Kannattaako minun laittaa asuntoni välittäjälle myyntiin vai myynkö itse? Jos välittäjälle niin millainen välittäjä olisi paras?
Keskiyö
5
<50
Vastaukset
Hei
voisit kokeilla ensin aivan itse. jos se ei onnistu, kokeile jotakin paikallista pienempää myyjää, joka tuntee paikkakunnan ja asiakkaat hyvin.
näen keski-ikäisen miehen auttamassa sinua.
suurilla välittäjillä on suuremmat palkkiot, koska he pyörittävät isoa koneistoa.
t: Keskiyö- ap.
Kiitos, yritän kokeilla ensin itse. Onko tuo mies, joka auttaa joku tuttuni? Minkänäköinen?
Hei
tuota en tiedä, hän voisi myös olla asunnonvälittäjä. mutta mies kumminkin.
aivan tavallisen näköinen, ainakin 50v ja asiallinen mies.
t: Keskiyö- ap.
Hei, osaatko vielä sanoa tulenko olemaan tiukoilla rahallisesti mahdollisessa uudessa asunnossani?
Hei
ei se aivan helppoa tule olemaan, mutta onhan sinulla koti mistä nauttia. voit hiljalleen laittaa sinne kaikkea nättiä, saat paljon piristystä elämääsi uusista ympyröistä.
kyllä kannattaa vaihtaa, mutta kokeile kumminkin ruuvata uuden hintaa hieman alemmaksi.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241