Hei,
Olen opiskelen Helsingin Yliopistossa taloustieteitä ja etsin pk.seudulla matikan tutoria/opettajaa auttamaan pakollisen matematiikan kurssin läpäisemisessä. Siihen riittä aluksi lukion lyhyen matematiikan taso ja hieman pitkän matskun tasoa. Lähtövalmiuteni ovat sellaiset, että en yksin usko saavani asioita sellaiseen kuntoon, että tentin läpäisisin. Ainakaan tarvittavan nopeassa ajassa.
Hinnasta voidaan keskustella tapauskohtaisesti.
Kuitenkin tavanomainen opiskelija-opettaja hinta on vaikuttanut netti-ilmoittelun perusteella yleensä olevan n. 15€/tunti
Jos kuvio kiinnostaa, niin ole yhteydessä osoitteessen ja kerron tarkemmin kurssin sisällöstä sekä itsestäni ja voimme pohtia mahdollisia aikatauluja jne.
ota yhteyttä:
[email protected]
Haen matematiikan opettajaa/opiskelija-opettajaa pk.seudulla
hops90
1
302
Vastaukset
- Timi D
Hei, oletko löytänyt opettajaa avuksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242635Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402302Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75852
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71818Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92761