Siperian karttoja

jouhisorsa

Mistä löydän siperian alueen karttoja siis paikkoja josta voi tilata? Olen selaillut nettiä ja laittanut kyselyjä, mutta ei ole vastauksia kuulunut tai osunut silmään. eli hakusessa olis 1:50 000 ja 1:100 000 maasto karttoja. kuinkas hyvin nuo paperi kartat pitää paikkansa?

30

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuu-ukku

      Olen ollut työmatkoilla siperiassa, mutta kartan saaminen oli paikallakin vaikeaa (tarkan kartan).
      Itse olen käyttänyt viime aikoina esim google mapsin tai vastaavien tulosteita. Satelliitti/-ilmakuva on luotettavin ja paikallinen kartta voi erota paljonkin luonnosta epätarkkuutensa takia.

    • Joo taitaapi olla ainoa vaihto ehto. netistä ei pelkästää tuolta alueelta löydy karttaa (tai ainakaan minä en löytänyt) ja jos ne kerta vielä epäluotettavia ovat niin pitää hakea se ohjelma jolla saa liitettyä A4 yhteen yhen isomman kartan sitten kelmut päälle ja rinkkaan. On vaan työläs tehdä ostettu kartta olisi ollut hyvä. Oletko käynyt metsästämässä tai kalastamassa tuolla siperian alueella?

    • kuu-ukku

      Tein lähinnä viikonloppuvaelluksia työn ohella.
      Siperian mittakaava on niin valtava, että pohjoismaiden "erämaat" tuntuvat koomisen pieniltä sen jälkeen.
      Täällähän kännykkä toimii käytännössä kaikkialla ja aina joku pörrää kelkalla menet mihin vaan.
      Voisikohan erämaan määritellä nykyisin niin, että et voi soittaa apua eikä kukaan sinua sieltä löydä?

      • henrik727

        lottoo sinä suljetulta
        '


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        lottoo sinä suljetulta
        '

        suomalaisia paskapäitä jossain päin maailmaa kiusaa mua


      • henrik727

        perustelut tulee olen pelannu siellä joka ikinen päivä nuorena ja yhtäkkiä loppu pelit kun edun veli pysåäytti pelit
        kerola asla


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        perustelut tulee olen pelannu siellä joka ikinen päivä nuorena ja yhtäkkiä loppu pelit kun edun veli pysåäytti pelit
        kerola asla

        voisko snooker timen asiakas olla murhaaja tai baarit tai lentokentän miehet
        jotka töissä


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        voisko snooker timen asiakas olla murhaaja tai baarit tai lentokentän miehet
        jotka töissä

        oulu helsinki en viellä kuullu ääniä päässäni
        rhodoksella alko kuullua ä'änet


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        voisko snooker timen asiakas olla murhaaja tai baarit tai lentokentän miehet
        jotka töissä

        kerran yksi suuttu snookertimen pelaajalle kun pelöattiin pokeria se voi olla murhaaja tieto


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kerran yksi suuttu snookertimen pelaajalle kun pelöattiin pokeria se voi olla murhaaja tieto

        epäiltynä oulu helsinki lennon mustapoukukuinen naienn miehensä kanssaan vaikka kivoja kaikki epäillyt otetaan huomioon


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        epäiltynä oulu helsinki lennon mustapoukukuinen naienn miehensä kanssaan vaikka kivoja kaikki epäillyt otetaan huomioon

        rockn roll baari ehkö siellä shodoksella love hotelin vieressä
        e murhaaja asuu love hotelin vieressä


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        rockn roll baari ehkö siellä shodoksella love hotelin vieressä
        e murhaaja asuu love hotelin vieressä

        rhodoksella se murhaaja voi asua sitä ei toedä
        tupakikki


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        rhodoksella se murhaaja voi asua sitä ei toedä
        tupakikki

        mummo pölliny nuorena pyörän ja estelee nyt kävelemällä tätä
        tv


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        mummo pölliny nuorena pyörän ja estelee nyt kävelemällä tätä
        tv

        mummot onnessaa n kun pylriä pöllitään


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        mummot onnessaa n kun pylriä pöllitään

        kaupungion väkeä


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kaupungion väkeä

        mitäs pöllitte nainen ja mies multa pylrän


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        mitäs pöllitte nainen ja mies multa pylrän

        pöllitte myös juhannuksena multa pylrän


      • henrik727

        2 kouvolalaista nuorta tai viipurista


      • piset
        henrik727 kirjoitti:

        2 kouvolalaista nuorta tai viipurista

        piste


      • henrik727

        10mppejä ammunnassa tauluun eli ei turha krk mies


      • henrik727

        kysy vaikka poliisilta niin olen ollu


      • henrik ijäs

        baareista sain surkeen kuvan kun pääsin armeijasta pelkkää haistattelua


      • henrik727
        henrik ijäs kirjoitti:

        baareista sain surkeen kuvan kun pääsin armeijasta pelkkää haistattelua

        baarit ei enää kunnioittanu mua kuten ennen vanhaan


      • henrik727

        kaiken tuen henrik antaa
        friend


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kaiken tuen henrik antaa
        friend

        jaksaa ne olla alokkaina


      • henrik727

        sama koulu mikö minö käynny


      • henrik727

        juha kaartinen nhl pelaaja


      • henrik7827

        armeijassa parempaa kopulutustya kun jossain avohoidossa


      • henryko?
        henrik7827 kirjoitti:

        armeijassa parempaa kopulutustya kun jossain avohoidossa

        rakastunutvääpelin antamaan koulutukseen heitin aseista


      • henrik727
        henryko? kirjoitti:

        rakastunutvääpelin antamaan koulutukseen heitin aseista

        r u ready


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe