KESKIYÖ

kirkas yötähti

Hei,katsoisitko tulevaa ja mitä näet tämänhetken kuvoissani? olen nainen jolla on vaikeaa saada toisten naisten kanssa toimimaan ystävyyttä,ts miesten kanssa kaveruudet toimivat hienosti,mutta joskus ja usein se ei toimi ihastumisien takia,eli mies ihastuu ja haluaisi enemmän.onko entinen naispuolinen jousimies naapurini luotetettava vai pidänkö etäisyyttä? hän on utelias ja sen takia jotenkin haluan pitää etäisyyttä vaikka huumori ja luonteet natsaisivat muuten.olen yöihminen ja pidän yön tähdistä kja kuusta,luonnosta.ei moni kaupunkilainen näe kauneutta mitä itse rakastan

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinulle näen hyvin paljon kuvia ja energioita.
      sinulla on vahva luonne etkä ole ujo. siinä on jo tarpeeksi monelle naiselle, joka tahtoisi olla kaltaisesi. koska he eivät ole, he haluavat ottaa hyvät puolet sinulta pois. kateus siellä rehottaa.
      tuo entinen naapurisi on aivan hyvä ihminen, paitsi että hän on myös kateellinen. ei kannata kertoa paljonkaan yksityisasioistasi, voit pitää juttelun vain kevyellä tasolla. kateelliset ihmiset voivat odottamattomasti isketä veitsen selkään, ja se sattuu.
      sinä olet naisellinen vahva ihminen, joka osaa elää ja nauttia.
      olet ollut jossakin entisessä elämässäsi saksassa hyvin tärkeissä tehtävissä.
      jo silloin sinä pärjäsit miesten kanssa paljon paremmin ja olit suosittu heidän keskuudessaan.
      älä suotta avaudu enempää kuin sinulle avaudutaan, aidon ystävän tunnistat siitä, että hän kertoo itsestään ja luottaa sinuun. kuuntele ja kerro itsestäsi vasta sen jälkeen tarkemmin.
      sinä selviät elämässäsi hyvin, uskoisin sinun pitävän tummista vaatteista, myös mustasta. ja isokokoiset korut sopivat tyyliisi. samoin huivit.

      t: Keskiyö

    • t kirkas tähti

      kiitän tulkinnastasi mikä osuikin aika nappiin ,korut ovat osa persoonallisuuttani,kirkkaat värit,myös tummat ,mitä milloinkin.aistin tästä naisesta että hänelle ei paranekaan kertoa,aika avoin hän on joissakin.hän hamuaa erääseen yhteisöpaikkaan hommiin jossa käy tuttaviani,toivottavasti en olisi usein päivän puheenaihe ,koska hän puhuu nimillä ja kailottaa ei pahalla utta ajattelemattomuuttaan.kiitos ja hyvää päivää,seuraan keskusteluja täällä joskus.heippa!

    • kirkas tähtiyö

      heipä taas keskiyö...minua jäi vaivaamaan se saksalainen mennyt elämä...missähän tehtävissä näit minu? pienenä piirtelin esiintyvää nuorta neitosta yleisölle..t kirkas tähtiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe