Koirat "vankilassa"

pro animals

Missä päin Kuusaata ne Kouvolan Sanomissa mainitut koirat asustavat?
Ettei vain se muutamia vuosia sitten "etsintäkuulutettu" koirakaappari -nainen olisi taas asialla?

10

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viltsuskantti

      kolarinmäellä vanhan siwan rakennuksessa

      • pro animals

        Outoa! Lehdessä luki, että Kuusankosken keskustassa sijaitsevassa talossa.

        Jokin mättää...


    • puskasta tietoo

      se on se akka nimeltä sari jonka hullu sisko asuu sielä maunukselan perillä. juoksentelee sparissa ja huutelee ihmisille.
      eikä tää nimeltä mainittu itekää mikään älyvalo ole.

      • koiran omistaja

        Se talo on Kettumäen kupeessa. Taitaa olla kyseessä just se sama nainen "maunukselan periltä".


    • ihmettelevä1

      Aika rohkeaa oli laittaa lehtijuttu ilman että on kukaan edes tutkinut asiaa.

    • ettei olis kuntalan.

      "se on se akka nimeltä sari jonka hullu sisko asuu sielä maunukselan perillä. juoksentelee sparissa ja huutelee ihmisille.
      eikä tää nimeltä mainittu itekää mikään älyvalo ole. "


      Tämä se on ja asuu kuntalantiellä.
      jonkun sarin sisko tms. hullu akka joka räkättää ihmisille keskel kirkast päivää.
      välillä tää juoksee siskosa kans teiden yli ku teinit ja kummatki keski-ikäsiä.
      toinen sisko oli joku sari ala... kyl tän moni tietää. aina juovuksissa.

    • Ans kattoo

      Asiaa tutkitaan viranomaisten toimesta.

    • eläinystävä

      toivottavasti koirat ja kissat ynm saadaan pois tollasilta ihmisiltä kokonaan ei Eläimiä saa jättää yksin! siivotkoon myös pihansa tai kaupunki purkakoon koko talon jos ei siel asuta! järki käteen !!!!

    • Ei herra isä!

      Henkilö on sama joka asui ensin siellä kettumäen kupeessa sieltä muutti kyminpuolelle ja sai vasta häädön sieltä ja nyt muutti sitten sinne paska,home ym asuntoon takaisin.Kyseinen henkilö on myös sama koira kaappari joka vei S.R pennut..Oikeutta kävivät siitä. R.K on henkilön nimikirjaimet!!! Mun poikan asui naapurissa kyminpuolella ja näki sen touhun siinä asunnossa ja ihmettelemme suuresti miksi kyseinen henkilö saa edelleenkin pitää eläimiä???

    • erikoinen tapaus

      Sen Kettumäen kupeessa olevan talon pihapiiri on kuin kaatopaikka. Siellä on huonekalut ym. pitkin pihaa. ihan kauhee ympäristö.
      En tiedä, onko talo henkilön oma, vai omistaako kaupunki sen, mutta jotain sille ympäristölle pitäisi tehdä.
      Tällä R.K.:lla on kai oma Kennel .. ainakin usemapi näyttelykoira sillä on.
      En tiedä, onko ne sitten varastettuja vai omia ( vai omaksi otettuja ) ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe