Mistä omppuja?

omppu pomppu

Mistä omppuja?

36

7866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 lapsen äiti

sieltä juuri.

• Tale 69

topilta mut sergei lopetti hommat, mut ne käy hakeen pepin kans jostai laita yv:tä jos kiinnostaa

• tale 69

laitoin yv:tä tale 69

• Omppu-ihminen

itse kerään näin syksyisin ihan omenapuista niitä omppuja, suht hyvä sato tänävuonna. Ruokakaupastakin saa niitä, mutta jotain espanjalaisia varmaan..

• Anonyymi

Vittu anna niitä omppu huumeita, haluun vetää överit PERKLELEELEEEEE!!!!!!!!!1!1!1!!

• topi877

Ei kandee ostaa espanjalaisii. ne kusettaa ja vie vaa rahat

• dibitassu

Muistakaa pestä hyvin ne omenat varsinki jos kaupasta ostatte!! Ettei vaa pääse mitää myrkkyjä kehoo! :)

• Anonyymi

No niistä myrkyistä se päähä sekasi menee perkele.

• peppipuolakka

Tallinnasta niitä saa, ja on muuten sit vahvaa kamaa!! Kantsii sitte kyl olla varovainen kun tulee laivalla takas Suomeen sillä "omput" on nykyään suomessa luokiteltu huumeeks, ja voi olla että tulli miehet päättää tarkastaa juuri sinun reppusi joten mukana kannattaa olla joku viattoman näköinen nuori nainen jonka laukkuun omput voi sulloa ;)

• hednhrhr

Voi elämä! työntäkää ne itun omput vaikka hanuriin itun pellet! HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mitä vittuu te länkytätte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 4toitorejg'

haloo itelles älä räyhää täällä typerys....aikuistu

• nam nam

kmarketis oli kivan vihreitä omppuja ite pidän oikein punaisista mehukkaista nam

• sepile1991

Kyllä näköjään salkkarit vaikuttaa .Esityskieltoon koko sarja.Moni luulee että omput ovat ihan hyvä huume

• asdasdddd

: DDD

• rtthr

Topikin heitti veivit niin siltäkään ei saa enään..

• te ootte niin fail

voi vittu oikeesti,eiks ois aika herät?
      huumeet tappaa idiootit ja must seo jo aika vitun sairasta jos otatte mallii salkkareista? o.O lol vitun pellet!

• tru story bro!

Just. Kyllä itteäkin alkaa hiukan säälittämään tämä tilanne, jos salkkareista otetaan mallia ja ruvetaan sitä kautta etsimään jotain druggia.
        Salkkarit muutenkin niin paska sarja kun onkin, niin vielä antaa vaikutelman että huumeet ois "cool". Olisin itse valmis niittaamaan turpaan kavereita, jos saisin tietää että he käyttäisivät huumeita. Tähän ei onneksi ole tarvetta. Mutta huumeet eivä tee kenestäkään "coolia" eikä "kovaa" JUOKAA ENNEMMIN SITÄ SIDUKKAA!

• eihajuakaan

"huumeet tappaa idiootit"

Aivan. Huumeet tappaa idiootit. Fiksummat vetää sillee sopivasti, ettei olla henkihieverissä.

• 21
        eihajuakaan kirjoitti:

"huumeet tappaa idiootit"

Aivan. Huumeet tappaa idiootit. Fiksummat vetää sillee sopivasti, ettei olla henkihieverissä.

Niistä tulee sitten nastamuumioita. Ei kelpaa sisuskalut kellekään. Aivotkin ovat kutistuneet apinanaivoiksi. Rusina, mikä rusina.

• Esapete

Alkoholi on myös huumetta , salatut elämät eivät mielestäni tehneet sitä "Cool" iksi vaan päinvastoin näyttivät kuinka kivaa huumeita on käyttää, kunnes käy niinkuin topille.

• honeybadgerrii

kävi itelle aika hassusti ku meni omppu perseesee sit älysin et siel oli papattu sisällä ja mun vatsalaukku repes :D nyt on ollu maha ihan ripulilla

• idiootti narkkari

katoin kyl ku delas ja peppi veti överit. oon vetäny aika kaua mut en tiiä ompuist mitää mä luuli et essoist oli kyse, onks ne sit jotai uusii pitäs tietää se kemiallinen nimi ni netistä tilata. ei mua kyl ne kiinnosta

• lAT3X1

Työnnä eka molempie käsien sormet perseeseen ja huuda että tästä se alkaa.

• I S M O

IDIOOTTI TEINIT TAPPAA SIDUKKA JA SALKKARIT

• htrht

Kaikki oli paremmin kun Make veti piriä Geelin takahuoneessa.

• Hashla

multa saa ostaa omppuja ens syksynä 20e 10kpl, ottakaa yhteyttä!

• ,gujkmgjklguy

Salkkari fanit vauhdissa jälleen -_-

• (sama kuin äskönen)

ps. Miks kysytte mistä saa niitä . Ei kukaan oo nii vitun tyhmä ja kerro jos saa jostain tässä. MEnkää ihmettelemään psyvaultille asiasta. Siellä keskustelu on asiallisempaa ja vähemmän salkkari homostelua.

Pss. Salkkarit on vitun paskaa!

• hahaha

vitun separit ei varmaa ollu läppä :D

• liuliudsdf

Hieno koru hermanni......... nojaaaaaaaaaaaa

• haista kaavittua

Omenapuusta.

• guess..

Noh, eiköhän niitä useimpien ruokakauppojen hedelmäosastoilta löydy.

• viluttuu

10 kg aitoja espanjalaisia omppuja. Vahvoja

• R.I.P Topi

Omput ei oo ees huumeita, paitsi salkkareissa. Emput on (MDMA). Ite pysyttelen kyl ihan omenapuiden antimissa =P

• asdg

Omppuja on aina syksyisin. Kannattaa syödä niitä punaposkisia.

• olen omena

mäki kerran mummun kaa keräsin omppuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe