietysti keskustella, ja yrittää saada suhde kaiken kaikkiaan toimimaan. - Kaikkia ei ole kuitenkaan tarkoitettu yhteen. Myös miehet voivat käyttää pihtaamista vallan käytön välineenä. Henkistä väkivaltaa. Muitakin syitä voi olla, ja niistä sinä voit saada selvää keskustelemassa rauhallisesti miehen kanssa.

      Olen surullinen ja pahoillani puolestasi! Tällaiset asiat ei kuitenkaan mene itsestään ohitse, joten ne on kohdattava ja käsiteltävä ja tehtävä siltä pohjalta tarvittavat johtopäätökset.

      • Älä ole surkea!

        --- niin, meillä ei ainakaan tilanne parantunut, vaan paheni monella tavalla. Onkohan kenelläkään tämänkaltaisista ongelmista kärsivillä tilanne parantunut? Ja mitä se on edellyttänyt?

        "Epäilen myös, ettei vartaloni miellytä miestä tarpeeksi - geenien puolesta. Olen hyvässä kunnossa ja hoikka, mutta rintani ovat melko pienet. Tiedän miehen pitävän suurista rinnoista. Itsetuntoni on pohjalukemissa torjuntojen vuoksi. Alan jo tuntea itseni vastenmieliseksi ja epäseksikkääksi, " Kun mies alkaa sitten huomauttelemaan enenevässä määrin näistä "epäkohdistasi" (vaikka ne eivät ole epäkohtia ollenkaan todellisuudessa, vaan makuasioita), mielenterveytesi on todella vaarassa! Lähde kun vielä pääset terveenä!! Mies etsiköön itselleen mieluisan, samoin sinä!


    • kummitus

      Kerran 1-2 viikossa olisi meilläkin juhlaa. Nyt mieheltä saa enää korkeintaan kerran kuukaudessa. Itse olin aiemmin hyvin seksuaalinen ihminen, mutta nyt tuntuu kuin olisin jotenkin luovuttanut, torjutuksi tulemiseen väsyneenä en enää koskaan tee itse aloitteita ja vähitellen ne omatkin halut ovat hiipuneet. Nykyään seksittömyys kaihertaa lähinnä periaatesyistä. Oman näkemykseni mukaan hyvään parisuhteeseen kuuluu myös aktiivinen seksielämä, enkä oikein näe meillä tulevaisuutta jos jo vuoden kohdalla molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima on kadonnut. Harmittaa, koska muuten mies on ihana ja meillä on todella paljon hellyyttä. En vain usko sen pidemmän päälle riittävän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe