Löysin aika mielenkiintoisen nettisivun ( ennustan.com )
onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä sivusta? Oletteko tilanneet ennustuksen ilman lahjoitusta vai lahjoituksen kanssa? Tuliko miten nopeasti ja oliko hyvä?
Olen pitkään miettinyt, että haluan ennustuksen elämästäni, mutta en tahdo soittaa mihinkään, en löytänyt oikein muita sivuja missä saisi ennustuksen s-postiin, tietääkö kukaan muita? Vinkit, neuvot ja kokemukset nyt kehiin :)
kertokaa kokemuksia?!
8
827
Vastaukset
Hei
minä kirjoitan myös ennustuksia sähköpostiin. voit katsoa profiilini, jos sinua kiinnostaa.
t: Keskiyö- petyin pahasti
Kiitos vaan, Keskiyö. Ennustus sähköpostitse on melkoisen pieni juttu, johon ei sisälly juuri paljon mitään todellisuudessa. Saamme vastaukset vain muutamiin kysymyksiin, ei muuta. Olen hiukan pettynyt saamaani ennustukseen, sillä olisin osannut itse vastata kysymyksiini aivan yhtä hyvin. Menetin vain 40 euroa, joka harmittaa.
Ottakaa ihmiset kunnon kontaktia hyviin ennustajiin! Heitä on kyllä todella vähän, ikävä kyllä!- vastinetta saanut
No miksi ihmeessä tilasin itsellesi ennustuksen jos kerran tiesit vastaukset itse? Tilasin taannoin sähköpostiennusteen, 40e ja katsoin saaneeni rahoille vastinetta. Kovin pieni summa siitä, että jaksaa paneutua toisen ihmisen sielunelämään ja ongelmiin. Mutta kaikki eivät varmasti näe kaikille.
- ristuksenkirkas näky
Minä selvänäen tällä palstalla lukemattoman määrän höplästävedettäviä tonttuja. Lisätietoja 0800 1 908588
hintatiedot numerosta
0900 1 858894 (14,90e/s) - ennustan.com on ok!
Suosittelen. Toimii kuin junan vessa (ennustan.com)
- JK
EI OLE KOKEMUSTA
- Iso Jii
Kokeile! Mä en pettynyt.
- tekstin energiat
Olisi mielenkiintoista tietää, miten sähköpostiennustaminen toimii. MIllaisia aistimuksia voi saada pelkästä tekstistä? Tuntuu aivan mahdottomalta ajatella, että teksti kantaisi mukanaan jotain sen lähettäjästä. Voisivatko ennustajat vastata tähän? Kiinnostaa todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803