Keskiyö

Onko minulla tulevai

Hei
Pystytkö näkemään paranenko tästä taudista? Löydänkö uuden kumppanin entinen ei jaksanut sairauttani.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      en oikein saa sinusta kiinni, vaikka kuinka yritän.
      koita olla rennompi, ehkä se onnistuu myöhemmin.

t: Keskiyö

• seija 2122

Kiitoksia kuitenkin, taidan olla liian ahdistunut tällä hetkellä ja samalla kovasti peloissani. En pysty näkemään tulevaisuudessa mitään positiivista. Sairauteni ei vie henkeä mutta vaikuttaa muuten. Kyse on aivokasvaimesta. Ajattelin että toivo uudesta rakkaudesta auttaisi eteenpäin.

• Hei
      minä tunnen ahdistuksesi ja yksinäisyytesi, se on ympärilläsi kuin harmaa ilmapallo. sinun olisi melkein pakko alkaa katsomaan hyviä asioita elämässäsi, että saisit lisää voimia ja uskoa.
      mutta ethän sinä aivan yksin ole, onhan sinulla perhettäkin, sekä ystäviä.
      toivo lähtee aina viimeisenä ja sinun on kiinnitettävä itsesi uusiin suunnitelmiin. sillä tavalla voit auttaa itseäsi, henkinen puoli vaikuttaa paljon kaikkien sairauksien kulkuun.
      näen sinun menevät tutkimuksiin, enemmän kuin yhden kerran.

minä en ymmärrä paljoakaan lääketieteestä, mutta voin kertoa sen, että näen valoa tuon ilmapallosi sisällä. se haluasi päästä ulos, mutta sinä pidättelet sitä siellä sisällä, koska pelkäät niin paljon.
      on olemassa vanha viisaus, jonka mukaan ihminen vetää puoleensa sitä, mitä kovasti ajattelee. jos varoitat lasta usein vaarallisesta aidasta, hän luultavasti kiipeää sille ja putoaa. tämän vertauksen kuulin juuri tänään eräältä älykkäältä naiselta, joka on töissä vajavaisten lasten kanssa.
      eli niin kauan, kuin sinä vain keskityt sairautesi vatkaamiseen, niin kauan sekin pullistelee paikallaan.
      mutta kun uskallat päästää siitä irti, silloin se ei enää vahvistu, päinvastoin.

et ole vielä siinä kunnossa, että lähtisit täysillä etsimään itsellesi uutta kumppania. mutta laita itsesi henkisesti siihen kuntoon, päätä mitä haluat elämältäsi ja lähde sitä kohti. kyllä sinä osaat!
      ja silloin sinusta säteilee positiivista energiaa, joka vetää miestä puoleesi.
      toivottavasti tästä oli edes vähän apua.

t: Keskiyö

• seija 2122

Kiitoksia paljon ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Masennus ja itsetuhoiset ajatukset saavat välillä vallan. Mutta toisaalta olen hyvässä kunnossa. Tavallaan ympäristö painaa mieltäni enemmän alaspäin. Läheiseni eivät ymmärrä etten minä kaipaa säälittelyä vaan muuta positiivista ajattelemista. Harrastukseni auttavat minua nauttimaan kaikesta kauniista. Kiitos vielä kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe