Suositus hotellista Saigon?

kukkkuuu

Etsin kuumeisesti hotellia hinta n. 25-55€-7yö, wifi huoneissa ja siisti sekä mahdollisuus avata ikkunat tai parveke.

13

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjdkdkjdj

      Golden hotel tms. booking. comin kautta muistaakseni 90 USD/yö. Parveketta ei löydy, mutta aivan keskustassa. Halvemmissa nettiyhteys yleensä puuttuu tai se on törkeään lisähintaan. Halpa on muuten AM:n käyttämä Saigon Star.

      • 666hcm

        fucking idiot, halvoissa hotelleissahan alkaa olla ilmainen wifi kaikkiilla...puhun ihan 10 dollarin hostkuista.


    • Onpa kommentti....

      Olipa mahtava kommentti. Ja mikä se hyvä hotelli on Saigonissa?

    • Jake was here

      Toinen varmaan tarkoitti Golden Central hotellia. On ihan OK, mutta taitaa mennä kalliimmaksi kuin 50 e. Booking listalla 59 e/h.

      Mutta on ihan hyvä, hyvällä paikalla ja aamiainenkin on todella hyvää tasoa. Tasoonsa nähden edullinen paikka.

    • Jake was here

      Musta noi hotellit on kyllä kaukana keskustasta, mutta mitä kukin hakee. Itse pidän keskustan hotelleista, joista voi suoraan kävellä kaikkialle ja taksilla pidemmälle.

      Yksi kommentti Hanoista. Ihmettelen, että esim. booking.com:ssa on monilla pikkuhotelleilla "arvosanana" 9 tai 9,5 tms. Sehän ei voi olla käytännössä mahdollista ja olen pari kertaa asunut hotellissa Grand Palace (nimi ja hotelli ei oikein vastaa toisiaan) tai jotain vanhassa korttelissa hintaan 30 USD. Ihan OK, mutta onhan se oikeasti aika hirvee noihin kalliimpiin verrattuna. Veikkaa, että siellä porukka itse saa tehtailtua kommentteja, koska ne ovat niin ylihyviä...

      • zxzxzxzxxxx

        Ei noi hotellit niin kaukana ole (200-300m ben tahn marketiiin, jos nyt joku sinne haluaa mennä edes)...Ihan keskustassa ne on. noi hotellit ovat hintatasoon nähden aivan hyviä. duna hotellin ylimpien kerroksien parvekkeeltakin on mukavat näkymät...
        ei ne tietty vastaa jotain caravelle hostellia.


    • kjdkjdkjdkdkdkj

      Ei kyllä ole 200-300 metriä keskustaan. Lukaisepa hotellin sivut tarkemmin ja katso karttaa. Toisesta on keskustaan 20 minuutin AJOMATKA.

      Saigonissa on tuskaisen hidasta liikkua autolla. Golden Central on yo. mainituista ehkä 200 metriä markettialueelta.

      Näkeehän se jo karttaa katsoessa minne suurin osa hotelleista sijoittuu. Yleensä se alue tarkoittaa jonkinlaista keskusta aluetta.

      • xdxgfjgkjhk

        Hahahaah...tutki sä vaan karttoja. Olen itse kävellyt kyseisen matkan varmaan satoja kertoja. korkeintaan 15 min menee kävellen jonnekkin "keskustaan"..mopolla muutama minuutti.


      • rytuyiuly,d
        xdxgfjgkjhk kirjoitti:

        Hahahaah...tutki sä vaan karttoja. Olen itse kävellyt kyseisen matkan varmaan satoja kertoja. korkeintaan 15 min menee kävellen jonnekkin "keskustaan"..mopolla muutama minuutti.

        Sitäpaitsi se siellä sun keskusssa ei ole suurinta osaa hotelleista vaan murto-osa!Ainostaan isompia hotelleja on muutama...Jo phanngulaon alueella on satoja pienempiä hotelleja. ei ne välttämättä kartassa näy...


      • kjkjdsksjakjsks
        rytuyiuly,d kirjoitti:

        Sitäpaitsi se siellä sun keskusssa ei ole suurinta osaa hotelleista vaan murto-osa!Ainostaan isompia hotelleja on muutama...Jo phanngulaon alueella on satoja pienempiä hotelleja. ei ne välttämättä kartassa näy...

        Jos nyt kuitenkin katsoisit kartaa kerran. Duna hotellista (joka on siis lentokentän vieressä) on ainakin 6 km markettialueelle ja toisesta 15-20 km.

        Miten ihmeessä voit kirkkain silmin väittää, että nuo ovat 200-300 metriä Ben Tanh marketteihin.

        Ja jos avaat ao. linkin mikä oli yllä niin voit huomata, että suurin osa pisteistä on aikapaljon alempana kartassa. Eli se missä niitä pisteitä on mustanaan on "oikea keskusta" minun mielestä.

        Puhutteko nyt oikeista hotelleista?


      • dunadfffgggg
        kjkjdsksjakjsks kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin katsoisit kartaa kerran. Duna hotellista (joka on siis lentokentän vieressä) on ainakin 6 km markettialueelle ja toisesta 15-20 km.

        Miten ihmeessä voit kirkkain silmin väittää, että nuo ovat 200-300 metriä Ben Tanh marketteihin.

        Ja jos avaat ao. linkin mikä oli yllä niin voit huomata, että suurin osa pisteistä on aikapaljon alempana kartassa. Eli se missä niitä pisteitä on mustanaan on "oikea keskusta" minun mielestä.

        Puhutteko nyt oikeista hotelleista?

        Sen takia ettö postaamani linkin dunahotelli sijaitsee pham nqu laon alkupäässä..
        Matkaa behn tan marketille on jotain 350m. Jos lentsikka kentän lähellä on toinen dunahotel niin se on sitten eri asia...


    • joojoojooo

      Ton dunahotellin sivujen kartassa on vähän huonoo infoo...Taitaa se kartan majoitussymboli viitata vaan airport trasfer serviceen, luulisin.

      " Centrally located in Ho Chi Minh City, Hotel Duna is about a 30-minute drive from Tan Son Nhat International Airport. Airport transfer service is available."

      http://www.stay4night.com/fi/duna-hotel-ho-chi-minh-city,hotel,dcbbhd.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe