ovat loistava homma.ostat oskkeen ja nautit eduista.kun kyllästyt myyt ja teet tilin.hanki ihmeessä lomaoseke
lomaosakkeet
19
277
Vastaukset
- Tosi on
Tosi on.
- KIITOS!
HYVIÄ LOMIA!
- Hastala Vista
Kiitos ylihuomenna lähdetään.
- pikamatka
Menisit jo tänän.
- Lomaosakemyyjä ;-)
Mitä tehdä kun sulla on lomaosakkeita joilla et pääse tekemään supertiliä?
- travelling gal
Muuten yhdyn aloittajaan paitsi ei jälleenmyynnillä tiliä tee muut kuin ne viikko-osakemyyjät. Mutta ei kai kukaan enää nykyaikana viikko-osaketta minään rahaa tuottavana sijoituksena ajattelekaan??? Kyllä se on ihan puhtaasti menoa niin kuin muukin matkailu!
- Lomaosakkeet ++++++
Menoa, mutta halvemmalla.
- Halpahallit
Onko halvempaa, tuskin
- Edullista tosi
Tuskin on halvempaa.
- halpis
On se halvempaa
- Kaiken kokenut
Tietysti on halvempaa, kateelliset pöljät vain kijoittelee.
- Varma on aina varmaa
On, on ja on halvempaa ja varmempaa.
- Tarjoukset
Näin on varma on aina varmaa.
Käyttäkää noita lomosakkeiden erikoistarjouksia.
- supertili
heitin 2kk sitten ton tsoukin ja 67 plussaa tullu.huhhuh.kuka muka on tehnyt lomaosakkeella tilin.MYYJÄT TIETYSTI
- varoit. sana
Älkää koskaa ostako lomaosaketta. Yllä olevat kehut ovat lomaosake kauppiaiden mainoksia, heillä kun ei ole muuta tekemista kuin kirjoitella tälle palstalle. Lomaosakkeen omistaja yli 20 vuotta ja niiden takia melkein konkurssissa.
- supertili
varoit. sana kirjoitti:
Älkää koskaa ostako lomaosaketta. Yllä olevat kehut ovat lomaosake kauppiaiden mainoksia, heillä kun ei ole muuta tekemista kuin kirjoitella tälle palstalle. Lomaosakkeen omistaja yli 20 vuotta ja niiden takia melkein konkurssissa.
jep.täyttä kusetusta ja ne jotka ostavat eivät kehtaa myöntää virhettänsä.jos ostat,osta huutonetistä.sielt saa melkein ilmaiseks viikkoja ja voi myös vuokrata
- kyllästynyt lomaos..
Minä en ainakaan ole tehnyt tiliä , päin vastoin olen menettänyt loputkin rahat. Lomaosakkeita olen yrittänyt myydä muutamalla satasella viikko mutta kaupaksi ei ole mennyt. Itselläni on mennyt kiinnostus koko paikkaan. Vaihto on täyttä rahastusta koska etelään ja muuallekin pääsee vaikka seuraavana päivänä hoitovastikkeen hinnalla ja halvemmallakin.
- Aktiivi
Puhut palturia "kyllästynyt".
- tilintekijä
Minä tehnyt hyvää tiliä, olen vuosien varrella myynyt satoja viikko-osakkeita ja kovalla hinnalla. Itse luonnollisestikkaan en ole sellaista itselleni hannkinut, mutta kyllä näitä suomalaisille ihan rakennuttajien listahinnalla kivasti kaupaksi menee :)
Ja useat suosikkiasiakkaani vielä vaihtavat osakkeen heille "sopivampaan" lähes joka kerta esittelyssä käydessään ja maksavat aina jokusen tonnin välirahaa.
Kiitos vaan teille kaikille, mahdollistatte monen myyjän perheen erittäin korkean elintason jolloin on varaa matkailla muutenkin kuin osakkeen tarjoamilla hyvin rajallisilla vaihtoehdoilla :)
Hauskoja lomia ja ostakaahan viikkoja!
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979