Uusia ystäviä Salosta?

salainentoveri

Moikka!

Olen 20 vuotias tyttö, joka kaipaisi uusia ystäviä salosta (:

Istuin viime yönä muutamaan otteeseen hereillä ja mietin omaa elämääni. Tuntui että kaipaan sellaista ihmistä ympärilleni, joka ei vielä tunne minua, eikä olen sen takia mitään ennakkoluuloja minua kohtaa. Joku johon tutustua ja kertoa elämäni iloista ja suruista, sekä toivottavasti kuulla hänenkin ilot ja surut. Jotta alkava ystävyys olisi tasapainoinen, eikä yksipuolinen. Monet ystävyys suhteeni tuntuvat olevan tällä hetkellä aika yksipuolisia, joten kaipaan uusia tuulia elämääni! Toivottavasti sinä voit tuoda niitä elämääni!

Tiedän että salossa kaikki tuntevat toisensa elämän paremmin kuin omansa, mutta haluaisin silti yrittää! Jos joku vielä uskaltautuisi tutustumaan, vaikka olisi ennakkoluuloja. En halua paljastaa henkilöllisyyttäni heti, ettei ne ennakkoluulot karsisi vastaajia yhtään! (:

Laittakaa meiliä jos kiinnostaa tutustua [email protected]

9

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummallinen höpöttäj

Olen asunut täällä 33 vuotta ,eikä minulla ole yhtään ystävää enää salolaisista.Ennen oli kaksi,mutta molemmat ovat kuolleet.Tuttavia on yksi salolainen ja muualta muuttaneita tuttavia on yksi forssalainen , ja yksi marttilalainen sekä yksi alajärveläinen.Somerolta tai.taa muuttaa yksi salolainen takaisin Saloon.
      Jotain ystäväkerhoa voisi pitää.

• Ystävyydellä......

Salolaisista ei juurikaan ole ystäväksi. Sen sain itse kokea siellä asuessani. Miten satuinkin just kurkkaamaan Salon keskusteluja täältä Turusta käsin.
        Minulle oli onnenpäivä, kun tuli mahdollisuus muuttaa just tänne. Halusin nähdä, minkälaista on asua Suomen kadehdituimmassa kaupungissa. (turkuvitsit)

Täällä voin vapaasti alkaa juttelemaan "uusien" ihmisten kanssa. Kukaan ei ole minulta kysynyt, kuka olet ja kenen sukulainen. Puheenaiheet löytyvät harrastuksista ja tapahtumista yms. Siihen ihastuin, kun jutustelun jälkeen kuuluu sanat: "Hyvää päivänjatkoa".

Aloittajalle toivon kuitenkin ystäviä Salosta löytyvän. Ja toivotan kaikille salolaisille positiivista elämänasennetta.

• p.erspano

Jos seksiseuraa haet, niin sitä kyllä löytyy!

• jofjsapofja

Täällä myös toinen tyttö joka etsii Salosta ystäviä! Tuskin enää tavoitan sinua sähköpostilla, mutta jos joku kaipaa ystäviä Salosta ilmoittautukaa tähän :)

Olen 21-vuotias opiskelija, ja muuttanut Saloon muutama vuosi sitten.

• Kavereita etsimässä

• moi! kirjottele!

• viivi

Eiköhän se ole sama juttu jokaisessa tämänkokoisessa tai pienemmässä kaupungissa. Samanlaisia ihmiset on muuallakin. Ei teidän muualta tulleiden kannattaisi niin kovasti miettiä että kuka on mistäkin kotoisin ;)

• kotimiese.

Ei kait nuoret enää mieti kuka mistäkin on tullut tänne Saloon, sillä lähes kaikki tuntemani nuoret opiskelevat ulkomailla ja käyvät töissä eripaikkakunnilla elämänsä aikana.
        - Vain Me hiukan "varttuneemmat" mietimme aikamme kuluksi että kuka on tullut tänne junantuomana ja kuka on varsinainen-suomalainen.
        Niin ja onhan täällä rakkaassa Salossa maahanmuuttajia kohta enemmän kuin suomalaisia.

• jamppa2

Moi.
      Minä olen 23v naikkonen Halikosta. Olen pienen perheeni kanssa asunut täällä vasta noin puolivuotta. En tunne ketää Salon suunnalta. Ja se kyllä välillä harmittaa. Kaikki tutut enemmän tuolla Turun suunnalla eikä niitäkään niin montaa ole.. Olisi kiva löytää uusi ystävä. :)

T."Jamppa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7910
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4410
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4033
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3413
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3340
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3248
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2993
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2771
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe