O: NÄKIJÄ KESKIYÖ

Hei

Olen rehellisyyteen ja positiiviseen energiaan luottava kansainvälinen ja kokenut NÄKIJÄ.
Autan ihmisiä, jotka etsivät vastauksia elämänsä risteyksissä.

Olen useasti huomannut pienen valon, joka pyrkii esiin pimeiden harmien ja ilkeiden ajatusten taistelukentiltä. Autan sinua houkuttelemaan sen esiin ja pitämään siitä hyvää huolta.

Näen ympärilläsi vaikuttavan energian ja valon, joka puhuu minulle. Se etsii tietä parempaan tulevaisuuteen, jossa sen on hyvä elää. Voin katsoa mikä on sen paras kulkureitti, kun se etsii kotiaan rakkaudessa. On tietysti muitakin reittejä, kuten työ ja muut ihmissuhteet. Autan katsomaan niitä menneisyydessä, nykyajassa ja tulevassa.

Löydät minut Ennustukset-Suomi24-palstalta, kirjoitan siellä lyhyitä katsauksia ongelmien ja epävarmuuden kanssa kamppaileville ihmisille.

Ja voit myös ottaa rohkeasti yhteyttä sähköpostilla, jos olet kiinnostunut pidemmästä katsauksesta elämääsi. Sen kirjoittamisesta pyydän 40e.


"Näkemisiin" Keskiyö
Hinta: 40e
Yhteystiedot: [email protected]

4

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä näen, Sinun kamppailevan pimeitä voimia vastaan,, se ei johdu siitä kun vanhempasi olivat serkuksia.
      Ei Se pahuus tuli Sinuun myöhemmin, halvaantuneen tai liikuntarajoitteisen veljesi takia. Koit suurta tuskaa ja nyt koitat huijata ihmisiltä rahaa.Koit lapsuudessasi tuskaa, Sinua kiusattiin ja elonpolkusi vei Sinut turmioon. Nyt huijaat ihmisiltä rahaa. HÄPEÄ, jos tunnet sen sanan,Jos haluat apua kirjoita toki minulle, os. [email protected] tai soita 040-7140 597.
      Tätini on NÄKIJÄ ja Hänen puolestaan kirjoitan. Hän on sokea. Siunausta.

    • Avuton2

      Haluaisitko nähdä tulevaisuuteeni,olen taloudellisessa ahdingossa,selviämmekö veloistamme,saammeko pitää talomme?entä aikuisten lapsien tulevaisuus?
      Olen hyvin ahdistunut,näetkö miten käy?

    • Tyttö eksyksissä

      Hei Keskiyö, olen kohta 30 vuotta täyttävä kolmen lapsen äiti.Olemme olleet mieheni kanssa kohta 9 vuotta yhdessä.Alku suhteemme oli todella hankala.Mieheni reissasi paljon ja teki kaikkea muuta ikävää kävi muummuassa katselemassa sylitanssia.Tuohon aikaan olin aina yksin esikoiseni kanssa kotona hänen ollessaan vasta vuoden ikäinen.Silloin menin mokaamaan ja pettämään miestäni 3 kertaa.Mieheni kosti minulle petokseni.Nämä asiat tapahtuivat jo kuutisen vuotta sitten ja olemma nämä jo sopineet.Nyt ollut viime aikoina kriisiä sellaisesta kun olimme noiden juttujen jälkeen seurustelustamme tauolla ja mieheni muutti toiselle paikkakunnalle.Hän liikkui silloin paljon exänsä kanss,pyysi baarista tyttöjä yökylään yms..Itse liikuin tuohon aikaan yhden vanhan luokkatoverini kanssa ja kerran vietimme illan yhdessä.En muista paljoa tuosta ajasta mitään,vaikka kuinka olen yrittänyt.Tästäkin siis aikaa yli viisi vuotta.Syön tällä hetkellä mieliala lääkkeitä ja käyn psykiatrilla koska mieheni jatkuvasti syyllistää minua eikä myönnä omia virheitään.Käyttää paljon henkistä väkivaltaa minua vastaan.Ehdotti muummusaassa kimppa sexiä kaverini kanssa tai jonkun muun,että se olisi ainut ratkaisu suhteemme parantamiseen.Olen ihan hukassa enkä tiedä miten toimia tai tehdä.

    • eksynyt tyttö

      En tiedä onko tämän miehen ja minun välillä tapahtunut sexiä tai mitä me olemme ylipäätään tehneet.Mies on uhannut selvittää asiat ja kertoa tämän miehen avovaimille vaikka he eivät olleet edes yhdessä ja tytöllä oli toinen mies.Mitä minun pitäisi tehdä mitä mieltä olet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe