Löytyisikö matkaseuraa Goalle?

palmun alle

Löytyisiköhän yksin matkaavalle naiselle retki- ja ruokaseuraa Goalle? Olen lähdössä reissuun 5.1.2012 ja lomailen kolme viikkoa.
Tämä on kolmas matkani Intiaan mutta ensimmäistä kertaa reissaan yksin.
Jos koet olevasi reissukaveria vailla niin laitahan viestiä palstalle.

21

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "piitsille"

      Sama juttu, sillä erolla että olen yksin reissaava mies ja lähtö 3.11.2011.

    • 12

      Sama juttu, mutta olen yksin reissaava nainen. Lähtö 17.11.2011 kolmeksi viikoksi.

    • "matkamies maan"

      Moi
      Mie lähen joko 3. tai 4. tammikuuta ja suuntaan etelä Goaan, kolmeksi kuukaudeksi. Sain lennpot ja kämpän sopivasti, niin eipä viiti pakkasessa kärvistellä.

      Olin viime talvena kuukauden pohjois Goalla (candolim), sen jälkeen ku piti Tunisiasta poistua kesken... On arrival viisumilla ei voinu olla pitempään.

      Oon 51v mies jos seura kiinnostaa.

    • auringon alle

      Mihin päin olet menossa? Ja minkä ikäistä seuraa etsit? Olen itse lähdössä Pohjois-Goalle Candolimiin 19.1.2012, valitettavasti vain viikoksi. Minulla myös kolmas reissu Intiaan. :)

      • nainen +45!

        Hei! Minä myös lähdössä 2 viikoksi Candolimiin yksin 19.1 ja ensimmäistä kertaa Intiaan. Tosin ympäri maailmaa matkannut paljonkin! Mielelläni kuulisin ja näkisin teitä konkareita matkallani...


      • kuutamo
        nainen +45! kirjoitti:

        Hei! Minä myös lähdössä 2 viikoksi Candolimiin yksin 19.1 ja ensimmäistä kertaa Intiaan. Tosin ympäri maailmaa matkannut paljonkin! Mielelläni kuulisin ja näkisin teitä konkareita matkallani...

        lähden myös yksin 19.1 candolimiin 2 vko phonex park inn hotelliin menossa
        olen käynyt 2 kertaa aikaisemmin intiassa...mihin hotelliin olet menoss
        myös nainen 45


      • nainen +45
        kuutamo kirjoitti:

        lähden myös yksin 19.1 candolimiin 2 vko phonex park inn hotelliin menossa
        olen käynyt 2 kertaa aikaisemmin intiassa...mihin hotelliin olet menoss
        myös nainen 45

        Hei! Emme ainakaan ole samassa hotellissa. Olisi kiva kuulla kokemuksiasi ihan yksityisesti jos et halua niitä täällä jakaa.Laitatko yhteystietosi niin jutellaan...


      • auringon alle
        kuutamo kirjoitti:

        lähden myös yksin 19.1 candolimiin 2 vko phonex park inn hotelliin menossa
        olen käynyt 2 kertaa aikaisemmin intiassa...mihin hotelliin olet menoss
        myös nainen 45

        KUUTAMO: Meillä sama hotelli ja sama lähtöpäivä! :)


    • "matkamies maan"

      Jaa tänne on tullu viesti, tulee harvemmin selattua tätä..

      No joo, mulla on kaksio vuokralla Colva beach'ilta, etelä Goalla.
      Viime talvena olin pohjois Goalla, joten vaihtelun vuoksi etelään.
      Ja kuten Sulo Vilen sanoi , niin otin ku halavalla sain.. Hinta/laatu suhde on mielestäni kohillaan, kaksio kaikilla mukavuuksilla ja sisältäen nettiyhteydet.

      En mie siitä iästä niin välitä, mulle passaa kaik, ikään, väriin, uskontoon, kokoon tms. katsomatta, kun nyt ei tartte perässä vetää ja kaikesta huolehtia..

      Hitto ku on jo kylmä täällä, ei jaksais ootella tammikuun alkuun! Lähtö varmistui 3.1.-12 ja siitä kolme kuukautta eteenpäin, lämpimässä, nam!

    • tytto81

      Moikka!

      itse olen lähdössä tammikuun puolessa välissä näillä näkymin yksin viikoksi goalle. Ekaa kertaa menossa. Olis tietty kiva jotain matkaseuraa löytää :) olen 30 vuotias nainen.

      • ranta tyttö

        olen lähdössä goalle 19.1 olen 2 viikoa candolimissä.
        meen reisuun yksin, mutta olen käynyt gooalla 2 kertaa aikaisemmin.
        minusta voisi saada ruokailu seuraa joskus.


      • Go Goa go
        ranta tyttö kirjoitti:

        olen lähdössä goalle 19.1 olen 2 viikoa candolimissä.
        meen reisuun yksin, mutta olen käynyt gooalla 2 kertaa aikaisemmin.
        minusta voisi saada ruokailu seuraa joskus.

        Hei! Sama aikataulu minulla, mutta ekakertaa Intiaan... Mielelläni kuulisin sinusta ja kokemuksistasi Candolimissa.


      • auringon alle

        Täällä olis 31v. nainen lähdössä 19.1 viikoksi Goalle Candolimiin!


      • auringon alle
        Go Goa go kirjoitti:

        Hei! Sama aikataulu minulla, mutta ekakertaa Intiaan... Mielelläni kuulisin sinusta ja kokemuksistasi Candolimissa.

        Mihin hotelliin olet menossa?


      • Go Goa go
        auringon alle kirjoitti:

        Täällä olis 31v. nainen lähdössä 19.1 viikoksi Goalle Candolimiin!

        Sea Breeze....eipä ollut enää valinnan varaa...Mutta eipä siellä hotellissa aikaa vietetä...minulle voi kirjoitella [email protected] kaikki jotka Goalla on tuossa tammikuun loppupuolella..jos vaikka tavattais siellä?


    • tytto81

      Tässä koko ajan matkoja katsellut ja en osaa päättää lähdenkö viikoksi vai kahdeksi. Mutta siis puolessa välissä tammikuuta suunnilleen. Saa laittaa vaikka mailia jos kiinnostaa :) Ja Calanguteen menossa.

      [email protected]

      • Idän ihmeet

        Jo viidentoista vuoden kokemuksella (sekä charter.-matkoista että itse järjestetyistä) voin sanoa että Goa on liian kaukana yhden viikon matkaa ajatellen.


    • "etsijä"

      hei! Olen -83 syntynyt nainen ja olisin lähdössä yksin goalle ja sieltä keralaan helmikuun puolessa välissä. En ole aikaisemmin ollut Intiassa joten jos olisi muita samaan aikaan lähtijöitä matkaseuraksi niin laittakaa tänne viestiä! :)

    • nainen 50+

      muita lähdössä Goalle 16.2. hotelli Villa Bomfim?

      • Huhtikuussa

        Villa Bomfim on hyvä hotelli ja sijainti ihan täydellinen :) Monta kertaa majoittunut siellä, mutta viime aikoina siirtynyt omatoimimatkailuun, niin sai hotellit jäädä.
        Lähes koko huhtikuuksi yksin pohjoiseen rannalle hillumaan :)

        Viikko ja kaksikin on todella lyhyt aika matkustaa Goalle. Mielestäni kolme viikkoa kannattaa VÄHINTÄÄN olla.


    • nainen50+

      Kiva kuulla et Bomfim on hyvä hotelli ja kait minäkin sitten olen vähintään sen kolme viikkoa, kun pääsen eläkkeelle ja on aikaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe