Naapuri asensi Bauhausin hanan keittiöön. Jotenkin siinä on Oraksen hanaan verrattuna kovempi ääni ja paine heikompi kylmemmällä puolella? Onko muut huomanneet samaa ko. hanassa? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Keittiöhana Miris Bauhausista
5
571
Vastaukset
- miris liris
Taitaa olla Granan hana?
Siinä selitys, olisipa etsinyt vastauksia etukäteen. - n jmäöjm löäö
Ei hanoissa isoja eroja ole, ne on vain kauppiaitten mielikuvitusta.. Tuo ääni voi johtua ihan hanan mallista. Käyrä, pitkä putki ja kovalla paineella vettä, saattaahan se ääntää enenpi kuin lyhyt, suoraputkinen hana. Tossa vedenpaine asiassa epäilisin vedenpainetta, en hanaa.
Oras pikkutekijä hanamarkkinoilla, eipä niillä ole suuria tuotekehittelylabroja, ne vaan tekee hanoja, samoista aineista kuin muutkin. Ja aivan varmasti on jotain yhteisiä alihankintaosia muitten kanssa. Onhan niissä tietenkin se, että ne ei ole alennusmyynnissä juuri koskaan.- I hana
Oras on aivan ylihintainen Bauhaus hanat on yhtä hyviä ja paljon halvempia.
- pilsrernakky
I hana kirjoitti:
Oras on aivan ylihintainen Bauhaus hanat on yhtä hyviä ja paljon halvempia.
Oras on paras vaihtoehto, koska jos se alkaa vuotamaan tai muuten menee epäkuntoon, saa siihen varaosia. Jos taas bauhauksen hana menee epäkuntoon, pitää vaihtaa uusi tilalle.
- NäinMeillä
Kuulin itse juuri että eräässä taloyhtiön putkiremontissa ei ollut hyväksytty asukkaan itse ostamaa "Bauhaus-hanaa". Ja syy oli juuri se että siinä ei ollut jotain tarvittavaa "ääniluokitusta" joka olisi vaadittu kerrostalossa. Tuli siis hyväksytty kotimainen hana. Voi tietysti olla että Bauhausin hanalle ei vain ollut haluttu tuota luokitusta hakea (todennäköisesti kallista) mutta yhtä hyvin voi olla että äänitasossa on todella eroa. Jostain se halvempi hinta yleensä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693