hammaslääkäri oral

asiakas minäkin

haliterkut sinulle lilaan huppu-puseroon ja sinisiin farkkuihin pukeutunut tummahiuksinen söpö nainen. olimme oralissa klo yhden jälkeen. hyvää syksyä sinulle.

38

6327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torahammas

Rydbeckin oralissa ihme sekoilua (kadonneita aikoja, tai päällekäisvarauksia) ja palvelu huonontunut (ei edes pahoitella).. sieltä lähti jokin aika sitten moni työntekijä muualle hommiin... lopetin itsekin nyt tuon oralin asiakkuuden.

• Anonyymi

Sain minäkin tarpeekseni oralista. Lääkäri oli juonut muutakin kuin msitoa niin kaikki meni pieleen ja sanottiin vain voi voi mutta lasku piti maksaa. Rydbekin hoito on outoa antaa potilaan odotella pitkiä aikoja en suostu mokomalle menemään ja valituksia ei oteta huomioon joten torilla tavataan seuraavan kerran

• Ursula U.

Samainen R. odotutti minuakin reippaan tunnin. Sitten laitettiin puudutus...45 min odotustilassa. Pelkäsin, että puudute ehtii jo lakata kun pääsin vihdoinkin viisaudenhampaan poistoon. Tässä välissä hän otti näemmä hyviäkin ystäviään, sillä jutut olivat sellaisia (ruotsiksi). Pitää ovea auki ja kailotus kuuluu hyvin odotustilaan. 2 h tuntia meni siinä ja kuskina toimiva puoliso meinasi vetää pultin kun homma kesti näin kauan!! Eikä todella pahoiteltu kertaakaan, että homma venyi. Parin päivän päästä piti mennä vielä takaisin kovan kivun kanssa, tarvitsin antibioottireseptin.

Vanhempi naislääkäri, nimeä en muista! Tarkastuskäynti. Ilmoitti, että ei olla sitten käyty hammastarkastuksessa yli 5 vuoteen. Ilmoitin, että kyllä mä olen 3 vuotta sitten käynyt. Hänen mielestään suuhygienistin (Oral) tekemä oli aivan sama kun ei olisi käynyt! Otettiin kuvat. Löytyi paikan alta reikä. Juurihoidoksi meni. Laitettiin surkea 10 min päästä irtoava tollo suuhin, jonka olisi pitänyt muka kestää viikon suussa. No, sen lisäksi oma hampaani meni palasiksi. 3 juurihoitokertaa lisää ja kunnolliset väliaikaiset paikat suuhun onneksi tällä kertaa. Oma hammas rakennettiin uudestaan. Lisäksi hintaa kertomatta otettiin kallokuva. Pyysin, että ekalla kerralla jäänyt tarkastus tehtäisiin loppuun. Siinä enempi tutkittiin leukanivelten liikkumista?! Eikä siinä mitään ole ollut ongelmaa. Purentakin on ok. Hammaskiveä ei edes poistettu. Kaikki tämä lysti maksoi 400 €. Mitä minulle siis tehtiin sitten: 1 juurihoito, turha kallokuva ja tarkastus, jossa ei edes hammaskiveä poistettu. Kiitos riitti!!

Nyt loppukesästä pommitettiin puhelimeen puheluin ja lopuksi vielä oli tehty puolestani varaus hammastarkastukseen ja siitä tuli ilmoitus kirjeitse kotiin. Kiitos, ei kiitos!!

Nyt etsin uuden hammaslääkärin.

• Anonyymi

Oralissa yhden hampaan hoito 2000 euroa. Vähän kallista juoksuttivat huvikseen että saavat asiakaalta rahat pois. Vastaua voi voi voi

• Entinen asiakas

Mulla kans huonoja kokemuksia hämeenlinnan oralista.Kävin juurihoidossa iltaisin ja melkein joka kerta toimisto oli kiinni tai tietokoneet oli jumissa sen takia ei maksaminen onnistunut ollenkaan vaan ehdotettiin että tule huomenna uudestaan.Ei työssäkäyvällä ihmisellä ole aikaa kyseisessä hammaslääkärissä kokeilemassa jospa tänään tietokoneet toimisi..En suosittele kenellekkään paikkaa!

• nuukajalka_23

Tullut sika kalliiksi ennen paikkaus 42€ nyt 108€ olen jo vaihtanut ja hinnat miedommat paikkaus 54€

• Kelantaksat

Maksuun vaikuttaa myös kun kela-korvauksen suhteellinen osuus pienenee koko ajan..., taksat on vuodelta "kivikausi".

• Anonyymi

Hampaan paikkaus169 toisaalla64 sama hammas hinnoissa hurja ero. Voitte kuvitella menenkö enää oraliin

• Ei heikoille normeil

Luopuminen kristillisistä äärioikeistolaisista normeista on johtanut tähän. Myös hammaslääkäri voikin tänään olla sosiaalidemokraatti. Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan. Kannattaa huomioida, että joka paikassa tilanne voi olla pian yhtä surkea.

Ihmisille elintärkeitä asioita hoitelee kaikenkarvaiset epämääräiset sosialistit.

• Almamuori

Pusipusi

• AikansaKutakin-

R.B on lopettanut oralissa.

• Ei.oo.enää

Ja "omahampusta"

• Ei.oo.enää

Ja "omahampusta"

• Ei.oo.enää

Ja "omahampusta"

• Eiooenää

Ja "omahampusta"

• Eiooenää

Ja "omahampusta" kans

• Eiooenää

Ja "omahampusta" kans

• tananS24

Jahas tulikin monta kommenttia, kun ensin ei mennyt mikään läpi, eli piti olla vain kerran.

• Ei.toimi

S24 temppuilee ensin ei mene kommentit läpi ja sitten menee, vaikkei näytä siltä ja kyselle uutta laskuntulosta.

• BRRB

Kuka on R.B.?

• uuninen
        BRRB kirjoitti:

Kuka on R.B.?

niinpä?

• Harvinaista

Hämäläiset hosuu !

• Harvinaista

Hämäläiset hosuu !

• Harvinaista

Hämäläiset hosuu !

• Harvinaista

Hämäläiset hosuu !

• kerrastaperille

kuka tässä on hosunut kun neljästi saman shaissen kirjoitit??????

• Kiäh

Juu, mäkin kävin kerran herra R:llä, ekaa ja varmaan myös vikaa kertaa... Kova oli kiirus hällä, töykeää kohtelua, tuli mieleen että "anteeks kun mä oon potilas".... Hanskat kädessä huuhteli hän pikku kätöset käsidesissä oikein reilusti, sitten saman tien lykkäsi desiä valuvat hanskaiset kädet mun suuhun, ja arvaapas vaan, meinasin ihan oikeesti tukehtua.... Uskomaton kokemus! Mut toisaalta oon nyt yhtä kokemusta rikkaampi.

• kiitosjahei

Hammaslääkärien ammattitaito voi joskus häkellyttää asiakkaita. Heillä voi olla kiire jostain syystä, esim. potilaiden runsauden takia, mutta tässä kuitenkin pidetään yllä teidän terveyttä. Pitää muistaa, että asioiden suurentelu ja valehtelu Suomi24-sivustolla on epäeettistä monella tasolla.

• hulluja.kaikki

Olipa helpottavaa lukea. Sain siellä omahammaslääkärissä aivan kauheaa kohtelua .Herra R pahoinpieli minua. Suuhygienisti samoin. Menin ikävä kyllä ottamaan henkliökohtaisesti. -Seuraavan kerran menin toiseen kaupunkiin. Juuri avatulle uudelle asemalle. Siellä oli tietty Rybekiltä käyttäytymisoppinsa saanut muija.

• Anonyymi

Olen aina saanut Rydbekiltä parasta palvelua ja hoitoa!!!

• Anonyymi

Ai mihin sait hoitoa et ainakaan hampaaseen

• Anonyymi

Kävin minäkin Oralissa. Hyvin ylimielistä palvelua ja laskuun tuli paljon ylimääräistä kulukorvausta ,160€ oli paikkaus ja lasku oli jotain 230€ ei siis tehty muuta kuin paikkaus lohjenneeseen hampaaseen. En mene toiste moiseen rahastukseen.

• Anonyymi

Mene sitten johonkin muuhun rahastukseen luuletko että jossain muualla on halvempaa?

• Anonyymi

Oral Laro

• Anonyymi

Hampaat on suussa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe