Olen lukenut kuinka hienoja ja fiksuja vastauksia olet laittanut ihmisille, joten uskaltauduin kysymään mitä näet minun tulevaisuudessa. Minulla on viimeisen viiden vuoden aikana elämäni on muuttunut monelta osin.Niin hyvässä, kuin pahassakin. Eniten mieltäni askarrutta löydänkö tulevaisuudessa töitä ja mitä alaa se mahdollisesti olisi? Sekä toivoisin tietäväni näetkö minun menevän nykyisen kumppanini kanssa naimisiin ja olevan onnellisesti yhdessä vanhoiksi asti? Pelkään terveyteni puolesta, onko pelko turha? Kiitos valtavasti jo etukäteen.
Osaisitko Keskiyö kertoa?
2
<50
Vastaukset
Hei
ja kiitokset kehumisistasi, menen ihan punaiseksi.
näen sinun energiasi keskikokoisena, eli en niinkään matalana kuin ehkä luulet sen olevan.
olet tarvinnut niitä viime aikojen kokemuksia kasvaaksesi taas muutaman mailin elämän tiellä. olet myös oppinut paljon, etenkin ihmisluonteesta.
näen edessäni sairaanhoitajan, tai jonkinlaisen terapeutin. en tiedä oletko sillä alalla, mutta jokin siihen viittaava ala voisi sopia sinulle.
no, jokatapauksessa päälläsi on jonkinlainen takki tai työasu. siinä on vetoketju edessä. ja vielä mieleeni nousee kirjasto tai kirjojen parissa työskentely. se voisi myös olla harrastus.
en näe ainakaan mitään estettä, etteikö nykyinen kumppanisi voisi olla se oikea. jokaiseen suhteeseen tulee arki ja siinä sitä sitten räpiköidään. mutta onhan teillä hyviäkin hetkiä, uskon että teidän erotiikkakin pelaa hyvin.
sinun pelkosi on hermostumista ja lievää masennusta, koska asiat eivät etene haluamaasi vauhtia. en kuitenkaan näe mitään vakavia sairauksia, en mitään siihen viittaavaa. sinä tarvitsisit lomaa ja liikuntaa.
pitäkää toisistanne hyvää huolta ja viettäkää romanttinen ilta silloin tällöin kynttilän valossa. älä pane pahaksesi, mutta mieleeni nousevat myös pienet seksikkäät roolileikit. tehkää vain kaikkenne, että teidän olisi hyvä olla yhdessä.
t: Keskiyö- Tulevaisuus avoinna
Iso kiitos lämpimästä vastauksesta. Ihan kyyneleet nousivat sitä lukiessa. Sinulla on iso sydän kun teet tällaista muille ihmisille. Toivon sinulle itsellesikin kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106