keskiyö

jousinousi

Olisiko minulle mittään taloudellista yllättävää apua mistään tulossa? Tässä vaikean ajanjakson käyneenä kyselen.
Ja näkyykös minulle vielä sitä omaa kultaa antamaan sormusta, ja minkähänlainen tuo mies on?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      olet romantikko ja se pitää sinulla tulen hellassa.
      taloudellista yllättävää apua näen niin harvoin, että se on yhden käden sormilla luettavissa, valitettavasti.
      näen sinut kesällä jossakin mattopyykillä, rannalla kasvaa korkea heinä ja rantasauna on lämpenemässä.
      touhotat iloisesti siinä mattojesi kanssa, siinä on toinenkin pariskunta mukana, sekä apurinasi on mies.
      tämä voisi olla tämän miehen kesämökki. en näe koruja, mutta sitäkin kirkaampia mattoja.

t: Keskiyö

• jousinousi

Hmm ... katsoisitko tämän näyn uudestaan hieman etäämmältä ns. sivustakatsojana enemmän. Onko matonpesijän ympärillä suuri 20-30 henkinen porukka kamaravälineistöineen? Tai tuliko mies taksilla rantaan?

• Hei
      tuo mies taitaa sittenkin olla liian kiltti sinulle. sinä etsit rahaa ja valtaa, etkä pyyteetöntä rakkautta, joka tukee ja rohkaisee, arvostaa ja kunnioittaa.

• jousinousi

Tuossa olet väärässä. Valitan.

• jousinousi

Olen työtön ja mietin kuumeisesti minne päin lähtisin ja tekemään mitä. Lähdenkö opiskelemaan, täihin? Ja minne ja mitä asioita voin tehdä ja miten vaikuttaa saadakseni rahaa laskujeni ja maksujeni maksuun. Ilmeisesti siitä nousi vahvasti energia rahasta ja rahanhalusta ja sen perään kulkemisesta.
      En ole rikkauksissa elänyt enkä tiedä tulenko koskaan elämään. Kunhan tulen toimeen ja voisin joskus itseäni ja muita ihmisiä jollain lailla ilahduttaa.
      Toivon, että minulla joskus oli sen verran ylimääräistä rahaa, että voisin joskus päästä edes oman pienen kaupunkini ulkopuolelle katsomaan maisemia, valokuvaamaan rannoille ja kauniisiin paikkoihin, tai kyläilemään edes tyttäreni luona. Ja kumpa voisin vain mennä kauppaan ja ostaa uudet lenkkitossut ja talvikengät.
      Loukkaannuin viestistäsi, sillä se perustui väärään eikä edustanut kokonaisuutta. Etsin tietäni saadakseni rauhan, joka on tärkeintä minulle. Ja aito, ehdoton sydämestä ja totuudesta kumpuava rakkaus. Se jota etsin, ja josta tiedän. Se on rauha. En tiedä kauniimpaa. Olen hyvin henkinen ihminen ja vanha sielu.
      Kunnianhimoa en omaa ollakseni vallanhaluinen, sillä sitä en ole. Toivon, että olisi valtaa pitää omat asiani hallinnassa ilman narujen sinkoilemisia sinne tänne. Se paino, jota olen kokenut, en toivoisi kenellekään.

• Hei
      minäkin loukkaannuin sinun viestistäsi, mielestäni sinä pilailit kanssani.
      näen aivan oikeasti sinut miehen kanssa kauniissa suomalaisessa järvimaisemassa. ne matot kuuluvat tuohon päivään, jolloin te pesette niitä yhdessä ja teillä on suloinen värinä välillänne.

tunsin kovan energiasi hyökkäämässä, kun kirjoitit taksista ja siitä väenpaljoudesta.
      jos uskot ja antaudut tunteen vietäväksi, sinä löydät tämän sympaattisen ja yksinäisen miehen poluiltasi. hän on oikea kultakimpale, koti-ihminen ja luontoa rakastava.

• jousinousi

En epäillyt ettet nähnyt. Kova energia ei ollut hyökkäys, vaan oivalsin yhtäkkiä voimakkaasti, että hei, onkohan tuo matonpesu kirjoittamastani tekstistä ja pääsemme projektin alkuun ja siinä kuvauskalustoa taustalla. Siinä meillä on matonpesu, minä laiturilla. Mies tulee kanssani siihen.

Tälle miehelle antaudun satavarmasti ja rakkaudellemme. En tiedä onko hän prjoketikohtainen tuntemus vai toinen henkilö, mutta todellisen elämän mies on kaunis sielultaan ja sydämeltään. Kaunis valoni.
      Projekti on kuvitelma, mutta luotu ja olemassa. Ehkä siitä "pilailu", että totta mutta ei kuitenkaan totta. Matonpesu on tarinasta. Voi se toki tapahtua minulle oikeassakin elämässä.

Oikeassa olet siinä, etten tällä hetkellä etsi rakkautta, en pyyteetöntä enkä pyyteellistä, sillä harvassa näkee todellisen sielun ja sydämen aitoutta, ja juuri tuo on minulle tärkeintä. Muunlainen "rakkaus" jättäisi minut tyhjäksi sisältä. Ilman aitoutta on vain valhe.

• JK

ei inkäänlaieNN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe