Eläinlääkärit

Utelias?

Hyvät/huonot kokemukset Joensuun/Kontiolahden eläinlääkäreistä?

49

12184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jabadaduu

      Jari Ahoa suosittelen lämpimästi jokaiselle, hoitaa eläimet todella hyvin ja asiantunteva lääkäri. Kaikki eivät tykkää hänen tyylistään puhua suoraan mutta ei kai sitä ihmisellekään kierrellä ja kaarrella lääkärissä :) Hänen käsiin uskon lemmikkini milloin vain,ainut eläinlääkäri johon luotan!

    • .

      Voin vilpittömästi suositella Kontiolahden eläinlääkäriä Esko Suhosta.
      Omalta koiraltani jouduttiin kiristämään ristiside, ja pari muuta pohjoiskarjalaista -ja kaiken muun lisäksi hyväksi kehuttua!- eläinlääkäriä antoi minulle väärää tietoa vamman laadusta joista luonnollisesti tuli turhia kustannuksia turhan paljon, sekä myös matkakuluja koska asun sellaisella alueella jossa ei ole leikkauksia tekeviä eläinlääkäreitä. Ei ole mukava ajaa satoja kilometrejä ja jonkun ajan kuluttua huomata että annetut ohjeet ja lääkkeet ei tehoa. Kun tätä tapahtuu peräti kahteen kertaan, niin siinä suivaantuu jo rauhallinenkin mies!
      Voisi hyvin kuvitella Esko Suhosella olevan kaikki tarvittava tieto muustakin hoidosta eläimiin liittyen, ja koska hän on jo aikamiehen iässä, niin käytäntö on varmasti opettanut sellaisia asioita joista ei kirjoissa tiedetä.

      • keski-ikäinennnn

        Vieläkö se Suhonen siellä Kontiolahdellä suheltaa?
        Oli jo silloin kun olin kouluikäinen ja hieman epäilyttävästi hoiteli eläimiä.
        Liekö ajan ja kokemuksen kautta sit oppinut homman paremmin...


      • Nuorempi..
        keski-ikäinennnn kirjoitti:

        Vieläkö se Suhonen siellä Kontiolahdellä suheltaa?
        Oli jo silloin kun olin kouluikäinen ja hieman epäilyttävästi hoiteli eläimiä.
        Liekö ajan ja kokemuksen kautta sit oppinut homman paremmin...

        Kyllä suheltaa..paljon on tehnyt mokia työssään ja tuntuu olevan välinpitämätönkin välillä esim.koirien ja kissojen kohdalla. Mieluummin ajan Kaupunkiin eläinlääkärille kun käyn omassa paikallisessa.on myös inhottavaa kun hän lyö luurin korvaan,ei sano edes hei tms. Onhan se tuokin asiakaspalvelu ammatti.


    • Niinpäniinsd

      itse en suosittele esko suhosta! Koiranpentu sairastui vakavasti ja oireet kerrottuani(kuivuminen,ripulointi,oksentelu) puhelimessa tokaisi että ei hällä ole oikein aikaa kun on noita rokotuksia tälle päivää ja löi vielä luurin korvaan ja kesken puhelun otti jonkun toisen puhelun ja kuulin hänen puhuvan "en tee tänään 8 tuntia töitä".. Aho otti koirani välittömästi klinikalleen kerrottuani pennun oireet! Koiralla oli vakava suolistotulehdus, Ahon ansiosta koirani on elossa! Joten Jari Ahoa täältäkin suositellaan:)

      • nukutusta kisulle

        Minäkin sain kisulle hoidon Jari Aholta.Hyvää ja asiallista hoitoa olen aina saanut.Ei mitään lässytystä vaan kertoo asiat niin kuin ne on


      • No..

        eikö ole parempi ilmoittaa suoraan ettei ole aikaa, kun sitä ei yksinkertaisesti ole!
        Minua hämmästyttää ne henkilöt -yleensä naisihmiset- jotka kuvittelevat olevansa jotain etuoikeutettuja, ja joita pitäisi palvella kaikista muista asiakkaista välittämättä ja joille ei saisi sanoa pienintäkään poikkipuolista sanaa.
        Sama tyyli näyttää olevan vallalla, oltiinpa kaupassa, lääkärin odotushuoneessa, autokorjaamolla tai missä tahansa jossa nirppanokkien voisi kuvitella asioivan.
        Voi perkele, idiootit!


      • No niinpä!!!
        No.. kirjoitti:

        eikö ole parempi ilmoittaa suoraan ettei ole aikaa, kun sitä ei yksinkertaisesti ole!
        Minua hämmästyttää ne henkilöt -yleensä naisihmiset- jotka kuvittelevat olevansa jotain etuoikeutettuja, ja joita pitäisi palvella kaikista muista asiakkaista välittämättä ja joille ei saisi sanoa pienintäkään poikkipuolista sanaa.
        Sama tyyli näyttää olevan vallalla, oltiinpa kaupassa, lääkärin odotushuoneessa, autokorjaamolla tai missä tahansa jossa nirppanokkien voisi kuvitella asioivan.
        Voi perkele, idiootit!

        Eihän terveyskeskuskaan voi ilmoittaa ettei heillä ole aikaa jos soitetaan esim:lapsi oksentaa/ripuloi, ei ole juonut vuorokauteen ja on voimaton. Eihän sieltäkään sanota et joo ei oo aikaa kun on näitä kuulo tarkistuksia, mee jonnehi muualle! Tottakai akuutti asia pitäisi mennä rokotusten ohi!!! kyseessä oli vieläpä koiranpentu.Meenehä terkkarillaki akuutit toisten ohi!? Rokotus ei ole akuutti asia. Hän ei ilmeisesti ole ammattitaitoinen kun ei ymmärtänyt että kyseessä oli akuutti asia.


      • pöllykkä

        Olen ymmärtänyt että Suhonen on pätevä ja palveleva "hyötyeläinten" lääkäri. Niin sanotut lemmikit ei niin ole lähellä sydäntä. Koirista siis metsästyskoirat ja sit noi maatilanelukat. Itsellä hyviä kokemuksia Martinasta jolla vastaanotto Karsikossa. Toki makunsa kullakin ja kokemuksia on jokaisesta varmasti hyviä ja huonoja.


    • wuhwuhwuh

      En itsekkään vie Esko Suhoselle huonojen kokemuksien vuoksi. Kivuttoman Martiina tai Kirsi on omien koirieni luottolääkärit.

    • i8u7ytg

      Kivuton on paras missä olen käynyt ja saanut lemmikilleni hyvää hoitoa.
      On vain autottomalle kaukana tuo mutta käyn kyllä hyvän ja asiantuntevan hoidon takia vain siellä.

    • Koirankusettaja minä

      Olen käyttänyt koiria vuosien saatossa Kivuttomassa, Suhosella ja Aholla, mielestäni paras näistä on Jari Aho, hänellä on asenne kohdillaan.
      Kivuton on sellainen puudelien hoitopaikka josta naisväki tykkää, minä en.
      Suhonen tekee enimmäkseen töitä lehmien parissa ja kiertelee maatiloilla, joten pieneläimet jäävät vähemmälle huomiolle ne ovat hänelle vain täytehommia.

    • miian

      No Kivuton ja Jari Aho. Suhoselle en vie ollenkaan mistään hinnasta. En ole varma, mut eiks esimerkiksi Suhosen avustaja leikkauksissa ole EI koulutettu henkilö.?

    • 6t4trhyurt

      en suosi itsekään suhosta! Olen kuullut kauhu"tarinoita" hänen hoitamista eläimistä ja leikkauksista.. kyllä hän kuulemma osaa eläimen lopettaa....Jari Aho on luotto eläinlääkäri,todella ammattitaitoinen!!

    • sissi3737

      Kuulisin tarkempia arvioita ja käyttökokemuksia että kuulopuheita, voisitteko tarkentaa!?
      Käytän nykyään Suhosella ja ennen Aholla ja välillä jopa Kivuttomalla.

      Kivuton on lääkärien yksityinen ja KAL-LIS paikka, mutta jos varaa niin mikä jottei. Mulla on laskutettu ja maksatettu ihan turhasta USEIN! mm. heidän röntgen laite ei toiminut(otti liian haaleita kuvia)ja mulla maksatettiin kaikki ylimääräisetkin kuvat, menin Aholle ja yksi kuva ja thats it.. Mutta palvelultaan alansa ykkönen on Kivuton!
      Aholla olen usein juossut, edullinen paikka mutta ISO miinus on se, että ajat ei koskaan ole kohdillaan, tutkimus kuin tutkimus niin tunti-kaksi menee.. Minä olen kuullut kuulopuheita että Aholla ei hygienia puoli pelaa ollenkaan.. Kaksi ihmistä kertonut aika hurjia tarinoita(voin jakaa tietoa mailitse).

      Suhonen maksaa kolmasosan Kivuttoman hinnoista, ajat kohdillaan. Itse Suhosella paljon tekemistä asiakaspalvelun kanssa, mutta kun sisäpiiriin pääsee niin homma toimii! Ei valittamista oikeastaan ole, vastaanottovirkailija on kokematon ja koulutusta ei taida olla ollenkaan.. Suhonen on kasvattanut ajokoiria KAUAN joten on hällä aika paljon kokemusta myös koirista.

      Kertokaaas kaikenlaisia juttuja !

      • siss8383

        sorry. suhosella se tyttö on joku avustaja ei vastaanottovirkailija.


      • Aivan,

        sillä Suhonen on varmasti pätevin koko sakista pitkän kokemuksensa perusteella ja ei varmasti laskuta turhasta!
        Veikkaanpa että hän on myös kaikkein halvin.
        Rehellinen mies kaikin puolin.
        Minulle on tärkeintä että omat eläimeni tulee varmasti terveeksi asiantuntevan eläinlääkärin toimesta ilman ylimääräisiä kuluja, eikä silloin haittaa vaikka Suhonen ei kaikkein viimeistellympiä asiaskaspalvelijoita olekaan, mutta sen puutteen korvaa äärimmäisen hyvä ammattitaito ilman virheellisiä diagnooseja kuten eräillä muilla. Tiedon ja ammattitaidon puutetta ei korvaa vaikka osaisi olla kuinka mukava.


    • jussi fani

      JOEN ELÄINASEMA ja JUSSI on joensuun paras eläinlääkäri!! Jussi on niin symppis ja ihana mies ja hänen käsiinsä olen aina uskaltanut omat lemmikkini luovuttaa. Myös Outokummussa työskentelevä Kirsi on ihana ihminen ja oikein ammattitaitoinen! Aholle en ikinä veisin lemmikkejäni, mutta nämäkin on niin mielipide asioita..ei auta kun testata mikä itsestä tuntuu parhaalta ja kenen kanssa tulee juttuun! :)

      • niinpä!

        Niinpä! Jussi on ihan paras eläinlääkäri Joensuussa!


    • XX

      Olen käyttänyt koiriani lähes kaikilla eläinlääkäreillä Joensuussa, ja Aho on heistä järkevin vaihtoehto. Miinusta hänellekin tulee vastaanotosta; tilat ovat nyt hyvät ja siistit mutta vastaanoton henkilökunta on sellaista elämäänsä kyllästynyttä nuorta purkanmässyttäjää.

      Jussi (Hyvösellä?) kävin kerran, meni 45 min hänen tarinoidessaan eikä koiraa edes tutkittu kunnolla. Muualla vuosirokotusten yhteydessä kuunnellaan aina automaattisesti sydän ja keuhkot, katsotaan hampaat ym. mutta ei tuolla...

      • bulldog

        Ahosta tykkään, mutta nimenomaan ne ns. vastaanotto-apulaiset on ihan avuttomia varsinkin se yks androgyyni luikku joka luimii nurkissa ja kerran istui autossaan parkkiksella varmaan piilossa, ettei tarvinnu sisälle töihin mennä, siis voi v,,,ttu!! Odottelin siinä koirani kanssa tuliskohan joku että saan maksettua sain kyllä odotella.


      • Anonyymi
        bulldog kirjoitti:

        Ahosta tykkään, mutta nimenomaan ne ns. vastaanotto-apulaiset on ihan avuttomia varsinkin se yks androgyyni luikku joka luimii nurkissa ja kerran istui autossaan parkkiksella varmaan piilossa, ettei tarvinnu sisälle töihin mennä, siis voi v,,,ttu!! Odottelin siinä koirani kanssa tuliskohan joku että saan maksettua sain kyllä odotella.

        😁👍sain makeat naurut,kiitokset siitä.


    • redoosh

      Koira sai yhtenä yönä vuosia sitten ensimmäisen epilepsiakohtauksensa, jota säikähtäneenä keskellä yötä kiikutin sen päivystykseen Aholle. No, koira tutkittiin aamukolmelta asiallisesti ja sai lääkityksen. Ei voi valittaa. No siellä Suhosella käytettiin toista koiraa, sai antibiootit ja parani. Ei voi valittaa. Kuka mistäkin tykkää, ammattitaito ja henkilökemia sen suosikkilekurin ratkaisee.

    • cascapedia

      Joen eläinasema ja Jussi on kyllä ehdottomasti minun mieleeni. Mukavan ja ammattimaisen oloinen lääkäri, jolla ei ole koko ajan kiire häätää hoidetut asiakkaat pois uusien maksavien tieltä. Aholle sen sijaan en vie kyllä lemmikkiäni enää koskaan. Tyly palvelu ja rahat pois meininki.

    • assaa99

      Kirsi Väisäsestä kokemuksia?

      • Kyllä on,

        ja en kehu. En myöskään huomannut mitään "ihanuutta" tai "mukavuutta" sen enemmän kuin kenessäkään muuussa eläinlääkärissä, mutta ehkäpä niin on joidenkin mielestä, ja muuta ei tarvita. Se sitten riittää heille.


    • assaa99

      Kyllä on, voisitko mailata mulle??

      • No,

        asia liittyy tuolla ylempänä olevaan viestiin jossa suosittelen Kontiolahden eläinlääkäriä Esko Suhosta.
        Vaikka hän ei jouda neideille lepertelemäään tai "olemaan ihana", niin varmasti tietää mitä tekee, ja se on eläimille kaikkein tärkeintä! Silloin on ihan sama vaikka Suhonen puhuu asiat puhelimessa lyhyesti ja sen jälkeen ns.lyö luurin kiinni turhia räpättämättä. Hinta/laatusuhde on ylivoimaisesti paras tiedossani olevista, ja kehoitan vertailemaan hintoja muutenkin, sillä Kontiolahdella ne on halvimmat!


    • paranepian

      Tarviiko se eläinlääkärin olla imelä lässyttäjä. Minulle tärkeämpää on että apu tulee potilaalle silloin kun tarvitaan ja se on Jari Aho Hän tarttuu toimeen heti eikä turhia kokeita ja testejä kuten Reijolassa ja siellä likat lässyttää ihmisillekkin, yök, liian kallis meille.

    • ohoh 12345451

      Urbaani legenda Ahosta :
      Mies vei koiransa hoitoon ja aho kysyi nukutetaanko?
      Mies vastasi nukutetaan.
      Aho lopettikoiran.

      Vitsit vitsinä, Jari Aho ammattitaitoinen, suora puheinen lääkäri.

      • sassu8778

        näihin nukuttamisiin liittyy myös totuuden juonteita, ainakin tuttavapiirissä.. en kehtaa tässä kertoa mutta suositan välttämään nukutuksia siellä..


    • ruusun ojennus

      Eräs lääkäri teki hienon työn, en sano nimeä. Mummelilla oli sairas kissa, niin tärkeä ja rakas hänelle, ja joutui viemään kissan lääkäriin eikä ollut rahaa millä maksaa niin tämä lääkäri leikkasi ja piti kissaa yön yli seurannassa ja aivan ilmaiseksi, eikä ole kyse mistään sukulais-suhteesta tai edes tuttavasta. Tiedän tämän vanhuksen. Kyllä sydäntä vielä löytyy joiltakin lääkäreiltä. Olispa muillakin aloilla ihmisiä jotka välittäis heikompi osaisista.

    • EiKivuttomalle!

      Kivuttoman eläinlääkäri antoi koiranpennulleni tappotuomion vaikean vamman takia jonka hän koirassa havaitsi, olisi mielellään lopettanut pennun vaikka heti. käytin pennun vielä aholla ja suhosella, pentu oli täysin terve!!!!

    • yksivaan9888

      Tässä loistava ESIMERKKI, kysykää aina toisen lekurin mielipide. Koskaan ei kannata yhteen luottaa!!!

    • Koiran112

      Hädän hetkellä kaikki eläinlääkärit Joensuun alueella ovat kultaakin kalliimpia. Lääkäreissä on eroja mutta niin on myös asiakkaissa.

    • kissa ei tykkää

      Minä olen käyttänyt kissaani jo monta kertaa Karsikon eläinlääkärissä ja on saatu hyvä hoito ja ystävällinen kohtelu. Tykkään kovasti.

    • minna882

      mionä olen juossut 9 eri eläinlääkärillä pohjois-karjalassa ja voin kyllä suoraan sanoa että jussi ei ollut todellakaan mieleeni.
      Kyllähän se tunti meni jorinoidessa mutta toisella ellillä niin suoraan löyty vaiva jota epäilinkin.
      Parhaimmat ellit koko joensuussa:

      Malinen
      Heikkinen
      Rönkkö
      Aho
      Konttinen
      Turunen

      En enää edes harkitse muille elukoitani vietäväksi.

    • JahtiVahti

      Kaikki ovat alueella asiansa osaavia. Lähes kaikkien asiakkaana ollaan oltu hyöty- ja lemmikkieläinten takia. Jokaisella on oma tyylinsä. Jussilla ei ole niin hektistä kun vertaa tuohon kaupungineläinlääkärien touhuun. Kaupungineläinlääkäreissä jos ei olisi tuollaista työskentelytehokkuutta ja tietämystä mitä Jari Aholla on, niin jonoa olisi. Eläinlääkäri oli ennen vanhaan auktoriteetti, nykyisin asiakaspalvelija. Tottakai meillä kaikilla on parempia ja huonompia päiviä, miksi ei siis heilläkin? Ja meissä asiakkaissakin on myös eroja ja se jos mikä olisi hyvä muistaa. Kolmenkymmenen vuoden ajalta kun näitä eläinlääkäreitä muistelen, niin eipä ole huonoja kokemuksia kenestäkään. Jotain pientä, päivystykseen ja paikanpäälle tulemiseen liittyvää päivystyksen aikana on ollut. Tottakai joidenkin ammattitaito on parempi joissakin eläinryhmissä. Arvostelijat kuvitelkoot itsensä eläinlääkäriksi, onnistuisiko?

      • Veeruska3

        "Kolmenkymmenen vuoden ajalta kun näitä eläinlääkäreitä muistelen, niin eipä ole huonoja kokemuksia kenestäkään"

        Minulle tuli mieleen epämiellyttävä kokemus vuosia sitten eläinlääkäristä, joka ei ole toiminut lääkärinä enää pitkään aikaan. Kysymys oli vanhahkon, toivottomasti sairaan kissani eutanasiasta. Olin jutellut ko. lääkärin kanssa puhelimessa ja päättänyt lopulta ajankohdan. Lääkärissä sitten kuitenkin hämmennyksissäni menin alkuun sanomaan, että en ole ihan varma... Lääkäri alkoi huutamaan, että olen tuhlannut hänen aikaansa ja ajoi minut kissani kanssa ulos! Muutama päätöstä tukeva sana, ja olisimme saattaneet kissani kauniisti nukkumaan. Olin aivan järkyttynyt ja muisto tuntuu vieläkin pahalta, vaikka siitä pitkä aika onkin. Oli onni, että sain samana päivänä ajan Kivuttomaan ja siellä kissani pääsi kissojen taivaaseen Anja Turusen avustamana.


    • Ihan inhottaa

      Itselläni oli aikoinaan jo huomattavan iäkäs jäniksen pentu, jonka lempiharrastus oli pyydystää terraariostamme kovaa juoksevia perhostokia. Kuolleet stokat olivat sen herkkua, mutta yksi päivä se tippui pöydältä pää edellä alas kiviselle Karelia-parkettilattialle kovaa kiroten. Muisti lähti samointein.

      Vein sen sitten yhdelle nimeltä mainitsemattomalle ellulle, joka kysyi, että mikä vikana. Sanoin, että ei jäsenet liiku ja näyttää kuolleelta. Ennen kuin kerkisin sanomaan päivää oli jo rakkaan vemmelsääreni potkassa iso ja ikävän näköinen harppuuna, jonka perässä jokin punertava säiliö. Ei liikkunut sen jälkeen enään sitäkään vähää.

    • huonetkokemukset

      kokemuksia anja turunen?

    • Anonyymi

      Kivuttoman Tiia Haukka antoi silmämääräisesti tutkimatta lopetusmääräyksen iäkkäälle koiralle. Toinen eläinlääkäri jopa tutki koiran ja diagnoosina oli löyhät nivelsiteet ja tarvittava kipulääke. Hulluinta tuossa on , että samainen henkilö toimii vielä valvontaeläinlääkärinä. Varokaa kaikki jotka omistatte iäkkään eläimen, tältä räpsy ripseltä varmasti saa lopetusmääräyksen

    • Onko kellään kokemuksia eläinlääkärin valvontakäynneistä maatilalla? Onko valvontaeläinlääkäreissä eroja?

    • Anonyymi

      Tuskin löytyy niin rikasta että pystyy maksamaan niitä taksoja tuloistaan.Ainakin eläintuotannolla toimeentulevien pitää tyytyä kuoppaan eläinlääkärin sijaan.

    • Anonyymi

      Ennen huono puoli oli parikymmentä vuotta sitten, ettei hoivaan sairastuneen koiran hiivaa havaittu eikä testattu lukuisista eri tulehduksesta huolimatta eikä ihosairautta tutkittu vaan diagnoosi huikattiin ovelta ohi mennen, aivan kuin minun koirani olisi ollut saastainen eikä merkinnyt mitään lääkäreille eikä hoitajille eikä olisi ansainnut hoitoa. Kuitenkin maksoin mitä pyydettiin milloinkin.

      Kiitettävää on nykyään se, että rokotus on nopeaa eikä tarvitse odottaa kauan päästäkseen lääkärille.

    • Anonyymi

      Jari Ahosta sanoisin sen verran... Vein koirani Aholle epileptisenkohtauksen takia. Sen sijaan, että olisivat pelastaneet koirani, Jari päätyi lopettamaan koko koiran. Jari oli todella töykeä koko ajan ja sellainen olo oli, että häntä ei voinut vähempää kiinnostaa lemmikkini. Voin sanoa, että en tulevaisuudessa vie lemmikkejäni sinne.

    • Anonyymi

      Ilomantsin puoskari anja turunen määräsi kissalleni insuliini piikityksen, diabeetekseen. Lopulta kissani vaipui koomaan. Vein sitten kissani Jari Aholle joka totesi että tällä kissalla ei ole koskaan ollutkaan diabetesta vaan tällä on krooninen vatsakalvon tulehdus. Insuliini oli jo vienyt kissan kunnon niin heikoksi että mitkään hoidot eivät enää auttaneet vaan se jouduttiin lopettamaan. anja turusen olisi pitänyt jäädä eläkkeelle jo 45 vuotta sitten. Jos vihaat lemmikkiäsi niin vie vaan anja turuselle, hän osaa järjestää lemmikillesi tuskallisen kuoleman.

    • Anonyymi

      Eläinlääkäri Tiina Hyvärisen olen todennut erittäin päteväksi ja ammattinsa osaavaksi. Ystävällinen. Näkee että eläimet ovat hänelle tärkeitä. Hän on antanut kissalleni täydellistä lääkärin hoitoa.

    • Anonyymi

      Jos vihaat lemmikkiäsi niin vie anja turuselle. Hän osaa antaa lemmikillesi tuskallisen kuoleman.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe