Mitkä on pahimmat oireenne?
Pelottaako kuolema?
PAHIMMAT OIREENNE
59
700
Vastaukset
Minua ei ole enää pitkään aikaan pelottanut.
Nuorempana hoitovirheiden aikana oli vaikeampaa."Minua ei ole enää pitkään aikaan pelottanut.
Nuorempana hoitovirheiden aikana oli vaikeampaa."
- Elämä ja kaikki kokemukset ovat kypsyttäneet.
Usko auttaa paljon ja musta huumorikin.
"Onneni on olla Herraa lähellä, se on turvallisin käsi päällä maan."
Jos perusturva ei olisi kunnossa, olisi paljon vaikeampaa, ainakin tällä mielikuvituksella. Hautausmaallakin kuvittelen aina, mitä siellä alla on. Tuoreiden hautakumpujen kohdalla kuvittelen mätänemisvaiheen yms. Vanhojen hautojen kohdalla mietin, missä kunnossa luut ovat.
Ihan meni täysikuun jutuiksi. Sorry.
"Mitkä on pahimmat oireenne?"
- Tämä ei satu niin kuin ruokapäänsärky, mutta tutinan leviäminen niskasta jalkapohjiin asti on tosi inhottavaa esimerkiksi tässä kirjoittaessani. Samalla vasen poskiontelo tuntuu äityneeltä.
Söin joku aika sitten ja otin kasan antifungaalisia rohtoja perään. Olen yrittänyt päästä noista eroon, mutta takapakkia tulee aina. Source Naturalsin 1500 mg:n nikotiiniamidiakin pitäisi ottaa ehkä useampi kuin yksi päivässä, mutta olen vähentänyt sitäkin.
Alkalolia käytän edelleen nenäsuihkeena aamuin illoin, vasempaan sieraimeen useamman suihkauksen. Olen huomannut tuon vaikuttavan keuhkoihin asti positiivisesti."-- tutinan leviäminen niskasta jalkapohjiin asti on tosi inhottavaa esimerkiksi tässä kirjoittaessani."
Vähän vaikeaa uskoa, että kahvinjuomisen vähentäminen voisi vaikuttaa tuohon. Tuli vaan mieleen, että voisi kokeilla.
"Jatkuvaan lepo- ja liikevapinaan ei elämäntavoilla pystytä paljoa vaikuttamaan."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00096
- Pahimmat oireet
Pahimmat oireet ovat hapettomuus, usvainen olo, huimaus ja se, että makuuasento on ainut mahdollinen ja on keskityttävä vain hengittämiseen. Kuolema ei enää pelota, vaan se on helpotus tähän maanpäälliseen tuskaan, jonka homesairaus aiheuttaa.
"Pahimmat oireet ovat hapettomuus, usvainen olo, huimaus ja se, että makuuasento on ainut mahdollinen ja on keskityttävä vain hengittämiseen. Kuolema ei enää pelota, vaan se on helpotus tähän maanpäälliseen tuskaan, jonka homesairaus aiheuttaa."
- Monilla on tosi paha tilanne, homeet vammauttavat ihmisiä maanrakoon ihan oikeasti. Kun on kokenut vähänkään tuota, tajuaa, kuinka väärin kaikenlainen ilkkuminen homesairaiden kustannuksella on. Kaikki eivät jaksa edes kirjoittaa, he ovat niin sairaita.
En voi muuta kuin rukoilla puolestasi ja toivoa Sinulle oikein paljon voimiasanasinko kirjoitti:
"Pahimmat oireet ovat hapettomuus, usvainen olo, huimaus ja se, että makuuasento on ainut mahdollinen ja on keskityttävä vain hengittämiseen. Kuolema ei enää pelota, vaan se on helpotus tähän maanpäälliseen tuskaan, jonka homesairaus aiheuttaa."
- Monilla on tosi paha tilanne, homeet vammauttavat ihmisiä maanrakoon ihan oikeasti. Kun on kokenut vähänkään tuota, tajuaa, kuinka väärin kaikenlainen ilkkuminen homesairaiden kustannuksella on. Kaikki eivät jaksa edes kirjoittaa, he ovat niin sairaita.
En voi muuta kuin rukoilla puolestasi ja toivoa Sinulle oikein paljon voimia"Kun on kokenut vähänkään tuota, tajuaa, kuinka väärin kaikenlainen ilkkuminen homesairaiden kustannuksella on."
- Eilen, kun tähän ketjuun tuli herjaa, ajattelin hetkisen verran vetää koko ketjun sileäksi ja poistaa kaikki viestit. Voiko olla hävyttömämpää kuin sanoa yli viisikymppiselle ihmiselle, että tämän pahin oire on ollut nuha, mutta sellaista se herja on.
Jos vaan jaksatte, kirjoittakaa pahimmista oireistanne. Nostetaan kissa ilkkumisenkin uhalla pöydälle. Kiusaajat häpäisevat oikeasti vain itsensä.
- vertti-eetu
Pahimmat oireet on tulleet kolmenässänkujalla olleista irtaimistosta muuton jälkeenkin. Sohvakalusto, tyynyt, sängyt, keittiökalusteet, paljon vaatteita, lehdet, kirjat ja muoviesineet esimerkiksi.
Iholla pisteyä kirvelyä ja sinipunaista kutiavaa ihottumaa mikä kuitenkin loppui kohta kun kun oireita aiheuttavan esineen ulos vei.
Hengitysoireita, tuntui siltä kun joku puristaisi kurkusta. Silmien kirvely kuin hiekkaa olisi. Suussa ja ikenissä kipua ja vesirakkuloita. Astmaa yrittivät tästä tehdä, mutta ei onnistunut.
Sain asiantuntijalta lausunnon "Kaikkein viisainta on poistaa kaikki kontaminoitunut materiaali. Erilaiset desinfiointiaineet voivat vain pahentaa tilannetta". Tämä pitää kohdallani sataprosenttisesti paikkansa.
Hyvä ilmanpuhdistaja on jokaiselle keuhkosairaalle helpotus uskoisin omien viimepäivien kokemusten perusteella.
Tämä homesairaus on "moniallergia" ja/tai "monisairaus" aivan miten haluat.
Tärkeintä on vaan hyväksyä kohtalo ja tomia siten, että oireet helpottavat.
Ainoa lääke mikä on tehonnut " Homesairaus heti pois kotoa".
On turhaa jäädä odottelemaan sängyn pohjalle sitä "pelastajaa". Se "pelastaja" olet sinä itse sairaanakin. Sopeutuminen tilanteeseen on välttämätöntä jos meinaat voittajana selvitä.
Itselläni on vielä pitkä tie edessä. Voi olla, ettei tästä selviä koskaan, mutta silti on pakko elää ja lisätä kierroksia.
Jos kuvittelet, että elämäni on helppoa, erehdyt. Jatkuvalla ruikuttamisella myrkyt ei lähde ropasta.- vertti-eetu
sanasinko kirjoitti:
Mennäänkö Vertti kirjoituslakkoon taas, eihän tätä kestä Erkkikään.
Kyllä kestää. Olemmehan me Sanasinko oikeita HOMESAIRAITA. Minullekin sanoi tkl 28.12.2009, että "Homesairaus heti pois kotoa".
Myrkkyjä kyllä sitten löytyi asunnostamme ja toisesta runsasta bakteerinkasvua. Tiiä häntä ketä uskoa?
- ...
Pahimpiin oireisiin kuuluu mm. vuorokauden kestävä päänsärky, johon ei tehoa mikään lääke. Se on voimakkain kokemani päänsärky, johon liittyy raju oksentelu. Iholle saattaa myös nousta silloin mustelmia. Olen oppinut pitämään sitä eräänlaisena elimistön myrkytystilana.
- sairastellut
Pahin oireeni on öisin iskevä hirveä hikoilu, joka kestää aamuun saakka. On vaikea kiirehtiä töihin, kun on niin peijakkaan kuuma. Jos nukun pidempään, kuten viikonloppuisin tai lomalla - ei hikoilua aamulla. Tätä on kestänyt jo kymmenisen vuotta, välillä on helpompaa, välillä ei.
Myös heikentynyt immuunijärjestelmä on piinallinen: flunssia usein eikä niistä ole helppo päästä eroon.
Ja sitten vielä sellainen asia, joka riivaa lähinnä hermojani: jättiturvonneet silmäluomet ja homeesta aiheutuneet muut silmäongelmat."Myös heikentynyt immuunijärjestelmä on piinallinen: flunssia usein eikä niistä ole helppo päästä eroon."
- Onko immunoglobuliiniarvosi tutkittu? Tai oikeammin pitäisi kysyä: oletko saanut immunoglobuliiniarvosi tutkittua, kun kaikki tutkimukset ovat niin kiven takana.
Pojallani on immuunivajeen takia juuri tuollaiset oireet, eli taudinaiheuttajista ei meinaa päästä eroon ja on myös pientä lämpöilyä. Mutta taistella piti, että sai hänelle edes nuo tutkimukset. Terveyskeskuksen vuokralääkäri yritti mitätöidä ja vähätellä oireita parhaansa mukaan ennen verikokeiden kirjoittamista.sanasinko kirjoitti:
"Myös heikentynyt immuunijärjestelmä on piinallinen: flunssia usein eikä niistä ole helppo päästä eroon."
- Onko immunoglobuliiniarvosi tutkittu? Tai oikeammin pitäisi kysyä: oletko saanut immunoglobuliiniarvosi tutkittua, kun kaikki tutkimukset ovat niin kiven takana.
Pojallani on immuunivajeen takia juuri tuollaiset oireet, eli taudinaiheuttajista ei meinaa päästä eroon ja on myös pientä lämpöilyä. Mutta taistella piti, että sai hänelle edes nuo tutkimukset. Terveyskeskuksen vuokralääkäri yritti mitätöidä ja vähätellä oireita parhaansa mukaan ennen verikokeiden kirjoittamista."Terveyskeskuksen vuokralääkäri yritti mitätöidä ja vähätellä oireita parhaansa mukaan ennen verikokeiden kirjoittamista."
- Nähtävästi tuota se "suomalainen laatuhoito" on kautta linjan:
Iltalehden taannoisessa lukijaäänestyksessä 94 prosenttia oli saanut asiatonta kohtelua lääkärissä.
Mikähän lääkäreitä mahtaa vaivata?
Ks. http://www.iltalehti.fi/terveys/2010061111843869_tr.shtml"Ei sinulla ole mitään tietoa immunoglobuliiniarvoista, tuskin edes tiedät mikä on immunoglobuliini, ei sitä netissä roikkumalla saa selville."
- Pelkkää herjaa tuokin. Pysyisit poissa ketjusta, jonka aiheeseen sinulla ei ole mitään sanottavaa. Ja juu, immuunivajeesta on mustaa valkoisella.
- sairastellut
Kyllä, immuunijärjestelmäni tila tutkittiin aikoinaan poliklinikalla tutkimuksissa; alaluokka igg3 ei ole entisellään.
"-- alaluokka igg3 ei ole entisellään."
Juu, reissussa rähjääntyy... Vaan olisikohan mitään konstia saada arvoja takaisin kohdilleen?- sairastellut
sanasinko kirjoitti:
"-- alaluokka igg3 ei ole entisellään."
Juu, reissussa rähjääntyy... Vaan olisikohan mitään konstia saada arvoja takaisin kohdilleen?Ei ole keinoja. Sairaalassa aikoinaan mainitsivat sivulauseessa jonkin jättikalliin gammaglobuliini (? en muista enää sanaa) hoidon, joku toisten ihmisten verestä valmistettu joka tapauksessa. Mutta ensinnäkin sitä annetaan vain kaikkein pahiten sairastuneille ja toiseksi - sitä pitäisi käydä tankkaamassa tuon tuostakin. Vaikutus ei siis olisi pysyvä.
Linkissäsi lukee:
"Tällä hetkellä ei tunneta parantavaa hoitoa primaariseen vasta-ainepuutokseen --"
Terveytensä menettämisestä joutuu maksamaan aivan liian kovan hinnan.- Anna mun kaikki kes.
sanasinko kirjoitti:
Linkissäsi lukee:
"Tällä hetkellä ei tunneta parantavaa hoitoa primaariseen vasta-ainepuutokseen --"
Terveytensä menettämisestä joutuu maksamaan aivan liian kovan hinnan.Etkö YHTÄÄN ymmärrä lukemaasi?
Primaarinen vasta-ainepuutos. Mikäköhän on primaarinen ja tuleeko se 50 vuotiaille? Anna mun kaikki kes. kirjoitti:
Etkö YHTÄÄN ymmärrä lukemaasi?
Primaarinen vasta-ainepuutos. Mikäköhän on primaarinen ja tuleeko se 50 vuotiaille?"Tohtorinopintoni" todellakin laahaavat vähän jäljessä, mutten millään ehdi kaikkea tutkimaan:
- Primary antibody deficiency syndromes include congenital and acquired antibody deficiencies but not those secondary to other diseases such as myeloma, chronic lymphocytic leukaemia, or protein losing enteropathy. Hypogammaglobulinaemia was the diagnosis usually given to patients with low serum immunoglobulin concentrations without an identifiable cause, but these patients are more accurately described as having primary antibody deficiency. There is a range of primary antibody defects (box),1 though the clinical significance of some subgroups has been recognised only recently.2-4
The diagnosis of a primary antibody deficiency is often overlooked in both children and adults. Untreated patients with unrecognised primary antibody deficiencies suffer from recurrent infections, some of which may be severe - for example, pneumonia and meningitis.2-5 In addition, they may have long term complications, such as enteropathy leading to malabsorption and anaemia.6 About half of the patients without a diagnosis will be admitted to hospital every year; they may also be seen in different specialty clinics for a range of complications. They often receive almost continuous antibiotics for infections and are off work for long periods of time.
http://www.pia.org.uk/Theconsensusdocument.htmAnna mun kaikki kes. kirjoitti:
Etkö YHTÄÄN ymmärrä lukemaasi?
Primaarinen vasta-ainepuutos. Mikäköhän on primaarinen ja tuleeko se 50 vuotiaille?"Mikäköhän --"
Tuo -kohan, -köhän on hoono soomi, parempi on 'mikähän'.
"Mitkä on pahimmat oireenne?"
- Juu on se vaan kumma, että vapinasta ja tutinasta on tullut pahin oireeni.
Tänään heikottanut, vapisuttanut ja tutisuttanut koko päivän.
Aika mielenkiintoiseksi menee, mutta todellisuus onkin tarua ihmeellisempää."Juu on se vaan kumma, että vapinasta ja tutinasta on tullut pahin oireeni."
- Poikani keksi eilen nykyisten oireitteni voivan johtua myös elohopea-altistuksesta.
Itselläni ei semmoinen ole tullut mieleenikään, mutta muutama viikko sitten imuroidessani tökkäsin keittiön nurkassa ollutta energiansäästölamppupussia pois tieltä niin, että osa lampuista hajosi äänestä päätellen. Mutten jäänyt semmoista ajattelemaan, ja muovipussi jäi avoimena sinne nurkkaan lojumaan.
Ne lamput ovat olleet odottamassa kierrätykseen vientiä, ja poikani kuskasi ne illalla kellariin pois sisätiloista.sanasinko kirjoitti:
"Juu on se vaan kumma, että vapinasta ja tutinasta on tullut pahin oireeni."
- Poikani keksi eilen nykyisten oireitteni voivan johtua myös elohopea-altistuksesta.
Itselläni ei semmoinen ole tullut mieleenikään, mutta muutama viikko sitten imuroidessani tökkäsin keittiön nurkassa ollutta energiansäästölamppupussia pois tieltä niin, että osa lampuista hajosi äänestä päätellen. Mutten jäänyt semmoista ajattelemaan, ja muovipussi jäi avoimena sinne nurkkaan lojumaan.
Ne lamput ovat olleet odottamassa kierrätykseen vientiä, ja poikani kuskasi ne illalla kellariin pois sisätiloista."-- muutama viikko sitten imuroidessani tökkäsin keittiön nurkassa ollutta energiansäästölamppupussia pois tieltä niin, että osa lampuista hajosi äänestä päätellen."
Olin kiukkuinen ja väsynyt ja annoin niille lampuille vähän vauhtia. Siitä siivouskerrasta on kolmisen viikkoa.
Tänään kihahdin vakuutusyhtiön virkailijalle tiedustellessani, korvaako vakuutus elohopea-altistustestin. Virkailija sanoi, että pitäisi toimittaa lääkärinkertomus. Aika vaikeatahan sitä on toimittaa, kun en aio mennä lääkäriinkään, yritin sanoa väliin. Minulla on vielä kesäkuisesta, rankasta lääkärikäynnistä laboratoriokokeita ottamatta ja samaan määräykseen voisi lisätä elohopea-altistustestinkin. Mutta virkailija lässytti vaan, ja kainaloni hikosivat. En jaksanut kuunnella enempää, sanoin lopettavani ja palaavani myöhemmin ja lämpsäisin puhelimen kiinni.
Olin juuri ehtinyt toivoa, etten olisi niin temperamenttinen.sanasinko kirjoitti:
"-- muutama viikko sitten imuroidessani tökkäsin keittiön nurkassa ollutta energiansäästölamppupussia pois tieltä niin, että osa lampuista hajosi äänestä päätellen."
Olin kiukkuinen ja väsynyt ja annoin niille lampuille vähän vauhtia. Siitä siivouskerrasta on kolmisen viikkoa.
Tänään kihahdin vakuutusyhtiön virkailijalle tiedustellessani, korvaako vakuutus elohopea-altistustestin. Virkailija sanoi, että pitäisi toimittaa lääkärinkertomus. Aika vaikeatahan sitä on toimittaa, kun en aio mennä lääkäriinkään, yritin sanoa väliin. Minulla on vielä kesäkuisesta, rankasta lääkärikäynnistä laboratoriokokeita ottamatta ja samaan määräykseen voisi lisätä elohopea-altistustestinkin. Mutta virkailija lässytti vaan, ja kainaloni hikosivat. En jaksanut kuunnella enempää, sanoin lopettavani ja palaavani myöhemmin ja lämpsäisin puhelimen kiinni.
Olin juuri ehtinyt toivoa, etten olisi niin temperamenttinen."Minulla on vielä kesäkuisesta, rankasta lääkärikäynnistä laboratoriokokeita ottamatta ja samaan määräykseen voisi lisätä elohopea-altistustestinkin."
- Sitä varten olisi pitänyt soittaa lääkärille, jonka olen haukkunut jo pataluhaksi.
( http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=445 )
Puhelinaika olisi ollut yhdeksästä puoli kymmeneen.
Kirjoitin aamusivuja jo kahdeksan jälkeen, mutta koska tuleva puhelu kauhistutti minua jo etukäteen - olihan lääkäri ollut vastaanotolla tosi tyly ja inhottava - päätinkin jättää aamusivut ensimmäisen liuskan jälkeen kesken ja purkaa tulossa olevan ahdistavan puhelinkokemuksen jälkikäteen sivuihin pois.
Niin päätin tehdä.
Sitten kello oli päälle yhdeksän ja oli alettava soittaa. Pystyin jo etukäteen kuvittelemaan, miltä juttuni vapinasta ja mahdollisesta elohopealle altistumisesta kuulostaisi. Huomasin, etten suin surminkaan olisi halunnut soittaa, ja surin jo etukäteen kainaloitteni hikoamista.
Mutta nielin tuntemukseni ja soitin.
Puhelin oli kuitenkin varattu, vaikka soitin parikin kertaa.
Toimistolta sain kuulla, että seuraava puhelinaika olisi keskiviikkona.
Vaan halusinko ylipäätään soittaa ja selitellä? - En, en todellakaan. Voisin mennä niihin toisiin laboratoriokokeisiin sitten, kun jaksaisin, mutta tosiasiassa en haluaisi olla tuon lääkärin kanssa enää missään tekemisissä. En noin kohdeltuna, en ikinä. Hän tutki minua niin kuin olisin ollut kappale ylikypsää ja outoa lihaa hänen mikroskooppikatseensa alla. Kokemus oli sen verran karsea, ettei suin surmin enää.
Aloin sitten miettiä, mitä tekisin. Olin vapissut koko aamun siitä lähtien, kun olin ollut hereillä. Vielä sängyssä levätessäni ja noustuani ylös.
Vakuutusyhtiö olisi vaatinut lääkärinkertomusta korvatakseen elohopea-altistustestin enkä saisi sitä muutoin kuin käymällä lääkärissä. Jos laboratoriotesti olisi lisätty laboratoriolähetteeseen jälkikäteen, vakuutusyhtiö ei sitä välttämättä hyväksyisi ja noin sadan euron kustannus voisi mennä muutoinkin vähistä rahoista omaan piikkiin.
Eli varasin sen lääkärinajan. Tämä on jo kolmas kerta, kun menen samalle neurologille. En ole vain jaksanut oikaista hänen viimeisessä kertomuksessaan kohtaa, jossa hän kirjoittaa: "Ei lepovapinaa." Ehkä otankin korjatun lausunnon mukaan ja tutkin häntä siinä samalla omalla mikroskooppikatseellani? Mutta hän on aika mukava ja huumorintajuinen mies, eikä minulla ole ollut tähän mennessä hänessä sen suurempaa moittimista.sanasinko kirjoitti:
"Minulla on vielä kesäkuisesta, rankasta lääkärikäynnistä laboratoriokokeita ottamatta ja samaan määräykseen voisi lisätä elohopea-altistustestinkin."
- Sitä varten olisi pitänyt soittaa lääkärille, jonka olen haukkunut jo pataluhaksi.
Kirjoitin aamusivuja jo kahdeksan jälkeen, mutta koska tuleva puhelu kauhistutti minua jo etukäteen - olihan lääkäri ollut vastaanotolla tosi tyly ja inhottava - päätinkin jättää aamusivut ensimmäisen liuskan jälkeen kesken ja purkaa tulossa olevan ahdistavan puhelinkokemuksen jälkikäteen sivuihin pois.
Niin päätin tehdä.
Sitten kello oli päälle yhdeksän ja oli alettava soittaa. Pystyin jo etukäteen kuvittelemaan, miltä juttuni vapinasta ja mahdollisesta elohopealle altistumisesta kuulostaisi. Huomasin, etten suin surminkaan olisi halunnut soittaa, ja surin jo etukäteen kainaloitteni hikoamista.
Vaan halusinko ylipäätään soittaa ja selitellä? - En, en todellakaan. Voisin mennä niihin toisiin laboratoriokokeisiin sitten, kun jaksaisin, mutta tosiasiassa en haluaisi olla tuon lääkärin kanssa enää missään tekemisissä. En noin kohdeltuna, en ikinä. Hän tutki minua niin kuin olisin ollut kappale ylikypsää ja outoa lihaa hänen mikroskooppikatseensa alla. Kokemus oli sen verran karsea, ettei suin surmin enää.
Aloin sitten miettiä, mitä tekisin. Olin vapissut koko aamun siitä lähtien, kun olin ollut hereillä. Vielä sängyssä levätessäni ja noustuani ylös.
Vakuutusyhtiö olisi vaatinut lääkärinkertomusta korvatakseen elohopea-altistustestin enkä saisi sitä muutoin kuin käymällä lääkärissä. Jos laboratoriotesti olisi lisätty laboratoriolähetteeseen jälkikäteen, vakuutusyhtiö ei sitä välttämättä hyväksyisi ja noin sadan euron kustannus voisi mennä muutoinkin vähistä rahoista omaan piikkiin.
Eli varasin sen lääkärinajan. Tämä on jo kolmas kerta, kun menen samalle neurologille. En ole vain jaksanut oikaista hänen viimeisessä kertomuksessaan kohtaa, jossa hän kirjoittaa: "Ei lepovapinaa." Ehkä otankin korjatun lausunnon mukaan ja tutkin häntä siinä samalla omalla mikroskooppikatseellani? Mutta hän on aika mukava ja huumorintajuinen mies, eikä minulla ole ollut tähän mennessä hänessä sen suurempaa moittimista.Koko päivän vapissut ja tärissyt.
Melkoisen eksoottista nuhaa, hmm...
"Sinun vakavin sairautesi on ollut NUHA."sanasinko kirjoitti:
Koko päivän vapissut ja tärissyt.
Melkoisen eksoottista nuhaa, hmm...
"Sinun vakavin sairautesi on ollut NUHA.""Koko päivän vapissut ja tärissyt."
- Ärsyttävää. Tosi ärsyttävää ja inhottavaa.
En tykkää tästä ollenkaan, enkä jaksaisi enää täristä!sanasinko kirjoitti:
"Koko päivän vapissut ja tärissyt."
- Ärsyttävää. Tosi ärsyttävää ja inhottavaa.
En tykkää tästä ollenkaan, enkä jaksaisi enää täristä!Kyllä nämä oireet ottavat nuppiin.
Molemmat poskiontelot ovat äityneet ja vapisen. Myös elohiiriä on joka päivä.
o o o
Vapina ja elohiiret alkoivat alun perin vuodenvaihteessa 1984-85 sairastamani polion kaltaisen virustaudin seurauksena. Ehkä se oli jopa poliota, eihän sitä suljettu millään selkäydinpunktiolla pois niin kuin olisi pitänyt. Täytin silloin vasta 25 vuotta ja karseaa oli terveyskeskushoito jo silloin.
Kuumetta oli kuukauden ja päänsärkyä vuoden. Muutamia vuosia sitten kerrottuani sairastamastani taudista ja sen oireista neurologian professorille hän sanoi minun sairastaneen aivokalvontulehduksen, että aivokuumeesta en olisi selvinnyt.
Mutta kyllä se tauti oli hirveä ja jätti lähtemättömät jäljet minuun. Ja aivan järkyttävää oli lääkärien taholta tullut kohtelu.
Olen yrittänyt metsästää hoitopapereita tuolta ajalta, mutta ne näyttävät kadonneen kuin tuhka tuuleen. Kun taudista oli jo kymmenisen vuotta ja oireet jatkuivat edelleen, kirjoitin minua luulosairaana pitäneelle terveyskeskuslääkärille kirjeen. Hänen törkeän lähetteensä ansiota oli se, ettei minua tutkittu kunnolla. Hän kirjoitti minun olevan tyypillinen jännittäjätyyppi, joka on lukenut poliosta.
o o o
Joku aika sitten löysin kuvauksen kuin suoraan sairastamastani taudista:
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:ABroHkHwQqQJ:www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2398624/pdf/postmedj00023-0003.pdf Poliomyelitis Kidd Williams Howard&hl=fi&gl=fi&pid=bl&srcid=ADGEEShouhSFULZD6qOSFcLcIiCmk2QEIAX_Cp4YYlOglrxVLr-JrHnUUd4qQH8auBjyjPzgqmOwvC8DKDrO1qzi4BpoTDqvoaDVoJLEQzugFu119TrA7GlW0mst_Bf1M8cIjzWbVhvZ&sig=AHIEtbRMKxyvJ4IVhEOIdiIKS3Oi-q_Xkg
PARALYTIC POLIOMYELITIS:
"Following the meningitic phase, most patients develop a spinal type of poliomyelitis, in which severe muscle pain arises, often with muscle spasms, then weakness and fasciculation develops."
[Seuraavassa meningiittivaiheessa useimmat potilaat kehittävät spinaalityyppisen poliomyeliitin, jossa syntyy vaikeaa lihaskipua, usein lihasspasmien kanssa, sitten kehittyy heikkoutta ja faskikulaatiota (nykimistä).]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2398624/pdf/postmedj00023-0003.pdf?tool=pmcentrez
o o o
Tallessa on myös sairastamastani taudista kirjoittamani novelli. Olen skannannut sen tietokoneelle ja aikomukseni on ollut kirjoittaa se vielä uudestaan ja päivittää nykyhetkeen.
Suutani ei tuki kuin kuolema, se on varmaa se.sanasinko kirjoitti:
Kyllä nämä oireet ottavat nuppiin.
o o o
Vapina ja elohiiret alkoivat alun perin vuodenvaihteessa 1984-85 sairastamani polion kaltaisen virustaudin seurauksena. Ehkä se oli jopa poliota, eihän sitä suljettu millään selkäydinpunktiolla pois niin kuin olisi pitänyt. Täytin silloin vasta 25 vuotta ja karseaa oli terveyskeskushoito jo silloin.
Kuumetta oli kuukauden ja päänsärkyä vuoden. Muutamia vuosia sitten kerrottuani sairastamastani taudista ja sen oireista neurologian professorille hän sanoi minun sairastaneen aivokalvontulehduksen, että aivokuumeesta en olisi selvinnyt.
Mutta kyllä se tauti oli hirveä ja jätti lähtemättömät jäljet minuun. Ja aivan järkyttävää oli lääkärien taholta tullut kohtelu.
Olen yrittänyt metsästää hoitopapereita tuolta ajalta, mutta ne näyttävät kadonneen kuin tuhka tuuleen. Kun taudista oli jo kymmenisen vuotta ja oireet jatkuivat edelleen, kirjoitin minua luulosairaana pitäneelle terveyskeskuslääkärille kirjeen. Hänen törkeän lähetteensä ansiota oli se, ettei minua tutkittu kunnolla. Hän kirjoitti minun olevan tyypillinen jännittäjätyyppi, joka on lukenut poliosta.
o o o
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:ABroHkHwQqQJ:www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2398624/pdf/postmedj00023-0003.pdf Poliomyelitis Kidd Williams Howard&hl=fi&gl=fi&pid=bl&srcid=ADGEEShouhSFULZD6qOSFcLcIiCmk2QEIAX_Cp4YYlOglrxVLr-JrHnUUd4qQH8auBjyjPzgqmOwvC8DKDrO1qzi4BpoTDqvoaDVoJLEQzugFu119TrA7GlW0mst_Bf1M8cIjzWbVhvZ&sig=AHIEtbRMKxyvJ4IVhEOIdiIKS3Oi-q_Xkg
PARALYTIC POLIOMYELITIS:
"Following the meningitic phase, most patients develop a spinal type of poliomyelitis, in which severe muscle pain arises, often with muscle spasms, then weakness and fasciculation develops."
[Seuraavassa meningiittivaiheessa useimmat potilaat kehittävät spinaalityyppisen poliomyeliitin, jossa syntyy vaikeaa lihaskipua, usein lihasspasmien kanssa, sitten kehittyy heikkoutta ja faskikulaatiota (nykimistä).]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2398624/pdf/postmedj00023-0003.pdf?tool=pmcentrez
o o o
Tallessa on myös sairastamastani taudista kirjoittamani novelli. Olen skannannut sen tietokoneelle ja aikomukseni on ollut kirjoittaa se vielä uudestaan ja päivittää nykyhetkeen.
Suutani ei tuki kuin kuolema, se on varmaa se.Muokkailuja, mutta olkoon juttu toistaiseksi tuossa.
Terveyskeskuslääkärin nimen poistin, vaikkei ole pienintäkään vaaraa siitä, että nimeä ikinä unohtaisin. Muistan aina hänen typerän juppimaisen olemuksensa, eikä hänelle ole tullut muuta kuin vuosia lisää ja joku yrityskin näyttää olevan, jolla lypsää ihmisten sairauksilla rahaa.sanasinko kirjoitti:
o o o
o o o
PARALYTIC POLIOMYELITIS:
o o o
Suutani ei tuki kuin kuolema, se on varmaa se."Kyllä nämä oireet ottavat nuppiin."
- Ja myös pumpun päälle käy. Hirveä takykardia alkoi ennen puolta yötä ja rintaan sattuu vieläkin.
Kropassa on kovat myrkyt, olkoon sitten mitä sorttia tahansa.sanasinko kirjoitti:
"Minulla on vielä kesäkuisesta, rankasta lääkärikäynnistä laboratoriokokeita ottamatta ja samaan määräykseen voisi lisätä elohopea-altistustestinkin."
Niin päätin tehdä.
Eli varasin sen lääkärinajan. Tämä on jo kolmas kerta, kun menen samalle neurologille. En ole vain jaksanut oikaista hänen viimeisessä kertomuksessaan kohtaa, jossa hän kirjoittaa: "Ei lepovapinaa." Ehkä otankin korjatun lausunnon mukaan ja tutkin häntä siinä samalla omalla mikroskooppikatseellani? Mutta hän on aika mukava ja huumorintajuinen mies, eikä minulla ole ollut tähän mennessä hänessä sen suurempaa moittimista."Tämä on jo kolmas kerta, kun menen samalle neurologille."
- Söin vähän aikaa sitten kahvin kanssa pari tummaa leipää, päällä juustoa ja kinkkua, yhden terveysjugurtin ja pari suklaapalaa. Luin lehtiä enkä ottanut normaaliin tapaani antifungaalisia rohtoja perään.
Ruokailun jälkeen rohtojen ottamisesta muistuttaa aina vasemman poskiontelon turpoaminen. Nytkin se turposi, mutta jätän rohdot tarkoituksella ottamatta.
Neurologin aika lähestyy ja olisi parempi, että oireet näkyisivät selvemmin, joka ikävä kyllä tarkoittaa ilkeän olon sietämistä.
Olen huomannut, että vapinaa voi hillitä käyttämilläni rohdoilla. Jo yksi 1500 mg:n niasiiniamiditabletti päivässä auttaa, mutta vielä parempaan tulokseen pääsee kahdella 1500 mg:n tabletilla päivässä. Kun oireet ovat olleet oikein pahat, olen ottanut toisenkin tabletin ja huomannut lievenemistä. Viime aikoina olen kuitenkin ottanut pääsääntöisesti enää vain yhden 1500 mg:n tabletin päivässä.
En ole motivoitunut koko loppuikääni popsimaan rohtoja vaivaan, jonka syytä ei ole yritetty edes tutkia. Lääkäreiden velvollisuutena olisi selvittää, mistä tällaiset oireet johtuvat.
- Nyt on molemmat poskiontelot paksuna. Ruokailusta on kulunut noin tunti.
Poskiontelot ovat äityneet, on myös hiljaista tärinää ja sydämen tykytystä.sanasinko kirjoitti:
"Tämä on jo kolmas kerta, kun menen samalle neurologille."
- Söin vähän aikaa sitten kahvin kanssa pari tummaa leipää, päällä juustoa ja kinkkua, yhden terveysjugurtin ja pari suklaapalaa. Luin lehtiä enkä ottanut normaaliin tapaani antifungaalisia rohtoja perään.
Ruokailun jälkeen rohtojen ottamisesta muistuttaa aina vasemman poskiontelon turpoaminen. Nytkin se turposi, mutta jätän rohdot tarkoituksella ottamatta.
Neurologin aika lähestyy ja olisi parempi, että oireet näkyisivät selvemmin, joka ikävä kyllä tarkoittaa ilkeän olon sietämistä.
Olen huomannut, että vapinaa voi hillitä käyttämilläni rohdoilla. Jo yksi 1500 mg:n niasiiniamiditabletti päivässä auttaa, mutta vielä parempaan tulokseen pääsee kahdella 1500 mg:n tabletilla päivässä. Kun oireet ovat olleet oikein pahat, olen ottanut toisenkin tabletin ja huomannut lievenemistä. Viime aikoina olen kuitenkin ottanut pääsääntöisesti enää vain yhden 1500 mg:n tabletin päivässä.
En ole motivoitunut koko loppuikääni popsimaan rohtoja vaivaan, jonka syytä ei ole yritetty edes tutkia. Lääkäreiden velvollisuutena olisi selvittää, mistä tällaiset oireet johtuvat.
Poskiontelot ovat äityneet, on myös hiljaista tärinää ja sydämen tykytystä."Olen huomannut, että vapinaa voi hillitä käyttämilläni rohdoilla. Jo yksi 1500 mg:n niasiiniamiditabletti päivässä auttaa, mutta vielä parempaan tulokseen pääsee kahdella 1500 mg:n tabletilla päivässä. Kun oireet ovat olleet oikein pahat, olen ottanut toisenkin tabletin ja huomannut lievenemistä. Viime aikoina olen kuitenkin ottanut pääsääntöisesti enää vain yhden 1500 mg:n tabletin päivässä."
- Nikotiiniamidista eli niasiiniamidista oli muuten aika mielenkiintoista juttua Lootuskaupan sivulla:
"Niasiiniamidista apua muistinmenetykseen
Uudet tutkimustulokset, joiden mukaan Alzheimerin taudin aiheuttama muistinmenetys voidaan palauttaa, ovat mielenkiintoisia.
Kalifornialaisessa yliopistossa Irvinissä tutkijat antoivat hiirille niasiiniamidia , joka vastasi 2000-3000 mg Alzheimerin tautia sairastavilla ihmisillä. Hoidettuaan hiiriä vain neljä kuukautta he havaitsivat, että hiirien kognitiiviset kyvyt olivat palanneet. Ne suoriutuivat ikään kuin niillä ei koskaan olisi ollut sairautta.
Tutkimuksen loputtua sairaat hiiret, joita hoidettiin niasiiniamidilla, suoriutuivat muistitesteistä aivan yhtä hyvin kuin terveet. Niasiiniamidi ei vain suojannut niiden aivoja muistikadon etenemiseltä, se palautti myös muistin toimivuuden. Vitamiini ehkäisi täysin sairauteen liittyvän kognitiivisen heikentymisen palauttaen sen tasolle, jolla se oli ollut ilman sairautta. Niasiiniamidi paransi myös sairastumattomien hiirien muistia ja käyttäytymistä.
Alzheimerin taudista kärsivät voisivat hyötyä suurien niasiiniannosten ottamisesta, ja muut voisivat mahdollisesti ehkäistä sairauden ottamalla sitä. 2000-3000 mg päivässä on täysin vaaratonta. Yhtään niasiinin aiheuttamaa kuolemantapausta ei ole koskaan raportoitu. Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että – kuten eläinkokeet ovat osoittaneet – ihmisille myrkyllinen annos on noin 375 000 mg päivässä. (Lähde: Muistikato, dementia ja Alzheimerin tauti , Dr. Williams)"
http://www.lootuskauppa.fi/Ajankohtaista- Made in Finland
sanasinko kirjoitti:
"Olen huomannut, että vapinaa voi hillitä käyttämilläni rohdoilla. Jo yksi 1500 mg:n niasiiniamiditabletti päivässä auttaa, mutta vielä parempaan tulokseen pääsee kahdella 1500 mg:n tabletilla päivässä. Kun oireet ovat olleet oikein pahat, olen ottanut toisenkin tabletin ja huomannut lievenemistä. Viime aikoina olen kuitenkin ottanut pääsääntöisesti enää vain yhden 1500 mg:n tabletin päivässä."
- Nikotiiniamidista eli niasiiniamidista oli muuten aika mielenkiintoista juttua Lootuskaupan sivulla:
"Niasiiniamidista apua muistinmenetykseen
Uudet tutkimustulokset, joiden mukaan Alzheimerin taudin aiheuttama muistinmenetys voidaan palauttaa, ovat mielenkiintoisia.
Kalifornialaisessa yliopistossa Irvinissä tutkijat antoivat hiirille niasiiniamidia , joka vastasi 2000-3000 mg Alzheimerin tautia sairastavilla ihmisillä. Hoidettuaan hiiriä vain neljä kuukautta he havaitsivat, että hiirien kognitiiviset kyvyt olivat palanneet. Ne suoriutuivat ikään kuin niillä ei koskaan olisi ollut sairautta.
Tutkimuksen loputtua sairaat hiiret, joita hoidettiin niasiiniamidilla, suoriutuivat muistitesteistä aivan yhtä hyvin kuin terveet. Niasiiniamidi ei vain suojannut niiden aivoja muistikadon etenemiseltä, se palautti myös muistin toimivuuden. Vitamiini ehkäisi täysin sairauteen liittyvän kognitiivisen heikentymisen palauttaen sen tasolle, jolla se oli ollut ilman sairautta. Niasiiniamidi paransi myös sairastumattomien hiirien muistia ja käyttäytymistä.
Alzheimerin taudista kärsivät voisivat hyötyä suurien niasiiniannosten ottamisesta, ja muut voisivat mahdollisesti ehkäistä sairauden ottamalla sitä. 2000-3000 mg päivässä on täysin vaaratonta. Yhtään niasiinin aiheuttamaa kuolemantapausta ei ole koskaan raportoitu. Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että – kuten eläinkokeet ovat osoittaneet – ihmisille myrkyllinen annos on noin 375 000 mg päivässä. (Lähde: Muistikato, dementia ja Alzheimerin tauti , Dr. Williams)"
http://www.lootuskauppa.fi/AjankohtaistaLue ja yritä oppia!
http://www.s8.createphpbb.com/home/viewtopic.php?p=180&highlight=&mforum=home#180 Made in Finland kirjoitti:
Lue ja yritä oppia!
http://www.s8.createphpbb.com/home/viewtopic.php?p=180&highlight=&mforum=home#180"Lue ja yritä oppia!"
- Juu, kävin lukemassa. Mengeleet siellä puoskaroimassa, vankilaan koko sakki ihmisiä rääkkäämästä. Kaikki kynnelle kykenevät kantelemaan eduskunnan oikeusasiamiehelle ja muualle asiattomasta kohtelustaan.sanasinko kirjoitti:
Poskiontelot ovat äityneet, on myös hiljaista tärinää ja sydämen tykytystä."Neurologin aika lähestyy ja olisi parempi, että oireet näkyisivät selvemmin, joka ikävä kyllä tarkoittaa ilkeän olon sietämistä."
- Alkoi tulla jo alkuillasta raskas olo. Tulossa oleva lääkärikäynti ahdisti niin paljon, että rukoilin taas. Kuinka miellyttävää onkaan taas mennä selittelemään kaikkea, sen tietää vain toinen saman kokenut. Takki alkaa olla ihan tyhjä. Jokainen huono ja turha lääkärikäynti seuraa taakkana mukana seuraavan, hyvänkin lääkärin vastaanotolle. Kaikki lääkärit joutuvat yhteisesti kärsimään maineesta, jota piittaamattomat ja ylimieliset moukat saavat aikaan.
Minusta tuntuu, että olen alkanut inhota kaikkia lääkäreitä. Ja sitten nämä luulevat, että joku siellä huvikseen juoksee.sanasinko kirjoitti:
Poskiontelot ovat äityneet, on myös hiljaista tärinää ja sydämen tykytystä."Ruokailun jälkeen rohtojen ottamisesta muistuttaa aina vasemman poskiontelon turpoaminen. Nytkin se turposi, mutta jätän rohdot tarkoituksella ottamatta.
Neurologin aika lähestyy ja olisi parempi, että oireet näkyisivät selvemmin, joka ikävä kyllä tarkoittaa ilkeän olon sietämistä."
- Saan kokea, mitä rohtojeni poisjättäminen merkitsee. Poskiontelot ja otsaontelo ovat äityneet ja kipottavat, keuhkoissakin on ikävä tunne, en ole ottanut nenäsumutteena käyttämääni Alkaloliakaan ollenkaan. Niasiiniamidi on jäänyt ottamatta, samoin Candida Digest, karnosiini ja muut.
Kalaöljyä, D-vitamiinia ja magnesiumia taidan vain ottaa, mutta hirveä särky poskionteloissa ja hiljaista tärinää kehossa.
Kyllä elämä on kliffaa...
Saisikohan luulotaudilta vähän nukuttuakin?sanasinko kirjoitti:
"Ruokailun jälkeen rohtojen ottamisesta muistuttaa aina vasemman poskiontelon turpoaminen. Nytkin se turposi, mutta jätän rohdot tarkoituksella ottamatta.
Neurologin aika lähestyy ja olisi parempi, että oireet näkyisivät selvemmin, joka ikävä kyllä tarkoittaa ilkeän olon sietämistä."
- Saan kokea, mitä rohtojeni poisjättäminen merkitsee. Poskiontelot ja otsaontelo ovat äityneet ja kipottavat, keuhkoissakin on ikävä tunne, en ole ottanut nenäsumutteena käyttämääni Alkaloliakaan ollenkaan. Niasiiniamidi on jäänyt ottamatta, samoin Candida Digest, karnosiini ja muut.
Kalaöljyä, D-vitamiinia ja magnesiumia taidan vain ottaa, mutta hirveä särky poskionteloissa ja hiljaista tärinää kehossa.
Kyllä elämä on kliffaa...
Saisikohan luulotaudilta vähän nukuttuakin?"Saisikohan luulotaudilta vähän nukuttuakin?"
- Karsea yö, kun en päivällä enkä yölläkään ottanut mitään antifungaalisia rohtoja. Poskiontelot olivat turvonneet ja kirvelivät kauttaaltaan, ja myös keuhkot tuntuivat pahalta. Aiemmin oikealla puolella keuhkoissa tuntunut kohta ahdisti taas, keuhkoputket olivat supistuneessa tilassa. Ennen käytin avaavaa juuri noihin oireisiin, jotka olivat ilmaantuneet aivan pienessä hetkessä takaisin.
Siinä olisi sitten pitänyt nukkua. Ajattelin kuolevani vielä tähän tautiin. Tärisin kauttaaltaan hiljaa ja takykardia alkoi taas. Sydämen oireet ja nuo muut kuuluvat kaikki samaan pakettiin, olen tajunnut jo kauan sitten.
Eilen myös niveliin ilmaantui särkyä, joka vaihteli paikkaa. Ja sama juttu tänään, kaikkien oireiden kanssa.
Sain nukuttua vain kolmisen tuntia jossain ihme vapinassa ja horkassa. Kun heräsin, kysyin Jumalalta, miksi joudun kärsimään näin ja aloin itkeä.sanasinko kirjoitti:
"Saisikohan luulotaudilta vähän nukuttuakin?"
- Karsea yö, kun en päivällä enkä yölläkään ottanut mitään antifungaalisia rohtoja. Poskiontelot olivat turvonneet ja kirvelivät kauttaaltaan, ja myös keuhkot tuntuivat pahalta. Aiemmin oikealla puolella keuhkoissa tuntunut kohta ahdisti taas, keuhkoputket olivat supistuneessa tilassa. Ennen käytin avaavaa juuri noihin oireisiin, jotka olivat ilmaantuneet aivan pienessä hetkessä takaisin.
Siinä olisi sitten pitänyt nukkua. Ajattelin kuolevani vielä tähän tautiin. Tärisin kauttaaltaan hiljaa ja takykardia alkoi taas. Sydämen oireet ja nuo muut kuuluvat kaikki samaan pakettiin, olen tajunnut jo kauan sitten.
Eilen myös niveliin ilmaantui särkyä, joka vaihteli paikkaa. Ja sama juttu tänään, kaikkien oireiden kanssa.
Sain nukuttua vain kolmisen tuntia jossain ihme vapinassa ja horkassa. Kun heräsin, kysyin Jumalalta, miksi joudun kärsimään näin ja aloin itkeä."Karsea yö, kun en päivällä enkä yölläkään ottanut mitään antifungaalisia rohtoja. Poskiontelot olivat turvonneet ja kirvelivät kauttaaltaan, ja myös keuhkot tuntuivat pahalta. Aiemmin oikealla puolella keuhkoissa tuntunut kohta ahdisti taas, keuhkoputket olivat supistuneessa tilassa. Ennen käytin avaavaa juuri noihin oireisiin, jotka olivat ilmaantuneet aivan pienessä hetkessä takaisin."
- Käytyäni neurologilla tuolloin torstaina otin illalla satsin antifungaalisia rohtoja ja tänään päivällä kerran, johon se toistaiseksi jääkin, jos mitenkään vain pärjään ilman. Mutta nyt on jo silmätulehdus, äkkiä se iskee takaisin.
Vapinaa on ollut koko päivän, yötä kohti pahempaa. Huomasin toisesta ketjusta ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/9501280 ), että jo vuosi sitten vapinaa oli enemmän, muttei vielä niin hirveästi kuin nyt.sanasinko kirjoitti:
"Karsea yö, kun en päivällä enkä yölläkään ottanut mitään antifungaalisia rohtoja. Poskiontelot olivat turvonneet ja kirvelivät kauttaaltaan, ja myös keuhkot tuntuivat pahalta. Aiemmin oikealla puolella keuhkoissa tuntunut kohta ahdisti taas, keuhkoputket olivat supistuneessa tilassa. Ennen käytin avaavaa juuri noihin oireisiin, jotka olivat ilmaantuneet aivan pienessä hetkessä takaisin."
- Käytyäni neurologilla tuolloin torstaina otin illalla satsin antifungaalisia rohtoja ja tänään päivällä kerran, johon se toistaiseksi jääkin, jos mitenkään vain pärjään ilman. Mutta nyt on jo silmätulehdus, äkkiä se iskee takaisin.
Vapinaa on ollut koko päivän, yötä kohti pahempaa. Huomasin toisesta ketjusta ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/9501280 ), että jo vuosi sitten vapinaa oli enemmän, muttei vielä niin hirveästi kuin nyt."Käytyäni neurologilla tuolloin torstaina otin illalla satsin antifungaalisia rohtoja ja tänään päivällä kerran, johon se toistaiseksi jääkin, jos mitenkään vain pärjään ilman. Mutta nyt on jo silmätulehdus, äkkiä se iskee takaisin."
- helvetti sitten urkenee. En tiennytkään, että käyttämäni rohdot ovat olleet niin tehokkaita.
Nukkumisesta ei tullut mitään, vapisin ja vapisen niin paljon. Poskiontelot kauttaaltaan turvoksissa ja äityneet, heijastuen aina hampaisiin asti. Oikea silmä kirvelee. Vatsa ryllää, vaikken ole syönyt juuri mitään.
Sienellä on ilojuhlat nyt kaikkialla, kun kukaan ei pistä hanttiin. Laittaa miettimään, mitä järkeä tässä on ja kuka maksaa hinnan. Minäpä tietenkin. Sehän majailee jo hermostossakin, siitähän lisääntynyt vapina kertoo, pulpahti mieleeni.
Kauan olen saanut olla hoidotta ja heitteillä, mutta olen ihan kalman rauhallinen, ollut koko ajan. Tästä ei vain tule enää mitään, en jaksa päivisin enää juuri mitään. En ole toipunut homeongelmasta ennalleen.
Mutta aivoni ovat vielä luovat ja toimivat. Keholla on hätä ja komentokeskuksella puntaroitavaa. Tilannehan on ollut jo pitkään aika paha ilman tätä revanssiakin oireiden vallatessa vain lisää alaa. Vapaana sieni pääsee tekemään paljon enemmän tuhoa kuin sidottuna.
Kuinka paljon tulee kahden viikon aikana takkiin, jos olen ilman lääkkeitäni ja pystynkö sen hinnan maksamaan. Alanko todellakin peittää oireiden etenemistä joillain särkylääkkeillä, nehän poistavat ainoastaan kivun.
Täytyy miettiä, miettiä, miettiä... Yksin en voi mitään, johdata Sinä minua Jumala. Löytyisikö netistä vielä tehokkaampia lääkkeitä, jos en voi olla ilman rohtojani.
Alan etsiä, mutta saaliina on vain kauhea tieto:
"The immune system recognizes fungi based on conserved fungal molecules which can induce protective (anti-fungal) responses
Candida may mask these molecules to prevent a full-blown immune response".
Hiivasieni mukana kuvioissa taas...
Ks.
How antifungal drugs kill fungi and cure disease
www.wi.mit.edu/programs/teacher/.../antifungal_drugs.pdf
HIIVAMUODOSSA OLEVA SIENI
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10138093
- Olen väsynyt kaikkeen, on aamu jo.sanasinko kirjoitti:
"Käytyäni neurologilla tuolloin torstaina otin illalla satsin antifungaalisia rohtoja ja tänään päivällä kerran, johon se toistaiseksi jääkin, jos mitenkään vain pärjään ilman. Mutta nyt on jo silmätulehdus, äkkiä se iskee takaisin."
- helvetti sitten urkenee. En tiennytkään, että käyttämäni rohdot ovat olleet niin tehokkaita.
Nukkumisesta ei tullut mitään, vapisin ja vapisen niin paljon. Poskiontelot kauttaaltaan turvoksissa ja äityneet, heijastuen aina hampaisiin asti. Oikea silmä kirvelee. Vatsa ryllää, vaikken ole syönyt juuri mitään.
Sienellä on ilojuhlat nyt kaikkialla, kun kukaan ei pistä hanttiin. Laittaa miettimään, mitä järkeä tässä on ja kuka maksaa hinnan. Minäpä tietenkin. Sehän majailee jo hermostossakin, siitähän lisääntynyt vapina kertoo, pulpahti mieleeni.
Kauan olen saanut olla hoidotta ja heitteillä, mutta olen ihan kalman rauhallinen, ollut koko ajan. Tästä ei vain tule enää mitään, en jaksa päivisin enää juuri mitään. En ole toipunut homeongelmasta ennalleen.
Mutta aivoni ovat vielä luovat ja toimivat. Keholla on hätä ja komentokeskuksella puntaroitavaa. Tilannehan on ollut jo pitkään aika paha ilman tätä revanssiakin oireiden vallatessa vain lisää alaa. Vapaana sieni pääsee tekemään paljon enemmän tuhoa kuin sidottuna.
Kuinka paljon tulee kahden viikon aikana takkiin, jos olen ilman lääkkeitäni ja pystynkö sen hinnan maksamaan. Alanko todellakin peittää oireiden etenemistä joillain särkylääkkeillä, nehän poistavat ainoastaan kivun.
Täytyy miettiä, miettiä, miettiä... Yksin en voi mitään, johdata Sinä minua Jumala. Löytyisikö netistä vielä tehokkaampia lääkkeitä, jos en voi olla ilman rohtojani.
Alan etsiä, mutta saaliina on vain kauhea tieto:
"The immune system recognizes fungi based on conserved fungal molecules which can induce protective (anti-fungal) responses
Candida may mask these molecules to prevent a full-blown immune response".
Hiivasieni mukana kuvioissa taas...
Ks.
How antifungal drugs kill fungi and cure disease
www.wi.mit.edu/programs/teacher/.../antifungal_drugs.pdf
HIIVAMUODOSSA OLEVA SIENI
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10138093
- Olen väsynyt kaikkeen, on aamu jo."Kuinka paljon tulee kahden viikon aikana takkiin, jos olen ilman lääkkeitäni ja pystynkö sen hinnan maksamaan. Alanko todellakin peittää oireiden etenemistä joillain särkylääkkeillä, nehän poistavat ainoastaan kivun."
- Aika nopeasti tokenin, ei siihen tarvittu kuin tuo mennyt yö ja pari karseaa päivää.
Kaaduin aamulla kuuden maissa sänkyyn, ja heräsin jo yhdeksän tienoilla poikani ääniin. Olin vihainen, ettei hän ollut hiljempaa; olin jo etukäteen varoittanut, etten nukkuisi ehkä hyvin. Olo oli järkyttävä ja kerroin kokeilustani, että olin tarkoituksella jättänyt rohtoni ottamatta testejä varten. Mutta poika sanoi, ettei niin saa tehdä ja toi minulle 1500 mg:n niasiiniamiditabletin ja 500 mg:n karnosiinikapselin sänkyyn. Pää oli kauhean tuntuinen ja pohdin, olisiko syytä ottaa myös Alkalolia nenäsumutteena. Kaikkea vaan, meinasi poika, ja aloin tankata Alkalolia nokkaan, vasempaan sieraimeen enemmän kuin oikeaan. Neljä suihkausta vasempaan ja kaksi oikeaan monta eri kertaa.
Sitten kun nousin ylös, otin perään vielä toisen nikotiiniamiditabletin ja toisen karnosiinikapselin saadakseni vielä enemmän tehoa. Muita rohtoja en voinut tyhjään vatsaan ottaa, niiden kanssa piti syödä jotain.
Vaan ei aikaakaan, kun sain jumalattoman päänsäryn. En ole todellakaan mikään päänsärkyihminen, mutta päätä alkoi särkeä niin paljon, että piti ottaa yksi 400 mg:n ibuprofeeni perään. - Oliko kyseinen reaktio se kuuluisa "die-off", kun sieni saa kyytiä ja joutuu vetäytymään, mietin. Onneksi poika auttoi minua tulemaan järkiini.
Mutta oikea silmäluomi oli vielä turvonnut ja käyttämäni Akvakol-tipat haettu apteekista jo 15.11.2010 ja auttamattomasti vanhentuneita. Pitäisi ottaa kolloidinen hopea käyttöön, vaan mihin pipettipulloon sitä laittaisin. Ei ollut muuta kuin se yksi Akvakol-pullo jäljellä, joten kaadoin siitä loput tipat pois ja täytin pullon Olympian Labs'in Colloidal Silverillä.
Nyt olen tiputtanut jo monta kertaa tuota kolloidista hopeaa silmiini, ja tulehtunut alue on pienentynyt paljon. Koska käytän normaalistikin niin paljon kostutustippoja päivittäin, arvioin tuntumaani kolloidiseen hopeaan hyväksi. Ei mitään ärsytystä tai silmien kirvelyä, ja samaa ainetta voi käyttää muihinkin käyttötarkoituksiin.
Summa summarum: Viime yöstä jäi paljon univelkaa, mutta muuten alan olla kunnossa jo. Vapinaa ei ole paljoa, ja ilmiselvästi isommasta annoksesta niasiiniamidia on hyötyä. Jos otan tabletteja kaksi päivässä, yksi purkki kestää 50 päivää. Tabletit ovat aika isokokoisia eikä poika ole motivoitunut niitä nielemään. Itse en vaan tiedä, miten pärjäisin ilman enää. En voi olla ilman rohtojani.sanasinko kirjoitti:
"Kuinka paljon tulee kahden viikon aikana takkiin, jos olen ilman lääkkeitäni ja pystynkö sen hinnan maksamaan. Alanko todellakin peittää oireiden etenemistä joillain särkylääkkeillä, nehän poistavat ainoastaan kivun."
- Aika nopeasti tokenin, ei siihen tarvittu kuin tuo mennyt yö ja pari karseaa päivää.
Kaaduin aamulla kuuden maissa sänkyyn, ja heräsin jo yhdeksän tienoilla poikani ääniin. Olin vihainen, ettei hän ollut hiljempaa; olin jo etukäteen varoittanut, etten nukkuisi ehkä hyvin. Olo oli järkyttävä ja kerroin kokeilustani, että olin tarkoituksella jättänyt rohtoni ottamatta testejä varten. Mutta poika sanoi, ettei niin saa tehdä ja toi minulle 1500 mg:n niasiiniamiditabletin ja 500 mg:n karnosiinikapselin sänkyyn. Pää oli kauhean tuntuinen ja pohdin, olisiko syytä ottaa myös Alkalolia nenäsumutteena. Kaikkea vaan, meinasi poika, ja aloin tankata Alkalolia nokkaan, vasempaan sieraimeen enemmän kuin oikeaan. Neljä suihkausta vasempaan ja kaksi oikeaan monta eri kertaa.
Sitten kun nousin ylös, otin perään vielä toisen nikotiiniamiditabletin ja toisen karnosiinikapselin saadakseni vielä enemmän tehoa. Muita rohtoja en voinut tyhjään vatsaan ottaa, niiden kanssa piti syödä jotain.
Vaan ei aikaakaan, kun sain jumalattoman päänsäryn. En ole todellakaan mikään päänsärkyihminen, mutta päätä alkoi särkeä niin paljon, että piti ottaa yksi 400 mg:n ibuprofeeni perään. - Oliko kyseinen reaktio se kuuluisa "die-off", kun sieni saa kyytiä ja joutuu vetäytymään, mietin. Onneksi poika auttoi minua tulemaan järkiini.
Mutta oikea silmäluomi oli vielä turvonnut ja käyttämäni Akvakol-tipat haettu apteekista jo 15.11.2010 ja auttamattomasti vanhentuneita. Pitäisi ottaa kolloidinen hopea käyttöön, vaan mihin pipettipulloon sitä laittaisin. Ei ollut muuta kuin se yksi Akvakol-pullo jäljellä, joten kaadoin siitä loput tipat pois ja täytin pullon Olympian Labs'in Colloidal Silverillä.
Nyt olen tiputtanut jo monta kertaa tuota kolloidista hopeaa silmiini, ja tulehtunut alue on pienentynyt paljon. Koska käytän normaalistikin niin paljon kostutustippoja päivittäin, arvioin tuntumaani kolloidiseen hopeaan hyväksi. Ei mitään ärsytystä tai silmien kirvelyä, ja samaa ainetta voi käyttää muihinkin käyttötarkoituksiin.
Summa summarum: Viime yöstä jäi paljon univelkaa, mutta muuten alan olla kunnossa jo. Vapinaa ei ole paljoa, ja ilmiselvästi isommasta annoksesta niasiiniamidia on hyötyä. Jos otan tabletteja kaksi päivässä, yksi purkki kestää 50 päivää. Tabletit ovat aika isokokoisia eikä poika ole motivoitunut niitä nielemään. Itse en vaan tiedä, miten pärjäisin ilman enää. En voi olla ilman rohtojani."En voi olla ilman rohtojani."
- Aivan erilainen yö, hyvä olo. Nukkunut yhdet yöunet jo ja menen jatkamaan unia vielä uudestaan. Tankkaan vain droppeja lisää, ottanut jo uuden 1500 mg:n nikotiiniamidin, karnosiinia ja täällä suositeltua benfotiamiiniakin kalaöljyn, magnesiumsitraatin ja D-vitamiinin lisäksi.
D-vitamiini loppuu parin päivän päästä emmekä ehdi saada sitä aivan heti iHerbistä lisää. Jäljellä ei ollut muuta kuin 2400 kansainvälisen yksikön D-vitamiinia, vahvempi 5000 yksikön D-vitamiini on loppu ja sitä vasta tulossa. Käydessäni lääkärillä torstaina hänellä oli flunssa, joutui niistämään nenäänsä ja pelkäsin saavani taudin itsekin. Sanoin, että D-vitamiini voisi auttaa...
Vähän kyllä pelottaa, jos iHerbin kaltainen toimija lopettaa toimintansa eikä voisi tilata enää noita tuotteita ja jäisi tyhjän päälle. Mistä muualta saisi 1500 mg:n niasiiniamidiakin noin edullisesti, saati huippuhyvää Alkalolia ja muuta? Suomessa jo rupinen, pienten pitoisuuksien D-vitamiinikin maksaa maltaita.
Ei pelkästään lääkkeistä, vaan myös luontaistuotteista kiskotaan hirveitä summia niitä tarvitsevilta. Sairaudet ovat kovan luokan bisnes sairastuneiden kustannuksella. "Kun ane kirstuun kilahtaa, lääkäri paikalle vilahtaa", voisi todeta, tai: "Anna rahat, autan sitten."sanasinko kirjoitti:
"Kuinka paljon tulee kahden viikon aikana takkiin, jos olen ilman lääkkeitäni ja pystynkö sen hinnan maksamaan. Alanko todellakin peittää oireiden etenemistä joillain särkylääkkeillä, nehän poistavat ainoastaan kivun."
Summa summarum: Viime yöstä jäi paljon univelkaa, mutta muuten alan olla kunnossa jo. Vapinaa ei ole paljoa, ja ilmiselvästi isommasta annoksesta niasiiniamidia on hyötyä. Jos otan tabletteja kaksi päivässä, yksi purkki kestää 50 päivää. Tabletit ovat aika isokokoisia eikä poika ole motivoitunut niitä nielemään. Itse en vaan tiedä, miten pärjäisin ilman enää. En voi olla ilman rohtojani."Oliko kyseinen reaktio se kuuluisa 'die-off', kun sieni saa kyytiä ja joutuu vetäytymään, mietin."
- Löysin tuosta tällaisen jutun:
"Be aware that contrary to popularly held misconception, yeast die-off reactions are not a sign that yeast treatment is succeeding. It is an indication that yeast cells are dying, usually in large numbers, and is more of an indicator of the system's toxic overload. More poisons are being released than the body can adequately cope with at one time. In most cases, yeast die-off is a sign that the system's eliminatory pathways are overburdened or as oftentimes happens, blocked, as in constipation and liver stress."
http://www.modernherbalist.com/dieoff.html
Die-off-reaktio ei ole tuon mukaan siis merkki hoidon onnistumisesta, vaan kehon toksisesta ylikuormituksesta hiivasolujen kuollessa joukoittain. Kehoon vapautuu enemmän myrkkyjä kuin se kestää kerralla, tuossa sanotaan.sanasinko kirjoitti:
"En voi olla ilman rohtojani."
- Aivan erilainen yö, hyvä olo. Nukkunut yhdet yöunet jo ja menen jatkamaan unia vielä uudestaan. Tankkaan vain droppeja lisää, ottanut jo uuden 1500 mg:n nikotiiniamidin, karnosiinia ja täällä suositeltua benfotiamiiniakin kalaöljyn, magnesiumsitraatin ja D-vitamiinin lisäksi.
D-vitamiini loppuu parin päivän päästä emmekä ehdi saada sitä aivan heti iHerbistä lisää. Jäljellä ei ollut muuta kuin 2400 kansainvälisen yksikön D-vitamiinia, vahvempi 5000 yksikön D-vitamiini on loppu ja sitä vasta tulossa. Käydessäni lääkärillä torstaina hänellä oli flunssa, joutui niistämään nenäänsä ja pelkäsin saavani taudin itsekin. Sanoin, että D-vitamiini voisi auttaa...
Vähän kyllä pelottaa, jos iHerbin kaltainen toimija lopettaa toimintansa eikä voisi tilata enää noita tuotteita ja jäisi tyhjän päälle. Mistä muualta saisi 1500 mg:n niasiiniamidiakin noin edullisesti, saati huippuhyvää Alkalolia ja muuta? Suomessa jo rupinen, pienten pitoisuuksien D-vitamiinikin maksaa maltaita.
Ei pelkästään lääkkeistä, vaan myös luontaistuotteista kiskotaan hirveitä summia niitä tarvitsevilta. Sairaudet ovat kovan luokan bisnes sairastuneiden kustannuksella. "Kun ane kirstuun kilahtaa, lääkäri paikalle vilahtaa", voisi todeta, tai: "Anna rahat, autan sitten."Tärkeimmät rohtoni tällä hetkellä:
B3-vitamiini eli niasiiniamidi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9339302
Alkalol nenäsuihkeena
http://www.all-about-the-human-ear.com/support-files/alkalol.txt
Ruokasoodaa edelleen päivittäin, noin puoli teelusikallista lasilliseen vettä.
Muitakin toki käytän, nuo peruspilareina nyt.sanasinko kirjoitti:
"En voi olla ilman rohtojani."
Ei pelkästään lääkkeistä, vaan myös luontaistuotteista kiskotaan hirveitä summia niitä tarvitsevilta. Sairaudet ovat kovan luokan bisnes sairastuneiden kustannuksella. "Kun ane kirstuun kilahtaa, lääkäri paikalle vilahtaa", voisi todeta, tai: "Anna rahat, autan sitten.""D-vitamiini loppuu parin päivän päästä emmekä ehdi saada sitä aivan heti iHerbistä lisää. Jäljellä ei ollut muuta kuin 2400 kansainvälisen yksikön D-vitamiinia, vahvempi 5000 yksikön D-vitamiini on loppu ja sitä vasta tulossa. Käydessäni lääkärillä torstaina hänellä oli flunssa, joutui niistämään nenäänsä ja pelkäsin saavani taudin itsekin. Sanoin, että D-vitamiini voisi auttaa..."
- Jouduin olemaan muutaman päivän ilman D-vitamiinia, ja jo eilen aamuna heräsin nenä tukossa ja jouduin niistämään. Mutta postista oli tulossa iHerbin paketti, jossa oli lisää 5000 yksikön D-vitamiinia. Otin sitä heti ja taisin päästä pälkähästä.sanasinko kirjoitti:
o o o
o o o
PARALYTIC POLIOMYELITIS:
o o o
Suutani ei tuki kuin kuolema, se on varmaa se."Olen yrittänyt metsästää hoitopapereita tuolta ajalta, mutta ne näyttävät kadonneen kuin tuhka tuuleen. Kun taudista oli jo kymmenisen vuotta ja oireet jatkuivat edelleen, kirjoitin minua luulosairaana pitäneelle terveyskeskuslääkärille kirjeen. Hänen törkeän lähetteensä ansiota oli se, ettei minua tutkittu kunnolla. Hän kirjoitti minun olevan tyypillinen jännittäjätyyppi, joka on lukenut poliosta."
- Pistetty tuokin juttu eteenpäin.
Ja samaa rataa kaikessa muussakin niin kauan kuin on tarvis.
- ei pelota
tässä kunon homekatastrofia kestänyt vuosia, ja huomaa että sille ei loppua tule, niin tähän sopeutuu pikku hiljaa siten että vain odottaa....siis kuolema ei enää pelota
- Mulla oli nuo pahimm
...........jatkuu.
a|b|c|d|e|f’|g|h|
_|_|_|_|_|_|_|_|* 1. Unettomuutta.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 2. Väsymys, joka ei mene ohi lepäämällä.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 3. Unelias/sekava olo levosta huolimatta.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 4. Huimausta.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 5. Pahoinvointia ja oksentelua.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 6. Kiukkuinen, raivareita, ärtyisyyttä ja masennusta.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 7. Vapina.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 8. Viiltää päässä-salamana leikkaavaa päänsärkyä.
_|_|_|_|_|_|_|_|* 9. Tavallista päänsärkyä.
_|_|_|_|_|_|_|_|*10. Keskittymisvaikeuksia.
_|_|_|_|_|_|_|_|*11. Aloitekyvyttömyyttä.
_|_|_|_|_|_|_|_|*12. Lähimuisti pätkii, sanoja katoaa mielestä hetkellisesti.
_|_|_|_|_|_|_|_|*13. Sinun on vaikea muistaa sanoja, tuntemasi naapurin nimeä et muista.
_|_|_|_|_|_|_|_|*14. Kun alat kertomaan x asiasta ja saman tien unohdat mitä piti sanoa.
_|_|_|_|_|_|_|_|*15. Nielemisvaikeudet.
_|_|_|_|_|_|_|_|*16. Kasvojen ja raajojen tunnottomuus.
_|_|_|_|_|_|_|_| 17. Allergiat ja anafylaksia(=vakava allerginen reaktio).
_|_|_|_|_|_|_|_| 18. Astma, tai astman tyyppinen tila.
_|_|_|_|_|_|_|_| 19. Hengitysvaikeudet.
_|_|_|_|_|_|_|_| 20. Syöpä.
_|_|_|_|_|_|_|_| 21. Hiusten lähtöä.
_|_|_|_|_|_|_|_| 22. Veristä yskää.
_|_|_|_|_|_|_|_| 23. Keuhkoverenvuotoa.
Jatkuu......
http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/ - Kuumetta
Ei jääny meillä oirelistasta kuin muutama kohta täyttämättä.
Pahimpia onkin jo käyty täällä.
Pahimmat oireet kirjoitti:
13.9.2011 08:25
Pahimmat oireet ovat hapettomuus, usvainen olo, huimaus ja se, että makuuasento on ainut mahdollinen ja on keskityttävä vain hengittämiseen. Kuolema ei enää pelota, vaan se on helpotus tähän maanpäälliseen tuskaan, jonka homesairaus aiheuttaa.
- Oma lääkärinlausunto ilmentää juuri nämä asiat, on tosin "naamioitu" paniikkihäiriöksi.
vertti-eetu kirjoitti
13.9.2011 10:55
Pahimmat oireet on tulleet kolmenässänkujalla olleista irtaimistosta muuton jälkeenkin. Sohvakalusto, tyynyt, sängyt, keittiökalusteet, paljon vaatteita, lehdet, kirjat ja muoviesineet esimerkiksi.
Iholla pisteyä kirvelyä ja sinipunaista kutiavaa ihottumaa mikä kuitenkin loppui kohta kun kun oireita aiheuttavan esineen ulos vei.
Hengitysoireita, tuntui siltä kun joku puristaisi kurkusta. Silmien kirvely kuin hiekkaa olisi. Suussa ja ikenissä kipua ja vesirakkuloita. Astmaa yrittivät tästä tehdä, mutta ei onnistunut.
- Irtaimistosta juuri käräjät alkaneet.
Homeen aiheuttama astma on, Hovioikeuden vahvistamana..
Haittaluokka 8.
- Ainakin vuoden kestänyt jatkuva lämpö oli myös ongelma.
Tosin siihen liittyi juuri kaikki muu sairastelu salakavalasti, kun keskittyi
itse ainoastaan lämpöilyyn,- ja piti pahaa oloa sen aiheuttamana.
- Nyt ollan ns.rampa.
Johtuuko homeista, sen liitännäissairauksista, vai mistä?
Lääkkeitä keuhkoihin, hermosärkyyn, verensokeriin, ym. menee ...
Ennen altistumista ei ole tarvinnut käyttää mitään lääkkeitä ikinä.
Tässäpä nyt jäävuoren huippu.
Oireisiin voi tosin liittää myös kaupungin ja sen virkamiesten toiminnan,
jotka todistetusti (lainvoimaisesti) ovat olleet törkeästi laiminlyöviä, valehtelevia, välinpitämättömiä, lääkäreistä ja terveystarkastajista lähtien. On ollut mielenkiintoista seurata erilaisia kirjoituksiini kohdistuneita hyökkäyksiä. Kaikesta ei vain saisi kirjoittaa, mutta minäpä kirjoitan, mistä haluan ja minkä tunnen tärkeäksi.
Kun perustin Yle Ykkösen foorumille ketjun "Pedofiilit, lastemme raiskaajat", se lähti ylläpidon toimesta tosi liukkaasti pois. Lapsiin kohdistuva väärinkäytös oli Ylen hurskaalle palstalle liikaa, mutta nyt ketju on oman foorumini luetuimpia:
Pedofiilit, lastemme raiskaajat
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=3
Epäkohdista kirjoittaminen on tärkeää, pidän siitä kiinni. Saman periaatteen mukaan täälläkin pahiten höykytetyt ketjut tulevat olemaan uuden homesairaiden tukifoorumin kulmakiviä, ja pahimmistakin oireista kertominen on ok.
Joskus tulevaisuudessa vielä kauhistellaan ala-arvoista ja törkeää kohtelua, jota homesairaat ovat Suomessa saaneet osakseen."On ollut mielenkiintoista seurata erilaisia kirjoituksiini kohdistuneita hyökkäyksiä."
- Sen aikaa, kun olen kirjoittanut täällä, on ollut melkein takuuvarmaa, että aina tulee joku hyökkäys käydessäni kirkossa. Eilinen hyökkäys oli aika pieni, nähtävästi vain joku lääkäri tms. käynyt miinustamassa pahimmista oireista kertovan ketjun silkkana satuiluna.
Huomasin taas vaan kirkossa, että siinä on yksi potentiaalinen paikka, jota homesairaiden ei kannattaisi unohtaa. Kun pöydän ääressä tuli juttua papin kanssa, kerroin hänelle kokemastamme homesairaudestakin jotain. Sanoessani, ettei siitä homesairaudesta meinaa millään parantua, pappi totesi, että elimistöön jää varmaan joku pöpö.
Miten joku ihminen voi nähdä asian noin selvästi, miksei lääkärit tajua samaa asiaa?"Kun pöydän ääressä tuli juttua papin kanssa, kerroin hänelle kokemastamme homesairaudestakin jotain."
- Meille avustajille oli tarjolla myös vähän pientä purtavaa.
Ennen tilaisuutta otin pari pientä pullasiivua kahvin kanssa ja istuessani kirkonpenkillä tunsin, kuinka pullan hiiva posahti suolistossa eloon. Yritin etsiä laukustani nikotiiniamidia ottaakseni yhden tabletin veden kanssa, mutta purkki oli jäänyt nähtävästi kotiin. Onneksi vatsa sitten rauhoittui.
Tilaisuus jatkui pitkään, enkä uskaltanut ottaa enää pullaa. Sitten kun tilaisuus oli jo ohi, otin vielä toisen palan suolaista piirakkaa. Ensimmäisessä ei ollut sientä, mutta toisessa oli, jotain ruskeaa. Tuntui, etten pysty syömään sitä ja ajattelin heittää lopun pois. Mutta nielin, vaikka kroppani pisti hanttiin.
Aamulla heräsin siihen, että vatsani tärisi kauheasti, jota tärinää jatkui ja jatkui. Oireista päätellen elimistöni ei taida digata enempää sieniä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767