Osaisitko Keskiyö kertoa?

Tulevaisuus avoinna

Olen lukenut kuinka hienoja ja fiksuja vastauksia olet laittanut ihmisille, joten uskaltauduin kysymään mitä näet minun tulevaisuudessa. Minulla on viimeisen viiden vuoden aikana elämäni on muuttunut monelta osin.Niin hyvässä, kuin pahassakin. Eniten mieltäni askarrutta löydänkö tulevaisuudessa töitä ja mitä alaa se mahdollisesti olisi? Sekä toivoisin tietäväni näetkö minun menevän nykyisen kumppanini kanssa naimisiin ja olevan onnellisesti yhdessä vanhoiksi asti? Pelkään terveyteni puolesta, onko pelko turha? Kiitos valtavasti jo etukäteen.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      ja kiitokset kehumisistasi, menen ihan punaiseksi.
      näen sinun energiasi keskikokoisena, eli en niinkään matalana kuin ehkä luulet sen olevan.
      olet tarvinnut niitä viime aikojen kokemuksia kasvaaksesi taas muutaman mailin elämän tiellä. olet myös oppinut paljon, etenkin ihmisluonteesta.
      näen edessäni sairaanhoitajan, tai jonkinlaisen terapeutin. en tiedä oletko sillä alalla, mutta jokin siihen viittaava ala voisi sopia sinulle.
      no, jokatapauksessa päälläsi on jonkinlainen takki tai työasu. siinä on vetoketju edessä. ja vielä mieleeni nousee kirjasto tai kirjojen parissa työskentely. se voisi myös olla harrastus.
      en näe ainakaan mitään estettä, etteikö nykyinen kumppanisi voisi olla se oikea. jokaiseen suhteeseen tulee arki ja siinä sitä sitten räpiköidään. mutta onhan teillä hyviäkin hetkiä, uskon että teidän erotiikkakin pelaa hyvin.
      sinun pelkosi on hermostumista ja lievää masennusta, koska asiat eivät etene haluamaasi vauhtia. en kuitenkaan näe mitään vakavia sairauksia, en mitään siihen viittaavaa. sinä tarvitsisit lomaa ja liikuntaa.
      pitäkää toisistanne hyvää huolta ja viettäkää romanttinen ilta silloin tällöin kynttilän valossa. älä pane pahaksesi, mutta mieleeni nousevat myös pienet seksikkäät roolileikit. tehkää vain kaikkenne, että teidän olisi hyvä olla yhdessä.

      t: Keskiyö

    • Tulevaisuus avoinna

      Iso kiitos lämpimästä vastauksesta. Ihan kyyneleet nousivat sitä lukiessa. Sinulla on iso sydän kun teet tällaista muille ihmisille. Toivon sinulle itsellesikin kaikkea hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe