Kun aina mustasukkaisuudesta kärsiviä kehoitetaan hankkimaan parempi itsetunto niin voisiko joku kertoa kuinka se tehdään?
Itsetunnon kohotus?
4
400
Vastaukset
- koetus
Tarvisetko sinä itsetunnon kohotusta? jos niin miksi?
- Missy Nöpö
Tarvitsen koska pidän itseäni mitättömänä. Kuvittelen etten riitä miehelleni ja että hän haluaa muuta, vaikka on sanonut että rakastaa mua tällaisena kuin olen. Olen mustasukkainen älyttömistä asioista. Tiedostan tämän, mutta en pysty muuttamaan ajattelutapaani. Toisinaan olen luottavainen suhteemme suhteen, toisinaan taas olen varma että tulen hylätyksi pian.
- koetus
Ensinnäkin kukaan ihminen ei ole mitätön.
Siis ajattelet että et ole riittävä ja siksi hän hakee jotain muuta? Näinkö on ajatuksesi? Oletko aivan varma että et ole riittävä? - ?
Tiedän tunteen... olen itse ollut sairaan mustasukkainen. Olen yrittänyt päästä epävarmuudesta eroon käsittelemällä tätä mitätöntä oloa terapiassa ja hankkien omia harrastuksia... pikku askelin on elämä alkanut taas hymyilemään.. En tosiaan kokonaan ole vielä päässyt typerästä syyllistämisestä ja riidoista eroon, mutta osaan antaa tilaa hengittää kun tiedän että minulla on jotain omaa. En tiedä auttaisiko omat uudet harrastukset ja terapia sinua, mutta minua ainakin auttoivat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284599Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4473322Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142248Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211899Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja61220Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271050- 741043
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926