Siihen ei Ooppelin-romu pysty!!
Ei Ooppelillle. Suomessa saa uusia autoja 7 vuoden takuulla.
5
297
Vastaukset
- 1.9 cdti
Mitähän takuusi oikeasti kattaa ja mitä ehtoja siihen Kian osaltaa kuuluukin, lueppa saatat yllättyä. "Takuu" autosi vaihtoarvo tuottaa myös pienen yllätyksen.
Kia = halpa ostaa, kallis huoltaa huono vaihtohyvitys, mutta on se hyvä että on pitkä takuu. - Järkeä kehiin.
Se on ihan normaali takuu kuten Ooppelin surkea 2 vuotta. KIAn vaihtoarvo on todettu oikein hyväksi. Ei 20000€,n autolta voi odottaakkaan 25000€:n vaihtoarvoa 3 vuoden jälkeen.
- se siitä
Oikeat kunnolliset autot eivät tarvitse myydäkseen pitkiä takuita.
- 1.9 cdti
Kuinka moni Kian omistaja ostaa seuraavaksi uuden Kian? Jos kerran auto on hyvä niin miks vaihtaa merkkiä? Työkaveri vaihtoi Kian Pösöön ja kehuu kovasti ostostaan ( edellistä ei kehunu ollenkaan), noh katsotaan onko ranskalainen vielä parin vuoden päästä hyvä. Katsastusmies kysyi mun autoa katsastaessaan et haluaisinko myydä sen sille! Sanoin et katotaan kun tuun seuraavan kerran leimalle ( 2v päästä). Ja sit se katsastusraportti, huomautuksia = 0, puutteita=0 korjattavaa=0 ( tyhjä lappu). Tällaisia nää surkeet ooppelit on.
- Opel on pop
Juu just kävin vanhan B vectrani kanssa katsastuksessa ja ei minkäänlaista huomautettavaa ollut ja autolla sentään on ajettu 237000km joten ei kauhean surkeasta voi puhua. Eihän ooppeli paras ole mutta toimiva. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996