Olen lähössä marraskuussa pariksi viikoksi Lontooseen niin oisko mitään hyviä hotelli ehdotuksia? Edullisia hotelleja saa toki laittaa, mutta ei sitten mitään lääviä missä torakat juoksee ja niin edelleen. Puhtaus kaikessa!
Kiitos!
Hyviä hotelleja Lontoossa?
4
475
Vastaukset 4
- Good luck!
Voisiko joku kommentoida Lontoossa olevia ketjujen hotelleja? Tähän asti olen valinnut hotellin netistä vertailemalla ja pienten lasten kanssa matkustaneena perhehuoneen. Ensi kesälle tekisi mieli kokeilla jonkun hotelliketjun majoitusta (ja varata vaikka 2 x 2hh).
- Oikein hyvä
Hotels.comin kautta varasimme pari vuotta sitten Wellington hotellin. Se on hyvällä paikalla eli kaksi pysäkinväliä Victoria-asemalta, jonne Ryanairin lentokenttäbussit tulevat. Oikein perinteinen englantilainen linnamainen rakennus puiston laidalla. Huoneissa on ollut takat mutta ne on poistettu ja niissä on keskuslämmityspatterit, jotka olivat lämpimät jo lokakuussa. Tilavat suihkut käytävässä, ihan ok, siistit ja tilavat, paitsi tietysti kylmä ja kuuma vesi tulevat eri tuuteista ilman sekoittajaa niinkuin siellä on tapana. Aamiainen ansaitsee erityismaininnan, sillä se oli todella hyvä, noutopöydästä. Paljon ennen ovien avaamista aamiaishuoneen ovella oli jo pitkä jono.
Tuo on ainoa kertani Lontoossa, joten minulla ei ole vertailukohtaa. Olin kuitenkin kuullut kauhutarinoita pienistä ja hintavista majapaikoista, joten tämä oli loinen yllätys. Ja ilman muuta varaan sieltä huoneen, jos vielä Lontooseen menen.
- 2+14
Mint Hotel Westminster oli erinomainen kokemus, siisti ja raikas hotelli erinomaisella palvelulla. Ei mikään halpishotelli, mutta jos ajoissa vataa, niin hyviä tarjouksia löytyy.
- MacaxC
The Royal Trafalgar - loistava sijainti, hyvät huoneet ja erinomainen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459