Sähkötupakka pelasti

tupakkamiehiä

Mulla oli vaikea hengittää, joka johtui vuosikymmenien tupakoinista 1-2 askia pvä.

Kiitos sähkötupakan, ei tee mieli enää oikeaa tupakkaa. Hengittäminen parani heti. Purkalla ja inhaloottoreilla teki mieli mieli tupakkaa koko ajan ja oli pelko persees millon retkahdan ja poltan oikean tupakan. Sitten saapui postista tilaamani hyvälaatuinen sähkötupakka ja siihen aineet. Siihen loppu oikean tupakan haluaminen, purkka ja inhalaattori.

Tilasin myös asianmukaiset litkut ja vahvimmilla litkuilla pitkäänkin polttaneena sain sillä fiiliksen että liian vahvaa (jos imee liian pitkään sitä "savua").

Toivottavasti suomeen saisi näit litkuja myös myyntiin ja ruokakauppoihin myös laitteita myyntiin. Tupakkafirmat varmaan on yksi syy miksi jo ei ole, ulkomailta pitää tilailla.

7

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastus?

      Mistä näitä sähkötupakkeja saa? Oisin kiinnostunut, Kiitos vastauksista etukäteen!

    • MattiP-

      Pelastus? ja muut sähkötupakkaa etsivät, voin suositella nettikauppaa osoitteessa:

      http://cheap-vaping.com

      Itse olen tilannut tuolta jo useamman kerran ja todellakin ollut tyytyväinen. Ei tee enää normaali tupakkaa mieli laisinkaan.

      Cheap vaping on varmaan halvin sähkötupakkakauppa, ne lähettää laitteet kiinasta (käytännössä kaikki nuo valmistetaan alun perin siellä parilla eri tehtaalla). Koska lähetykset tulee kiinasta niin sieltä ei periaatteessa saisi tilata noita nikotiini pitoisia nesteitä - koska ne tulisi tilata eta alueelta, itse kuitenkin olen cheap vapingista ne ongelmitta tilannut, mutta jos haluaa ottaa varman päälle niin tilaa tuolta laitteet ja nesteet vaikka ecigwizard.com nettikaupasta. Laitteissa kuitenkin SÄÄSTÄÄ KYMMENIÄ EUROJA kun tilaa tuolta cheap vapingilta.

      Suosittelen ensimmäiseksi pakkaukseksi ego-T:tä koska se on helppo käyttöinen ja helppo kuljettaa mukana, samalla kun tilaa kyseisen paketin niin kannattaa tilata pari vara atomisaattoria ja tankkia siihen niin niillä on hyvä alotella. Youtubesta löytyy myös suomenkielinen video missä opastetaan kyseisen laitteen käyttöön jos englanninkielinen ohjekirja ei riitä.

    • e-savuke

      Suomen suosituin e-savuke sivut on e-savuke.com sielä on parhaiten tietoa asiasta ja kaupoista .Aktiiviset jäsenet antavat neuvoja aloittelijoille e-savukkeesta ja opastavat laitteiden hankinnassa : ) Tervetuloa

    • MAtteus11111111
    • Esa Vuke 81

      Matteus, mulla on täysin samanlainen ja on kyllä hyvä hinta laatusuhde tuossa, muuta ei voi todeta. Todella hyvät akut ja höyryn tuotto.

    • Heli81

      Joo sähkötupakka on kyllä täydellinen keksintö tupakoinnin lopettamiseen - mullaki onnistu sen avulla vaikken koskaan ois uskonu.

    • Mikael87

      Kannattaa katsoa ennen kuin tilaa: Sähkötupakka arvostelut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe