Olen lähössä marraskuussa pariksi viikoksi Lontooseen niin oisko mitään hyviä hotelli ehdotuksia? Edullisia hotelleja saa toki laittaa, mutta ei sitten mitään lääviä missä torakat juoksee ja niin edelleen. Puhtaus kaikessa!
Kiitos!
Hyviä hotelleja Lontoossa?
4
422
Vastaukset
- Good luck!
Voisiko joku kommentoida Lontoossa olevia ketjujen hotelleja? Tähän asti olen valinnut hotellin netistä vertailemalla ja pienten lasten kanssa matkustaneena perhehuoneen. Ensi kesälle tekisi mieli kokeilla jonkun hotelliketjun majoitusta (ja varata vaikka 2 x 2hh).
- Oikein hyvä
Hotels.comin kautta varasimme pari vuotta sitten Wellington hotellin. Se on hyvällä paikalla eli kaksi pysäkinväliä Victoria-asemalta, jonne Ryanairin lentokenttäbussit tulevat. Oikein perinteinen englantilainen linnamainen rakennus puiston laidalla. Huoneissa on ollut takat mutta ne on poistettu ja niissä on keskuslämmityspatterit, jotka olivat lämpimät jo lokakuussa. Tilavat suihkut käytävässä, ihan ok, siistit ja tilavat, paitsi tietysti kylmä ja kuuma vesi tulevat eri tuuteista ilman sekoittajaa niinkuin siellä on tapana. Aamiainen ansaitsee erityismaininnan, sillä se oli todella hyvä, noutopöydästä. Paljon ennen ovien avaamista aamiaishuoneen ovella oli jo pitkä jono.
Tuo on ainoa kertani Lontoossa, joten minulla ei ole vertailukohtaa. Olin kuitenkin kuullut kauhutarinoita pienistä ja hintavista majapaikoista, joten tämä oli loinen yllätys. Ja ilman muuta varaan sieltä huoneen, jos vielä Lontooseen menen.
- 2+14
Mint Hotel Westminster oli erinomainen kokemus, siisti ja raikas hotelli erinomaisella palvelulla. Ei mikään halpishotelli, mutta jos ajoissa vataa, niin hyviä tarjouksia löytyy.
- MacaxC
The Royal Trafalgar - loistava sijainti, hyvät huoneet ja erinomainen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882