elikkä 18 vuotis synttärit tulossa ja haluaisin niistä ikimuistoiset! olen päättänyt panostaa niihin että niissä olisi joku juttu että ne erottuisi muista synttärijuhlista onko kellään ideoita? millasia juhlia olette itse järjestäneet/ millaisissa juhlissa olette olleet?
ikimuistoiset juhlat
mindekiini
3
217
Vastaukset
- joku tyyppi
Kutsu 18 kaveria / vierasta - kun 18 v täytät - ja ohjelmisto sitten vieraiden mukaan ;)
- mindekiiinis
mulla on niin paljon kavereita että nyt puhutaan 50 vieraasta josta yhtäkään ei voi jättää kutsumatta ;D parin paikkakunnan välillä seilailun tuotosta :p
- loppopp
Saavut juhliisi limousinilla. Kutsut sinne jonkun julkkiksen esiintymään? Jokin väriteema, kaikki on pinkkiä? Jotain ohjelmistoa, hauska leikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643241Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.781299- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 42777
- 47772
- 113716