ja kysynkin, vieläkö työkkärissä käydessä,pitäs olla innostunut työhausta, kun ei vaan enää kiinnosta, on mennyt motivaatio täysin ja tunnen itseni liian vanhaksi, särkee joka paikkaa ja hengästyttää.
Tietysti työkkäri on työnhakua varten ja he tekevät työtänsä, mutta saadakseen korvauksia työttömyydestä pitää olla työnhakija.
Jokin tässä mättää, miksi poistettiin työttömyyseläke yli-50 syntyneiltä
olen lisäpäivillä
4
80
Vastaukset
- minä lisäpäivillä
ei minua ainakaan mitenkään ahdista soittaa kerran vuodessa työkkäriin ja kerran kuussa viedä se liiton lappu toimistolle, mukavia voi jutella hetken molemmissa paikoissa.
- kaalinpää
ei tarvi olla innostunut työnhakija kun jo ekassa parerissa luki ettei etsi työtä aktiivisesti vaan odottaa eläkkeen alkua, tämä yhdessä sovittu työkkärin tädin ja työnantajan kanssa.
- väsynyt työtön
Tuo on ratkaiseva juttu, kun sovittu työnantajan ja työkkärin kanssa, itsellä ei ole tilanne sellainen, siksi pitää olla innostunut vaikka tämä stressaa jo kovasti.
Ei riitä soitto tässä tapauksessa, olin määräaikaisissa pätkissä viimeksi, ja siinä syy.- Tyhjän saa
Joopa, kyllä se vastenmielinen innostus ei ole mistään kotoisin, kaikki aktivoinnit sun muut pitää läpi käydä ja syy on tietenkin hakijan, kun työtä ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1701277
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472