Vuosia olimme yksi Tokmannin heikoimmin menestyvistä yksiköistä ja 2 vuotta sitten puhuttiin suureen ääneen että kun saadaan myynnit, katteet, myymälä, asiakasmäärä jne parempaan kuntoon niin voidaan palkata lisää työvoimaa, osa-aikaiset saavat täydet tunnit jne..
Noh, vuodessa teimme todella suuren työn ja olemme nyt jokaisella yrityksen menestysmittarilla yksi parhaista. Kaikki meille asetetut tavoitteet on ylitetty ja todella kirkkaasti, teemme parempaa tulosta kuin koskaan.
Ja mitä tästä saimmekaan palkkioksi? Kaikki määräaikaiset työsuhteet lopetettiin ja kaikkien osa-aikaisten työtunnit pudotettiin minimiin!
Miestyötunteja on nyt noin 40% vähemmän jolla pitäisi hoitaa kaikki samat työt kuin aikaisemmin ja enemmänkin..
Todella motivoivaa..
Tokmanni "palkitsee" hyvän työn
2
381
Vastaukset
- sama sama
Joo, tuttua tuttua...
Itsekin valitettavasti Tokmannilla työskentelevänä voin kertoa ettette ainoita ole... Meillä sama homma. Täyttä paskaa etten sanoisi. Työnhakuprosessi koko ajan päällä. Lähde sinäkin äkkiä pois!- työnhakija 2
Ai miten kuulostaa tutulta. Minäkin haen kokoajan töitä muualta. Tämä firma ei arvosta työntekijöitä . aina vain luvataan että kaikki muuttuu ja on jos jonkinlaisia kyselyjä jotta "kuullaan henkilökunnan mielipiteitä" Ja nyt sitten laihduttamaan jotta jaksatte tehdä enemmän töitä kunhan laihdutte (ollaan varmaan liian lihavia tähän firmaan.Voittaja saa loman kylpylään Hahahhaa. Kyllä on muuttunut Kyöstin ajoilta työmotivaatio. Palkataan vain lisää pomoja jotka ei ole koskaan tehnyt myyjän työtä nykyaikana tällä alalla. Pareilla pitää näyttää hyvältä mites se käytäntö sitten???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770