keskiyö

jousinousi

Olisiko minulle mittään taloudellista yllättävää apua mistään tulossa? Tässä vaikean ajanjakson käyneenä kyselen.
Ja näkyykös minulle vielä sitä omaa kultaa antamaan sormusta, ja minkähänlainen tuo mies on?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      olet romantikko ja se pitää sinulla tulen hellassa.
      taloudellista yllättävää apua näen niin harvoin, että se on yhden käden sormilla luettavissa, valitettavasti.
      näen sinut kesällä jossakin mattopyykillä, rannalla kasvaa korkea heinä ja rantasauna on lämpenemässä.
      touhotat iloisesti siinä mattojesi kanssa, siinä on toinenkin pariskunta mukana, sekä apurinasi on mies.
      tämä voisi olla tämän miehen kesämökki. en näe koruja, mutta sitäkin kirkaampia mattoja.

      t: Keskiyö

    • jousinousi

      Hmm ... katsoisitko tämän näyn uudestaan hieman etäämmältä ns. sivustakatsojana enemmän. Onko matonpesijän ympärillä suuri 20-30 henkinen porukka kamaravälineistöineen? Tai tuliko mies taksilla rantaan?

    • Hei
      tuo mies taitaa sittenkin olla liian kiltti sinulle. sinä etsit rahaa ja valtaa, etkä pyyteetöntä rakkautta, joka tukee ja rohkaisee, arvostaa ja kunnioittaa.

      t: Keskiyö

    • jousinousi

      Tuossa olet väärässä. Valitan.

    • jousinousi

      Olen työtön ja mietin kuumeisesti minne päin lähtisin ja tekemään mitä. Lähdenkö opiskelemaan, täihin? Ja minne ja mitä asioita voin tehdä ja miten vaikuttaa saadakseni rahaa laskujeni ja maksujeni maksuun. Ilmeisesti siitä nousi vahvasti energia rahasta ja rahanhalusta ja sen perään kulkemisesta.
      En ole rikkauksissa elänyt enkä tiedä tulenko koskaan elämään. Kunhan tulen toimeen ja voisin joskus itseäni ja muita ihmisiä jollain lailla ilahduttaa.
      Toivon, että minulla joskus oli sen verran ylimääräistä rahaa, että voisin joskus päästä edes oman pienen kaupunkini ulkopuolelle katsomaan maisemia, valokuvaamaan rannoille ja kauniisiin paikkoihin, tai kyläilemään edes tyttäreni luona. Ja kumpa voisin vain mennä kauppaan ja ostaa uudet lenkkitossut ja talvikengät.
      Loukkaannuin viestistäsi, sillä se perustui väärään eikä edustanut kokonaisuutta. Etsin tietäni saadakseni rauhan, joka on tärkeintä minulle. Ja aito, ehdoton sydämestä ja totuudesta kumpuava rakkaus. Se jota etsin, ja josta tiedän. Se on rauha. En tiedä kauniimpaa. Olen hyvin henkinen ihminen ja vanha sielu.
      Kunnianhimoa en omaa ollakseni vallanhaluinen, sillä sitä en ole. Toivon, että olisi valtaa pitää omat asiani hallinnassa ilman narujen sinkoilemisia sinne tänne. Se paino, jota olen kokenut, en toivoisi kenellekään.

    • Hei
      minäkin loukkaannuin sinun viestistäsi, mielestäni sinä pilailit kanssani.
      näen aivan oikeasti sinut miehen kanssa kauniissa suomalaisessa järvimaisemassa. ne matot kuuluvat tuohon päivään, jolloin te pesette niitä yhdessä ja teillä on suloinen värinä välillänne.

      tunsin kovan energiasi hyökkäämässä, kun kirjoitit taksista ja siitä väenpaljoudesta.
      jos uskot ja antaudut tunteen vietäväksi, sinä löydät tämän sympaattisen ja yksinäisen miehen poluiltasi. hän on oikea kultakimpale, koti-ihminen ja luontoa rakastava.

      t: Keskiyö

    • jousinousi

      En epäillyt ettet nähnyt. Kova energia ei ollut hyökkäys, vaan oivalsin yhtäkkiä voimakkaasti, että hei, onkohan tuo matonpesu kirjoittamastani tekstistä ja pääsemme projektin alkuun ja siinä kuvauskalustoa taustalla. Siinä meillä on matonpesu, minä laiturilla. Mies tulee kanssani siihen.

      Tälle miehelle antaudun satavarmasti ja rakkaudellemme. En tiedä onko hän prjoketikohtainen tuntemus vai toinen henkilö, mutta todellisen elämän mies on kaunis sielultaan ja sydämeltään. Kaunis valoni.
      Projekti on kuvitelma, mutta luotu ja olemassa. Ehkä siitä "pilailu", että totta mutta ei kuitenkaan totta. Matonpesu on tarinasta. Voi se toki tapahtua minulle oikeassakin elämässä.

      Oikeassa olet siinä, etten tällä hetkellä etsi rakkautta, en pyyteetöntä enkä pyyteellistä, sillä harvassa näkee todellisen sielun ja sydämen aitoutta, ja juuri tuo on minulle tärkeintä. Muunlainen "rakkaus" jättäisi minut tyhjäksi sisältä. Ilman aitoutta on vain valhe.

    • JK

      ei inkäänlaieNN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe