VR = Naurettava uudistus!

Aina henkilöautolla

Lapset aikuisten hinnalla, kun ostaa ennakkoliput!!!

Esim. Mikkeli-Helsinki

INTERCITY

Aikuinen, ennakko 60 vrk: 26 euroa
Lapsi ennakko, ennakko 60 vrk: 26 euroa
YHTEENSÄ: 52 euroa

Aikuinen, perus: 44 euroa
Lapsi perus: 0 euroa
YHTEENSÄ: 44 euroa

14

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '-..----..-'

      Tarkistit aamulla, kuten minäkin. Nyt sivut ei enää toimi. Niin suuri kiinnostus vai niin "raskaan sarjan" nettiohjelmisto?

      • sehiljainenmies

        Nyt toimii, jopa kännykkä yhteydellä.

        Ostin lipun perjantaiksi, Oulu - Helsinki, oli kympin halvempi kuin ennen.

        Ennakkotilaus alennus ??:))

        Ainakin yksi parannus löytyi. Sain vaunukartasta merkitä haluamani paikan.


      • error 503
        sehiljainenmies kirjoitti:

        Nyt toimii, jopa kännykkä yhteydellä.

        Ostin lipun perjantaiksi, Oulu - Helsinki, oli kympin halvempi kuin ennen.

        Ennakkotilaus alennus ??:))

        Ainakin yksi parannus löytyi. Sain vaunukartasta merkitä haluamani paikan.

        Tänään: Error 503--Service Unavailable

        Tämä on sitä osaamista. Suomalaista tai kansainvälistä, sama se.


      • C++ ohjelmoija
        error 503 kirjoitti:

        Tänään: Error 503--Service Unavailable

        Tämä on sitä osaamista. Suomalaista tai kansainvälistä, sama se.

        Tuhlajapojat liikkellä ohjelmoijen tehtävissä. Sovellukset pystyy rakentamaan näin, että ne eivät käytä resursseja juurikaan, tai sitten mikään palvelinkanta ei riitä. Valitettavasti


      • on/off/on/off.....
        error 503 kirjoitti:

        Tänään: Error 503--Service Unavailable

        Tämä on sitä osaamista. Suomalaista tai kansainvälistä, sama se.

        Ostin lipun n.30 minuuttia sitten.

        Toimii ilmeisesti kuin autonvilkku;)


      • Error503
        error 503 kirjoitti:

        Tänään: Error 503--Service Unavailable

        Tämä on sitä osaamista. Suomalaista tai kansainvälistä, sama se.

        Virheen luonne (15.09-klo14):
        10.5.4 503 Service Unavailable

        pyyntöä ei voida käsitellä
        tilapäinen ylikuormitus tai huoltotpoimnpide palvelimella.
        tarkoittaa tilapäistä vikatilaa... tullee helpottumaan viiveen jälkeen. Viiveen kestosta voi koittaa saada lisätietoa, lisätietoa saattaa saada Retry-After -otsikkokentästä. Jos Retry-After ei toimiteta vastaa 500 virhettä.
        Lähde: From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:


      • Error503
        Error503 kirjoitti:

        Virheen luonne (15.09-klo14):
        10.5.4 503 Service Unavailable

        pyyntöä ei voida käsitellä
        tilapäinen ylikuormitus tai huoltotpoimnpide palvelimella.
        tarkoittaa tilapäistä vikatilaa... tullee helpottumaan viiveen jälkeen. Viiveen kestosta voi koittaa saada lisätietoa, lisätietoa saattaa saada Retry-After -otsikkokentästä. Jos Retry-After ei toimiteta vastaa 500 virhettä.
        Lähde: From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

        ja klo 14:44 "Palvelussamme on ruuhkaa.
        Yritä hetken kuluttua uudelleen. Pahoittelemme häiriötä.", lähde: VR


    • sanski^^

      Jepp, kyllä on AIVAN naurettava uudistus.

      Ennen matkustin junalla Vaasa-Tikkurila opisk.alennuksella 27.10€ nyt maksaa ennakko lippu 46,42€ koska ei voi yhdistellä alennuksia ja peruslippu kallistu nyt 27,32€. Joo, eipä kallistunu kun pari senttiä mutta kun mun mielestä VR puhu et nyt liput halpenevat, mut ei näköjään opiskelijoille.

      Ennakko lipun hinta on hyvä uudistus, mutta jos lapsikin maksaa saman verran ku aikuinen nii huh huh...

    • joo kuset..

      Kuinka moni tietää ennakkoon viikkoja menemisistään .ja toiseksi jos tuleekin yllättävä este , ei lippu ole halpa, jos jää käyttämättä , tahi peruutus maksu pitää maksaa . ja kaikki kun ei asu aseman vieressä .kaikki ei käytä nettiä , ja jotku lähtee tänää, ei kk-päästä eli kun lasketaan kaikki käyttämättä jäävien lippujen hinnat - peruutusmaksut , tulee hyvät voitot VR-taskuun. että onkohan minulle tai sinulle halpaa.

      • jämpti näin !!

        Jos sinä lähdet matkalle, sinä matkustat holhoojan seurassa.

        Yksin sinua ei voi päästää mihinkään.


      • Ryhtiä rautateille!

        On ihmisiä, jotka suunnittelevat menemisensä jopa kuukausiksi etukäteen ja pystyvät toteuttamaan menemisensä suunnitelman mukaan. Tällaiset ihmiset ansaitsevat palkinnon mm. edullisien matkalippujen muodossa. Pelin henkihän on: palvelun ostaja (matkustaja) ottaa sijoitusriskin täysimääräisenä (siis ilman lipun muutos- ja palautusoikeutta) ja palvelun myyjä (liikennöitsijä) antaa hyvitykseksi tietyn suuruisen alennuksen siitä, että voi optimoida liikennöintiin tarvittavan kaluston määrän.

        Oleellinen seikka rautateiden matkalippujen hinnoittelussa on, kuinka suuren alennuksen ainoa henkilöliikenteen liikennöitsijä (eli VR) suostuu antamaan kaukokatseisille asiakkailleen. Minusta yksittäisen lipun hinnan alennuksen tulee olla todella tuntuva, jos matkalippu hankitaan erittäin paljon ennen käyttöä: esim. yli 60 vuorokautta ennen matkustushetkeä hankitun lipun alennus voisi olla jopa 75 % - joka tapauksessa enemmän kuin minkään muun tarjouslipun! Mikäli mikä tahansa muu lipputyyppi alittaisi ennakkolipun hinnan, kalliimman ennakkolipun hankkineelle tulisi hyvittää lippujen hintojen erotus - täysimääräisenä!


      • huomautustuohon
        Ryhtiä rautateille! kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka suunnittelevat menemisensä jopa kuukausiksi etukäteen ja pystyvät toteuttamaan menemisensä suunnitelman mukaan. Tällaiset ihmiset ansaitsevat palkinnon mm. edullisien matkalippujen muodossa. Pelin henkihän on: palvelun ostaja (matkustaja) ottaa sijoitusriskin täysimääräisenä (siis ilman lipun muutos- ja palautusoikeutta) ja palvelun myyjä (liikennöitsijä) antaa hyvitykseksi tietyn suuruisen alennuksen siitä, että voi optimoida liikennöintiin tarvittavan kaluston määrän.

        Oleellinen seikka rautateiden matkalippujen hinnoittelussa on, kuinka suuren alennuksen ainoa henkilöliikenteen liikennöitsijä (eli VR) suostuu antamaan kaukokatseisille asiakkailleen. Minusta yksittäisen lipun hinnan alennuksen tulee olla todella tuntuva, jos matkalippu hankitaan erittäin paljon ennen käyttöä: esim. yli 60 vuorokautta ennen matkustushetkeä hankitun lipun alennus voisi olla jopa 75 % - joka tapauksessa enemmän kuin minkään muun tarjouslipun! Mikäli mikä tahansa muu lipputyyppi alittaisi ennakkolipun hinnan, kalliimman ennakkolipun hankkineelle tulisi hyvittää lippujen hintojen erotus - täysimääräisenä!

        "On ihmisiä, jotka suunnittelevat menemisensä jopa kuukausiksi etukäteen ja pystyvät toteuttamaan menemisensä suunnitelman mukaan. Tällaiset ihmiset ansaitsevat palkinnon mm. edullisien matkalippujen muodossa."

        Se, että joku menettään mainitsemasi palkinnon, ei välttämättä johdu mistään muusta kuin siitä, että kyseinen henkilö on perheellinen. Vain sellainen, jonka matkustaminen koskettaa vain matkailijaa itsään voi laatia mieleisensä aikataulut kuukausiksi etukäteen ja luottaa siihen, että voi todennäköisesti noudattaa niitä.


    • joustavaako?

      Jos teet virheellisen ostoksen VR:n verkkokaupasta. Esim ostat ennakkolipun ja ehdeit maksaa ennen kuin huomaat virheen (tunti ostoksesta) niin asialle ei verkkokaupan tukihenkilön kertomana voi mitään. Jo on syvältä ja poikittain

      • Vänrikki Koskela

        Nii-in. Kannattaa keskittyä siihen tilauksen tekemiseen ja koko ajana tarkastaa ja vielä kerran tarkastaa ja vielä kolmannenkin kerran ennenkuin maksaa.

        Jos teet virheen se on sun oma moka. Ei siitä voi VR,n asiakaspalvelua syyttää.

        Aikuinen tulee ja aikuinen menee ja aikuinen vastaa tekemisistään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe