http://www.kivirock.fi/uutiset.html?a100=44
Siinä on volvomiehille iso FH16.
Ja karmea on vääntö, 3550Nm. Huikeat 50Nm enemmän ku kanjassa. On kyllä pettymys. Kyllä mä odotin lukemaa 3600 tai ehkä enemmän.
Volvo FH16-750
10
3592
Vastaukset
- kilkutinkalkutin
äläs hätäile,ens syksynä täysin uus fh 780 hv ja vääntöä rapiat 3800Nm.
- ja taas hävittiin
Ens syksynä, ens syksynä. Voi herran pieksut kun tuollaisen Volvon piti tulla jo 2010 eikä sitä näy eikä kuulu. On se noloa että ei tuon parempaan taaskaan pystyneet.
No, toisaalta tää hevosvoimakisa on niin naurettavaa että aivan sama kellä se isoin pata on ja paljo siitä lähtee tehoa. Onhan se tietty imagolle iso asia. - rahtimajava
kai sen ny sit varmaa pystyy lastuttaan ????
- Anonyymi
ja taas hävittiin kirjoitti:
Ens syksynä, ens syksynä. Voi herran pieksut kun tuollaisen Volvon piti tulla jo 2010 eikä sitä näy eikä kuulu. On se noloa että ei tuon parempaan taaskaan pystyneet.
No, toisaalta tää hevosvoimakisa on niin naurettavaa että aivan sama kellä se isoin pata on ja paljo siitä lähtee tehoa. Onhan se tietty imagolle iso asia.Kunnon Kamaz käyttöön. Kyllä lähtee.
- Volvo mies
No joo, kukas siellä ykkösporukassa pällisteli, tietty, Kainuunlahja metsä teollisuudelle. Pitäs vaan saada kytkin tuohon autoon, että pääsisi mäestä lähtemään omin avuin liikkeelle.
- miljoonareteli
kytkin on siinä ratin ja penkin välissä!vai oletko ryssä,hutoi harasoo.
- koirakuiskaaja
Eikös ratin ja penkin välissä ole kuski...
- Volvo mies
Menes kokeilemaan isihtillä jyrkästä mäestä liikkeelle lähtöä, voit yllättyä.
- I LOVE VOLVO
No no Scania miehet.ei se ole tärkeää kuinka paljon parempia ollaan,kunhan ollaan ainakin vähän.
- Anonyymi
Sivuaksel laatikossa jurissoo ei lähde liikeel skaaniia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752