Missä hyvä kirppis varkaudessa?

teijan

siis sellainen jonne voin viedä myyntipaikalle tavarat, ja jossa kauppa käy , onko muita kuin tuo säästö center?, jossa samat tavarat usein pitkään myynnnissä..
takakonttikirppis oli hyvä ..

59

4310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pengviini

Vie, hyvä ystävä, tavarat myyntiin Kimppa-Kirppikselle. Se on siisti ja kauppa käy. Osoite Kauppakatu 19.

• simli

Minäkin suosittelen Kimppa-Kirppistä. Itse ainakin ostajana tykkään käydä eniten siellä.

• siistit paikat

Myös suosittelen Kimppa-Kirppistä.Itse olen ollut siellä ja on myyniä tullut,muutenkin puhdas paikka,paras ainakin näistä muista mitä täällä Varkaudessa on.

• ei tyytyväinen
        siistit paikat kirjoitti:

Myös suosittelen Kimppa-Kirppistä.Itse olen ollut siellä ja on myyniä tullut,muutenkin puhdas paikka,paras ainakin näistä muista mitä täällä Varkaudessa on.

Näistä Varkauden KIRPPAREISTA on tosiaan paras myyntipaikka KIMPPA-KIRPARI,olen ollut eräässä,nimeä mainitsematta,niin ainakin meillä hävisi tavaraa paljon,josta ei saatu rahaa,eikä auttanut valittaminen omistajalle,tyrmättiin tylysti vain.En paikkaa koskaan mene.??

• palvelua
        ei tyytyväinen kirjoitti:

Näistä Varkauden KIRPPAREISTA on tosiaan paras myyntipaikka KIMPPA-KIRPARI,olen ollut eräässä,nimeä mainitsematta,niin ainakin meillä hävisi tavaraa paljon,josta ei saatu rahaa,eikä auttanut valittaminen omistajalle,tyrmättiin tylysti vain.En paikkaa koskaan mene.??

Näin juuri,meiltä ainakin hävisi paljon tavaroista,tossa kauppakadun kirpiksellä,siellä alakerrassa,en suosittele paikkaa ja muutenkin siivoton paikka.Nyt pidän KIMPPA-KIRPIKSELLÄ ja olen tyytyväinen,siisti paikka.

• pettynyt täysin
        palvelua kirjoitti:

Näin juuri,meiltä ainakin hävisi paljon tavaroista,tossa kauppakadun kirpiksellä,siellä alakerrassa,en suosittele paikkaa ja muutenkin siivoton paikka.Nyt pidän KIMPPA-KIRPIKSELLÄ ja olen tyytyväinen,siisti paikka.

Niin meiltäkin hävis monta vaatetta ja muuta tavaraa,kysyin sitten siitä kassalta,että missä on mun tuomani pöytään tavarat on,niin minulle vaan tää vanhempi mies vastasi,että en vaan tiedä,jos ne on jonkun mukaan lähtenyt.En tosiaan suosittele sitä säästö-sentteriä seppälän alakerrassa.

• nokkavat myyjät siel

tiedän paikan

• en tule
        nokkavat myyjät siel kirjoitti:

tiedän paikan

Tosiaan P-seestä,voi mikä palvelu,ei tosiaan mitään järkeä,ei kiinosta käydä.

• törkeetä

Kimppa kirpparillakin hävii tosi paljon tavaraa. On siellä olevinaan videovalvonta ,mut ei se toimi. kuvaa ei valvota ja sit kaikkiin pöytiin ei näy. pöytä on kuitenkin samanhintainen kuin niissä jotka näkyy kameraan. juuri tälläisestä pöydästä joka ei näy, hävisi viime viikolla esim. verhot.

• tavaratpaikoilleen
        törkeetä kirjoitti:

Kimppa kirpparillakin hävii tosi paljon tavaraa. On siellä olevinaan videovalvonta ,mut ei se toimi. kuvaa ei valvota ja sit kaikkiin pöytiin ei näy. pöytä on kuitenkin samanhintainen kuin niissä jotka näkyy kameraan. juuri tälläisestä pöydästä joka ei näy, hävisi viime viikolla esim. verhot.

Kannattaa pitää mielessä, että kaikkia kadonneita tavaroita ei välttämättä ole varastettu. Monet ihmiset napsivat tavaroita mukaansa kierrellessään kirppiksiä ja tulevatkin sitten lopulta toisiin ajatuksiin ja nakkaavat tavarat lähimpään pöytään vaivautumatta palauttamaan oikealle paikalle. Vaikka henkilökunta pyrkisikin järjestelemään pöytiä saattaa jotain jäädä huomaamatta ja tavara jäädä väärään pöytään. Ja kun tavara on väärässä paikassa pöytää tyhjennettäessä, silloin voi helposti kuvitella, että se on varastettu (varsinkin jos ei ole mennyt kaupaksi).

Mutta sekin on kyllä ihan totta, että jotkut ovat niin säälittäviä, että menevät kirppikseltä varastamaan...

• Asiakkaat syynä

Ei tavarat/vaatteet ole välttämättä varastettu. Asiakkaat ovat usein "syyllisiä". Eka otetaan tuote jostain pöydästä ostoaikeissa. Sitten loppukierroksella tullaankin toisiin aatoksiin ja ei viitsitä palauttaa tuotetta oikeaan pöytään takaisin vaan jätetään se sit aivan muualle. Tähän syyllistyy varmasti moni asiakas. Itsekkkin pöytää pitäneenä olen huomannut, että omalle pöydälle on joskus kulkeutunut minulle kuulumattomia tuotteita ja aivan eri puolelta kirpparia. Kimppakirppiksella kyllä henkilökunta taitaa siivoilla pöytiä ja samalla varmaankin tsekkaavat vähän pöytänumeroiden perään.

• asiaan oikaisu

Toi ihmetyttää tossa, seppälän alakerran- kirpparilla,että nää kolme kaveria,jotka siinä on,niin maksaakohan he kaupoistaan veroa,siinä on antiikkiikia ja aika hinnakasta näkyy olevan ja tavara on vaihtunut aika vinhaan tahtiin näinä vuosina,olisi kiva tietää, mikä on liikevaihto ja paljonko maksavat veroa,vai onko kaikki pimeetä kauppaa.Oliskohan verottajan tutkittava asiaa.?

• Lain nimessä
        asiaan oikaisu kirjoitti:

Toi ihmetyttää tossa, seppälän alakerran- kirpparilla,että nää kolme kaveria,jotka siinä on,niin maksaakohan he kaupoistaan veroa,siinä on antiikkiikia ja aika hinnakasta näkyy olevan ja tavara on vaihtunut aika vinhaan tahtiin näinä vuosina,olisi kiva tietää, mikä on liikevaihto ja paljonko maksavat veroa,vai onko kaikki pimeetä kauppaa.Oliskohan verottajan tutkittava asiaa.?

Eiköhän nämä kaverit osaa veroja kiertää,liikemiehiä kaikki???

• ei lakia
        Lain nimessä kirjoitti:

Eiköhän nämä kaverit osaa veroja kiertää,liikemiehiä kaikki???

Näin on ,olen kuullut myös,että kaikki laitetaan pimeesti taskuun,suuremmista ostoista,ei niistä verottaja hyödy.

• veron kiertoa
        ei lakia kirjoitti:

Näin on ,olen kuullut myös,että kaikki laitetaan pimeesti taskuun,suuremmista ostoista,ei niistä verottaja hyödy.

Kuulin,että yksi näistä miehistä on lähtenyt pois, niistä kuviosta,olisiko hän jo aavistanut,että voi tulla käry ja verottaja iskee.Kannattaa toistenkin harkita.

• veron maksaja
        veron kiertoa kirjoitti:

Kuulin,että yksi näistä miehistä on lähtenyt pois, niistä kuviosta,olisiko hän jo aavistanut,että voi tulla käry ja verottaja iskee.Kannattaa toistenkin harkita.

Kyllä toi kateus on kovaa,sinäkin kirjoittaja varmaan kärsit kovia,mut yksi neuvo sinulle,YRITÄ SINÄKIN JOTAIN,niin et ole toisille kateellinen,jokaisen on vara yrittää,pärjäät sit tai et.Eihän noi valtovallan herratkaan ihan rehellisellä pelillä rahaa tee,mut me tehdään.Ottaisin sinunna ensi selvää asiasta ja sit kirjoitteleisin,toi on aika kova syyte,mitä kirjoitit(haluutko KÄRÄJILLE?)

• Ainaontakataskussa
        asiaan oikaisu kirjoitti:

Vaikka oot niin veronmaksajaa niin veronmaksajaa niin voi kuule monella tapaa ja monet tekee verotonta tuloa. Käteisenä. Millä meinasit todistaa ne:)

• kirppistelijä

Kimppa-Kirppis on hyvä paikka, mutta ne myyjät siellä vähän ihmetyttää. Tiskin takana istuu useampikin eukko tuijottelemassa sisääntulijoita tekemättä mitään, paitsi sitten kun joku tulee tiskille. Jotkut eivät osaa melkein ollenkaan käyttää kassakonetta, suurin osa on ihan hukassa kortinlukijan kanssa (varsinkin häiriötilanteissa). Soisi vähän enemmän opastusta kassakoneiden käyttöön ennen kuin laitetaan töihin. Ja sinne olisi kyllä saatava toinenkin kone, kun joskus on ruuhkaa, eikä ostoksia voi lyödä kuin yhteen kassaan.

• ala-arvoista

Kyllä toi seppälän alakerrassa oleva kirppis on täysi paska läjä,ihmettelen,jos joku viittii edes käydä.Samat paskat viikosta toiseen on niissä pöydissä.EN SUOSITTELE.

• justniinnn
        ala-arvoista kirjoitti:

Kyllä toi seppälän alakerrassa oleva kirppis on täysi paska läjä,ihmettelen,jos joku viittii edes käydä.Samat paskat viikosta toiseen on niissä pöydissä.EN SUOSITTELE.

Siellä ei ole ilmeisesti mitään maksimi aikaa, minkä voi yhteen putkeen pöytää vuokrata. Sen takia siellä on aina samat tavarat pöydissä. Jos ne tavarat eivät mene kohtuullisen ajan sisällä kaupaksi, tuskin menevät ollenkaan. Mutta ilmeisesti jotkut ei sitä tajua.

• paska haju
        justniinnn kirjoitti:

Siellä ei ole ilmeisesti mitään maksimi aikaa, minkä voi yhteen putkeen pöytää vuokrata. Sen takia siellä on aina samat tavarat pöydissä. Jos ne tavarat eivät mene kohtuullisen ajan sisällä kaupaksi, tuskin menevät ollenkaan. Mutta ilmeisesti jotkut ei sitä tajua.

No on sielä se hajukin,kuin kaatopaikalla,meinaan seppälän alakerran kirppiksellä,haiseekos sit ne tavarat vai mikä.

• ei tyylitajua

kyllä ja vaatetus myyjillä. ei tosiaankaan asiakaspalveluun sopiva. tulee vaan mieleen et mitähän muuta on myytä'vänä , no jos kalastellaan miesasiakkaita. törkeetä.

• minä vain

tuskinpa kukaan osaa käyttää kassakonetta heti kylmiltään ja sitäpaitsi jokainen kassakone on erilainen että se pitää kone kohtaisesti opetella kuin myös kortinlukija pääte. TEKEMÄLLÄ OPPII olipa se mikä tahaansa työ. monessako kirpparilla olet nähnyt useamman kassakoneen?

• ~

Toissa lauantaina Oranssi Kirppiksellä tapahtunut. Mies laski ostosten loppusumman päässään. Annetut rahat laittoi suoraan avonaiseen kassaan ja laski vaihtorahat päässään. Pyysin kuittia. Vastaukseksi sain, että siinä menee kyllä aikaa, mutta naputteli sitten tuotteet kassaan enempää mukisematta. Kuinkahan monen kohdalla tehdään samoin? Mitähän tapahtuu lapuille ja rahoille, joiden pöytänumero epäselvä jälkikäteen naputellessa?

Muun muassa tuon kokemuksen perusteella veisin tavarat KimppaKirppikselle.

• ittelle myös

siinä käy,kuin muissakin kirppareissa,ne menee omaan taskuun

• ei enää koskaan
        ittelle myös kirjoitti:

Kysynkin tässä,onko kellään tästä seppälän alakerrassa olevasta kirpparista kokemuksia siitä,miten paljon häviää tavaroita pöydästä.Itse olin ja hävisi tosi paljon tavaraa,enkä saanut niistä rahojani.En tiedä miten ne voi hävitä,kun on hälyttimetkin tavaroissa,tuntuu,kuin olis nämä myyjät siihen syylisiä.Kysynkin tältä vanhemalta myyjältä,tästä asiasta,niin ei paljon korviaan lotvauttanut,vastaus oli vaan,en mä vaa tiedä.Mut eihän tää ole oikein,kun pitää kalliisti maksaa pöytä vuokrat,niin sit ei omistaja ota mitään vastuuta,mut en varmalla toista kertaa meekkään tähän paikkaan.

• TOSI ON
        ittelle myös kirjoitti:

OLEN KIRJOITTAJIEN KANSSA SAMAA MIELTÄ,KUN LUVIN NÄITÄ,ETTÄ TOSI ON.

• tosi on
        TOSI ON kirjoitti:

OLEN KIRJOITTAJIEN KANSSA SAMAA MIELTÄ,KUN LUVIN NÄITÄ,ETTÄ TOSI ON.

NÄIN ON TOSI.

• lokjplk

Seppälän alakerrassa polttaavat takahuoneessa ja vastahan niillä oli se oikeusjuttukin niistä taulukaupoista..

• varkaus123

Ainakin 2000 luvun alussa Säästö-Centeri oli selvä ykkönen, totta silloinkin tuo nuorempi pitäjä ol vähän ylimielinen ,mutta kauppa kävi ja tavaraa ei hävinnyt. Onkos oranss-kirppis entisessä joutenlahden koulussa? ja tuo kimppakirppis taitaa olla vanhan Data-Enterin kohdalla.

Sitten kirpparit jäivät vähän huuto.netin jalkoihin, siellä ei ainakaan tavara häviä. Mutta nykyään taas vanhat kirpparit ovat pop.

• Asiakas__

KIRPPIS KUIN KIRPPIS !! Jos ihmiset tuo semmosia nuhjaantuneita vaatteita myyntiin, niin kuka niitä ostaa?!?!?!?

• yksi ostaja

kirppis kuin kirppis, kuka tuo nuhjaantuneita ja kuka ei. on siellä paljon hyvää tavaraa mutta on myöskin huonoa tavaraa. silmät pitää auki. Minä ostan ainakin hyvää tavaraa kirppikseltä niinkuin moni muukin.

• EI OIKEN

Nythän on jauhettu tässä kirjoituksessa,missä on sellainen kirppis,jossa ei varasteta pöytä vuokralaiselta,minulla ei ole kokemusta, kuin tosta seppälän alakerran kirpikseltä,siinä ainakin häviää tavarat,eikä varmaan omistaja vastaile niitä,hyvin tympeästi käyttäytyy,kun kyselee asiaa,varsinkin tää vanhempi meis,ei kai se ole kuin työn tekiä siinä,mut ei sovi asiakas palveluun ollenkaan.En suosittele kellekkään sitä paikkaa,välillä siinä kassalla on niin voimakas viinan tuoksu,että kukahan siinä sit hönkäilee,mene ja tiedä????

• varkaus100

Ehkä suurin ero näkyy siinä, että Säästö-centeriä pyörittävät miehet ja noita muita naiset ja noissa muissa on parempi järjestys. Säästö-centterin majakka ja perävaunu ovat monesti sanoneet etteivät he järjestele mitään, vaan se jää asiakkaan vaivaksi.

• asikaspalvelua

joo .niin oli kimppakippiksellä yhdellä jos toisellakin myyjällä sellainen vaatekerta , et en ainakaan minä ilkeis pukeutua siihen tyyliin. no onhan se jokaisen oma asoia mitä haluaa itsestään näyttää, mut ei sovi asiakaspalveluun. Kaula aukko niin syvä ettei jää arvailujen varaan mitään. oiskohan vähän kiminkisellä vähän neuvoteltavaa mikä on sopivaa asikaspalvelussa ja mikä ei. tosi riettaan näköstä. nyt ei kun kattomaan ja kuolaamaan kaikki kaksilahkeiset.

• EI SOVI

MITÄ SE MEINAA ,MILLAINEN VAATETUS ON,JOS ASIAKAS PALVELU ON HYVÄ JA TOSSA KIMPPA KIRPPARILLA ON TOSIAAN HYVÄ PALVELU,SIIHEN VERRATTUNA MITÄ ON NOISSA MUISSA KIRPPAREILLA,ETENKIN TOSSA ALAKERRAN KIRPPIKSELLÄ,ON PALVELU TÄYSIN NOLLA,EI NÄÄ KASSALLA OLEVAT HENKILÖT TOSIAAN KUULU ASIAKAS PALVELUUN JA IHMETTELEN ,MIKSI OVAT RYHTYNEET TOSIAAN LIIKEALALLE,KOSKA EIVÄT SIIHEN SOVI,KANNATTAS AJATELLA ALAN VAIHDOSTA.

• parempi palvelu

Olen samaa mieltä edellisen kanssa,kyllä nää kaksi kirppistä ,toi seppälän alakerta ja oranssi kirppis, olevat monessa asiassa huonoimpia kirppareita,en nyt viitti ottaa muuten kantaa,mut olen sen huomannut käydessäsni.

• ei hyvä
        parempi palvelu kirjoitti:

Olen samaa mieltä edellisen kanssa,kyllä nää kaksi kirppistä ,toi seppälän alakerta ja oranssi kirppis, olevat monessa asiassa huonoimpia kirppareita,en nyt viitti ottaa muuten kantaa,mut olen sen huomannut käydessäsni.

Samaa olen myös minä mieltä,toi alankerran kirppis on se p-paikka,ainakin asiakas palvelu on ihan nolla.Olemme pitäneet siellä vuokra- pöytää ja aina hävisi paljon tavaraa,jos näiltä herroilta kysyi asiaa,niin ei varmalla tullut mitään järkevää selitystä,mihin ne oli hävinnyt.Heillä on olevinaan hälytykset ja laitoimme niitä,mut ne ei ainakaan auttanut,edes meidän suureen sänkypeitteen hävikkiin.Tulee vaan mieleen,kun aina häviää parhaasta päästä tavaraa ja on hälyttimet,niin viedäänkö niitä sit takakautta,pois ja kenen toimesta?????????????

• ei enää
        ei hyvä kirjoitti:

Samaa olen myös minä mieltä,toi alankerran kirppis on se p-paikka,ainakin asiakas palvelu on ihan nolla.Olemme pitäneet siellä vuokra- pöytää ja aina hävisi paljon tavaraa,jos näiltä herroilta kysyi asiaa,niin ei varmalla tullut mitään järkevää selitystä,mihin ne oli hävinnyt.Heillä on olevinaan hälytykset ja laitoimme niitä,mut ne ei ainakaan auttanut,edes meidän suureen sänkypeitteen hävikkiin.Tulee vaan mieleen,kun aina häviää parhaasta päästä tavaraa ja on hälyttimet,niin viedäänkö niitä sit takakautta,pois ja kenen toimesta?????????????

Onko tämä kehystäjä myös tätä kirpparin porukkaa ja mistä hän hommaa ton kehyksen,kun minusta se oli huono laatusta,oli naarmuja ja kolhuja,kun kehystitin tauluni"olikohan edes uutta keystä lainkaan"?En ollut tyytyväinen,enkä mene enää toista kertaa.Kiitos!

• onhan niitä muitakin
        ei enää kirjoitti:

Onko tämä kehystäjä myös tätä kirpparin porukkaa ja mistä hän hommaa ton kehyksen,kun minusta se oli huono laatusta,oli naarmuja ja kolhuja,kun kehystitin tauluni"olikohan edes uutta keystä lainkaan"?En ollut tyytyväinen,enkä mene enää toista kertaa.Kiitos!

Ei toi muutenkaan mikä halpa paikka ole kehystää,olen siirtynyt asioimaan Väinölään siellä on hyvää ja uudenlaista kehystä,myös Karvinen on edullinen paikka kehystää.

• Olettamus

Jyväskylän kovimmilla kokopäiväammattilaiskirppistrokareilla on todennäköisesti sikakallis antiikkiesinehylly myös Varkaudessa. Heittävät ahkerasti keikkaa myös oman maakunnan ulkopuolella.

• Kirppispirkko

Ehdottamasti tuo kimppakirppis, tänäänkin löysin sieltä alakerran pöydästä lasten lähes käyttämättömän Reimatecin haalarin 15€:lla (uuden ovh jotain 120-130€) ja näytti olevan muutenkin tosi paljon hyvä laatuista lasten vaatetta edullisesti tuossa pöydässä.
      Meillä ainakin ostetaan lähes kaikki lastenvaatteet tuolta kirppikseltä, kun nuo ei kestä kuin hetken.

• PETTYNYT KERRAN

Kyllä nää seppälän alakerran kirpparin kolme kaveria on niin HUIJAREITA,että en suosittele kenenkään menevän sinne,ensinkin toi palvelu,on täysin nolla.Ja vielä he myyvät olevinaan,ANTIIKKIA,joka ei taatusti ole sitä,tää kaikki on ihan HOLLANNISTA tuotua lastulevyä,joka ymmärtää,niin ei tosiaan osta.

• PETTYNYT ostaja
        PETTYNYT KERRAN kirjoitti:

Kyllä nää seppälän alakerran kirpparin kolme kaveria on niin HUIJAREITA,että en suosittele kenenkään menevän sinne,ensinkin toi palvelu,on täysin nolla.Ja vielä he myyvät olevinaan,ANTIIKKIA,joka ei taatusti ole sitä,tää kaikki on ihan HOLLANNISTA tuotua lastulevyä,joka ymmärtää,niin ei tosiaan osta.

OSTIN SIELTÄ KOLME VUOTTA SITTEN ,RUOKARYHMÄN JA KUUSI TUOLIA,PITI OLLA TÄYTTÄ TAMMEA.MUT TOSIAAN EI OLLUT,PÖYTÖ ON TÄYSIN LASTULEVYÄ,PAITSI JALAT ON PUUTA.ON IHAN PETTÄMISEN TARKOITUS TÄLLÄ LIIKKEELLÄ JA HIRMU HINTAISTA.TOIVON ASIAKKAAT,ETTÄ KATSOTTE TARKKAAN MITÄ ANTIIKKIA OSTATTE TÄSTÄ SEPPÄLÄN ALAKERRAN KIRPPARILTA.

• ei tyytyväinen
        PETTYNYT ostaja kirjoitti:

OSTIN SIELTÄ KOLME VUOTTA SITTEN ,RUOKARYHMÄN JA KUUSI TUOLIA,PITI OLLA TÄYTTÄ TAMMEA.MUT TOSIAAN EI OLLUT,PÖYTÖ ON TÄYSIN LASTULEVYÄ,PAITSI JALAT ON PUUTA.ON IHAN PETTÄMISEN TARKOITUS TÄLLÄ LIIKKEELLÄ JA HIRMU HINTAISTA.TOIVON ASIAKKAAT,ETTÄ KATSOTTE TARKKAAN MITÄ ANTIIKKIA OSTATTE TÄSTÄ SEPPÄLÄN ALAKERRAN KIRPPARILTA.

Taas erehdyin tohon seppälän ala-kerran kirpparille pitämään pöytää ja oli kova pettymys,kun lopetin ,moni tavara oli hävinnyt ja myynti oli tosi heikko,en mee enää siihen paikkaa,ei kaupallinen.

• tyytyväinen aiakas

Taas erehdyin tohon seppälän ala-kerran kirpparille pitämään pöytää ja oli kova pettymys,kun lopetin ,moni tavara oli hävinnyt ja myynti oli tosi heikko,en mee enää siihen paikkaa,ei kaupallinen.

Olen myös huomannut saman asian,olin myös siellä ja sitten jatkoin tossa Kimppa kirpiksellä ja tosiaan kauppa kävi,siellä on siistit paikat ja huoletaan pöytien siisteys,kaikille, jotka haluu,että tavarat menee kaupaksi,niin suosittelen juuri tätä kirpparia,eikä tavarat häviä.

• onko oikein
        tyytyväinen aiakas kirjoitti:

Olen myös huomannut saman asian,olin myös siellä ja sitten jatkoin tossa Kimppa kirpiksellä ja tosiaan kauppa kävi,siellä on siistit paikat ja huoletaan pöytien siisteys,kaikille, jotka haluu,että tavarat menee kaupaksi,niin suosittelen juuri tätä kirpparia,eikä tavarat häviä.

Olen seurannut monesti tälläista asiaa,joka ei mun järkeen oikein sovi,kun pöytä vuokralainen tuo kamojaan,niin nää omistajat ostaa päältä kaiken arvokkaat tavarat ja sitten hinnoittelevat,älyttömään hintaa ja myyvät siinä eteenpäin.Ei tälläistä näissä toisissa kirppareilla tapahdu,mitä tässä seppälän alakerran kirpparilla,ei minusta ole tollanen oikein,entä sinusta?

• pettynyt asiakas
        onko oikein kirjoitti:

Olen seurannut monesti tälläista asiaa,joka ei mun järkeen oikein sovi,kun pöytä vuokralainen tuo kamojaan,niin nää omistajat ostaa päältä kaiken arvokkaat tavarat ja sitten hinnoittelevat,älyttömään hintaa ja myyvät siinä eteenpäin.Ei tälläistä näissä toisissa kirppareilla tapahdu,mitä tässä seppälän alakerran kirpparilla,ei minusta ole tollanen oikein,entä sinusta?

Olemme myös huomanneet tuon saman,tässä seppälän alakerassa,sillä emme käy siinä enää,koska ei sieltä mitään kivaa löydy.Antaa kaverien tehdä vaan omaa kauppaa,mut paljon menettävät siinä.

• hinta arvostelu
        pettynyt asiakas kirjoitti:

Olemme myös huomanneet tuon saman,tässä seppälän alakerassa,sillä emme käy siinä enää,koska ei sieltä mitään kivaa löydy.Antaa kaverien tehdä vaan omaa kauppaa,mut paljon menettävät siinä.

Tää kaljupää ukko, joka tekee noita kehyksiä ,niin varmaan tekee jostakin sekuntta tuotteesta,koska teetin yhdet,niin oli niinkuin olis tehty vanhasta tuotteesta ja otti tosi kovan hinnan,sen jälkeen olen teettänyt, tossa Karvisella,niin on hienoa kehystä ja hinta on tosi edullinen,suosittelen sitä toisillekkin,käykäähän vertailemassa.

• siisti kirppis

Kyllä paras kirppari on KIMPPA-KIRPPARI,siisti paikka ja hyvin käy kauppa.

• täysi kymppi

Olen samaa mieltä,on sellainen paikka,jossa kauppa käy ja tosi siistinä pidetään pöydät.Suosittelen kyllä .

• kolmen kimppa
        täysi kymppi kirjoitti:

Olen samaa mieltä,on sellainen paikka,jossa kauppa käy ja tosi siistinä pidetään pöydät.Suosittelen kyllä .

Olen pitännyt pöytää tässä seppälän alakerrassa,en tosiaan suosittele paikkaa kellekkään,ei mikään kaupallinen paikka,häviää tavaraa pöydistä ja kukaan ei vastaa,hyvin huono palvelu myös henkilökunnalla.Ei kaupallinen paikka.

• ANTIKA

JA PASKAT!
      ALAKERRAN KIRPPIS ON HYVÄ PAIKKA, MUTTA SIELTÄ ON HÄVINNYT AINUT KOHTELIAS JA ASIALLINEN KAUPPAMIES, JOKA KAUPPASI ANTIIKKIA, TIESI MITÄ MÖI. HARMI. JA ON ANTIIKKIA AINAKIN MITÄ MINÄ OSTIN.

• huh huh

Voi sinua

Voi kunpa tietäisit minkälaisesta asiallisesta miehestä puhut, On kuule erittäin kaukana asiallisesta ja kunniallisesta miehestä, " oikea rehellisyyden perikuva", jos ois ainoo mies maailmassa niinpä oisin ilman. onneks ei oo . huh mikä lipeekala. yök. ja en kyllä ikinä ottaisi myyntipaikkaa näin arveluttavasta paikasta.

• LASTULEVYÄ

EIHÄN SE JOS MAINOSTAA ITSEÄÄN VOI KUN KEHUA VAAN.SAMAA MIELTÄ EDELLISEN KIRJOITTAJAN KANSSA OLEN. ,MUTTA EIHÄN ITSE KEHU OLE KUN SÄÄLIÄ,VAI MITEN SE SANOTAAN.ANTIIKIT ON MUUALLA KUN KIRPPUTOREILLA?

• MrLaardi

Itse käyn aina silloin tällöin Kirppiksillä katsomassa että jos vaikka siellä olisi astioita / antiikkiia / postimerkkejä ja muuta käyttöön kelpaavaa.

Kerran ostin TVtason jonka päälle kotona laitoi sitten TV ja videot siihen alle !

Hyvin on kestänyt - vaikka ei olekkan anattiikkia !

• Anonyymi

Itse tykkään käydä kirppareilla.

• Anonyymi

jäppilä

• Anonyymi

jauhelihakeitto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14838
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      25
      2614
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2361
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1669
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1443
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1183
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1075
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      916
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      100
      833
    Aihe