mulla on pitkittynyt flunssa, kuumeeton sellainen.on ollut kovaa nuhaa ja yskää..nyt untuu että nuha ois kuivunut jo kasaan mutta väsymys ja heikko olo.sain lääkäristä antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen.mulla on päänsärkyä, ääni ihan maassa, kurkku räkäinen, painetta poskissa..
pitääkö tätä tautia sairastaa vaan sängyssä makaamalla vai voiko tehdä jotain kevyitä askareita?
miten hoidan poskiontelotulehdusta?
rituli31
4
323
Vastaukset 4
- Yks vaan
Olisiko sarvikuonosta apua?
http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sarvikuono/kelpokonsti.html- rituli31
joo mä tiedän noi mutta mulla ei ole sellaista ja etsinkin nyt vastausta kysymyksiini.tarviiko poskiontelotulehduksessa maata vaan paikallaan? kuuluuko lihaskivut ja phoinvoivaolo tautiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654