Terppa! :)
Joo elikkä oon 21v, 1kk ikäsen tytön äiti ja asutaan Vantaalla. Ajattelin kysellä onko täällä muita äitejä jotka asuisi Vantaalla taikka jossain tässä lähellä ja haluaisi joskus nähdä ja vaihtaa kuulumisia? Käydä kahvilla, kyläilemässä, vaunulenkeillä jnejne :)! On mulla 2 kaveria joiden kanssa on melkeenpä samanikäset lapset ja näen heitä aina sillointällöin. Silti kaipaisin vielä lisää näitä äiti-tuttavuuksia kun tuntuu että olen aika paljoti yksin kotona lapsen kanssa kun mieskin tekee pitkää päivää töissä. Muilla kavereillani on päivisin töitä.
Nuoria äitejä Pk seudulta? 1kk tytön mami Vantaalta :-)...
3
56
Vastaukset 3
- täällä yks
Täällä yks yksinäinen mamma. Mutta mulla on jo isompi vauveli :) Missä päin vantaata asustelet?
Jos kiinnostaa niin [email protected] - Minnikkä87
täällä myös yksi äiti vailla kavereita ja 7kk pojalle vauvakavereita:) itse olen 24 vuotias,enkä tunne kauheasti ihmisiä täältä päin..asutaan itä(?)helsingissä mutta mahdollisuus päästä vantaallekin!Mulla ei ole mitään salaista sähköpostiosotetta joten jos sulla olisi antaa joku omasi?
- äiti-91~
Harmi että tää on pk seudulta, ite oon pohjois-pohjanmaalta, ikää 20-vee ja lapsella 6kk :) mutta nettikaverina jos kiinnostaa niin vois vaihtaa s-posti osoitteita..? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574