meillä on ongelma,olemme viikot helsingissä.koirani ja minä ei sovelluta liikenteen hälinää eikä ihmisiin eikä harmaisiin kerrostaloihin.emme osaa kävellä.eikä osata pissiä,muuhun kun kiellettyy paikkaa!asumme n.maalla omakotitalossa,nyt muutos on liian paljon??kai??
maalta kaupunkiin
1
70
Vastaukset
- no jaa´a
Jos sinä tunnet olosi epämukavaksi, koirasi vaistoaa sen ja alkaa itsekin tuntea. Jos yrität jotenkin sopeuduttaa koiraasi kaupunkielämään, et saa osoittaa sille epämukavuutta. Vaikka enhän minä tiedä, sopeutuuko koirasi kaupunkiin enää lainkaan, jos on koko ikänsä maalla asunut. Minä asun koirani kanssa maalla, mutta käyn sen kanssa myös usein kaupungissa ja kyläilen tuttujeni luona kerrostaloissa, jotta koira tottuisi juuri kaiken tuollaisen varalta elämään kaupungissa/kerrostalossa. Koira elää joskus jopa 20 vuotta, eikä sellaisen aikavälin tapahtumista, kuten omasta tulevaisuudestaan, melkein kukaan ihminen voi tietää kaikkea, eikä varmaan edes 10 vuoden tulevasta aikavälistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423