Vuosia olimme yksi Tokmannin heikoimmin menestyvistä yksiköistä ja 2 vuotta sitten puhuttiin suureen ääneen että kun saadaan myynnit, katteet, myymälä, asiakasmäärä jne parempaan kuntoon niin voidaan palkata lisää työvoimaa, osa-aikaiset saavat täydet tunnit jne..
Noh, vuodessa teimme todella suuren työn ja olemme nyt jokaisella yrityksen menestysmittarilla yksi parhaista. Kaikki meille asetetut tavoitteet on ylitetty ja todella kirkkaasti, teemme parempaa tulosta kuin koskaan.
Ja mitä tästä saimmekaan palkkioksi? Kaikki määräaikaiset työsuhteet lopetettiin ja kaikkien osa-aikaisten työtunnit pudotettiin minimiin!
Miestyötunteja on nyt noin 40% vähemmän jolla pitäisi hoitaa kaikki samat työt kuin aikaisemmin ja enemmänkin..
Todella motivoivaa..
Tokmanni "palkitsee" hyvän työn
2
316
Vastaukset
- sama sama
Joo, tuttua tuttua...
Itsekin valitettavasti Tokmannilla työskentelevänä voin kertoa ettette ainoita ole... Meillä sama homma. Täyttä paskaa etten sanoisi. Työnhakuprosessi koko ajan päällä. Lähde sinäkin äkkiä pois!- työnhakija 2
Ai miten kuulostaa tutulta. Minäkin haen kokoajan töitä muualta. Tämä firma ei arvosta työntekijöitä . aina vain luvataan että kaikki muuttuu ja on jos jonkinlaisia kyselyjä jotta "kuullaan henkilökunnan mielipiteitä" Ja nyt sitten laihduttamaan jotta jaksatte tehdä enemmän töitä kunhan laihdutte (ollaan varmaan liian lihavia tähän firmaan.Voittaja saa loman kylpylään Hahahhaa. Kyllä on muuttunut Kyöstin ajoilta työmotivaatio. Palkataan vain lisää pomoja jotka ei ole koskaan tehnyt myyjän työtä nykyaikana tällä alalla. Pareilla pitää näyttää hyvältä mites se käytäntö sitten???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059