lomaosakkeet

supertili

ovat loistava homma.ostat oskkeen ja nautit eduista.kun kyllästyt myyt ja teet tilin.hanki ihmeessä lomaoseke

19

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      Tosi on.

    • KIITOS!

      HYVIÄ LOMIA!

    • Hastala Vista

      Kiitos ylihuomenna lähdetään.

      • pikamatka

        Menisit jo tänän.


    • Lomaosakemyyjä ;-)

      Mitä tehdä kun sulla on lomaosakkeita joilla et pääse tekemään supertiliä?

    • travelling gal

      Muuten yhdyn aloittajaan paitsi ei jälleenmyynnillä tiliä tee muut kuin ne viikko-osakemyyjät. Mutta ei kai kukaan enää nykyaikana viikko-osaketta minään rahaa tuottavana sijoituksena ajattelekaan??? Kyllä se on ihan puhtaasti menoa niin kuin muukin matkailu!

    • Lomaosakkeet ++++++

      Menoa, mutta halvemmalla.

    • Halpahallit

      Onko halvempaa, tuskin

      • Edullista tosi

        Tuskin on halvempaa.


    • halpis

      On se halvempaa

      • Kaiken kokenut

        Tietysti on halvempaa, kateelliset pöljät vain kijoittelee.


    • Varma on aina varmaa

      On, on ja on halvempaa ja varmempaa.

      • Tarjoukset

        Näin on varma on aina varmaa.
        Käyttäkää noita lomosakkeiden erikoistarjouksia.


    • supertili

      heitin 2kk sitten ton tsoukin ja 67 plussaa tullu.huhhuh.kuka muka on tehnyt lomaosakkeella tilin.MYYJÄT TIETYSTI

      • varoit. sana

        Älkää koskaa ostako lomaosaketta. Yllä olevat kehut ovat lomaosake kauppiaiden mainoksia, heillä kun ei ole muuta tekemista kuin kirjoitella tälle palstalle. Lomaosakkeen omistaja yli 20 vuotta ja niiden takia melkein konkurssissa.


      • supertili
        varoit. sana kirjoitti:

        Älkää koskaa ostako lomaosaketta. Yllä olevat kehut ovat lomaosake kauppiaiden mainoksia, heillä kun ei ole muuta tekemista kuin kirjoitella tälle palstalle. Lomaosakkeen omistaja yli 20 vuotta ja niiden takia melkein konkurssissa.

        jep.täyttä kusetusta ja ne jotka ostavat eivät kehtaa myöntää virhettänsä.jos ostat,osta huutonetistä.sielt saa melkein ilmaiseks viikkoja ja voi myös vuokrata


    • kyllästynyt lomaos..

      Minä en ainakaan ole tehnyt tiliä , päin vastoin olen menettänyt loputkin rahat. Lomaosakkeita olen yrittänyt myydä muutamalla satasella viikko mutta kaupaksi ei ole mennyt. Itselläni on mennyt kiinnostus koko paikkaan. Vaihto on täyttä rahastusta koska etelään ja muuallekin pääsee vaikka seuraavana päivänä hoitovastikkeen hinnalla ja halvemmallakin.

      • Aktiivi

        Puhut palturia "kyllästynyt".


    • tilintekijä

      Minä tehnyt hyvää tiliä, olen vuosien varrella myynyt satoja viikko-osakkeita ja kovalla hinnalla. Itse luonnollisestikkaan en ole sellaista itselleni hannkinut, mutta kyllä näitä suomalaisille ihan rakennuttajien listahinnalla kivasti kaupaksi menee :)

      Ja useat suosikkiasiakkaani vielä vaihtavat osakkeen heille "sopivampaan" lähes joka kerta esittelyssä käydessään ja maksavat aina jokusen tonnin välirahaa.

      Kiitos vaan teille kaikille, mahdollistatte monen myyjän perheen erittäin korkean elintason jolloin on varaa matkailla muutenkin kuin osakkeen tarjoamilla hyvin rajallisilla vaihtoehdoilla :)

      Hauskoja lomia ja ostakaahan viikkoja!

    Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe