Kun aina mustasukkaisuudesta kärsiviä kehoitetaan hankkimaan parempi itsetunto niin voisiko joku kertoa kuinka se tehdään?
Itsetunnon kohotus?
4
348
Vastaukset
- koetus
Tarvisetko sinä itsetunnon kohotusta? jos niin miksi?
- Missy Nöpö
Tarvitsen koska pidän itseäni mitättömänä. Kuvittelen etten riitä miehelleni ja että hän haluaa muuta, vaikka on sanonut että rakastaa mua tällaisena kuin olen. Olen mustasukkainen älyttömistä asioista. Tiedostan tämän, mutta en pysty muuttamaan ajattelutapaani. Toisinaan olen luottavainen suhteemme suhteen, toisinaan taas olen varma että tulen hylätyksi pian.
- koetus
Ensinnäkin kukaan ihminen ei ole mitätön.
Siis ajattelet että et ole riittävä ja siksi hän hakee jotain muuta? Näinkö on ajatuksesi? Oletko aivan varma että et ole riittävä? - ?
Tiedän tunteen... olen itse ollut sairaan mustasukkainen. Olen yrittänyt päästä epävarmuudesta eroon käsittelemällä tätä mitätöntä oloa terapiassa ja hankkien omia harrastuksia... pikku askelin on elämä alkanut taas hymyilemään.. En tosiaan kokonaan ole vielä päässyt typerästä syyllistämisestä ja riidoista eroon, mutta osaan antaa tilaa hengittää kun tiedän että minulla on jotain omaa. En tiedä auttaisiko omat uudet harrastukset ja terapia sinua, mutta minua ainakin auttoivat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747514Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372446
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332012- 201938
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 531595
- 181579