kissanpentuni ääntelee tosi paljon. se on nyt 3kk ikäinen. kun tulen koulusta kotiin, se maukuu tosi isoon ääneen, ja sitten nostan sen syliin ja kohta se hiljenee. sitten jos se haluaa mun huomion, se myös maukuu tosi paljon. ja jos se katsoo ikkunast ulos ja haluaisi että avaan ikkunan, niin se maukuu tosi isosti taas, kunnes avaan sen. :o ja jos oon vaikkapa tiskaamassa, ja selin kissanpentuun, niin se maukuu mun jalkojen juuressa kokoajan :o onko tämä ihan normaalia käytöstä kissanpennulta? ja väheneekö maukuminen kun kissa kasvaa aikuiseksi?
toinen ihmetyksen aihe mulla on se, että kissanpentu herää joka aamu aikaisin riehumaan, eli se hyppää kiinni mun jalkoihin ja alkaa puremaan mun varpaita tosi lujasti, niin että sattuu. siihen herään joka aamu :I voiko tätä käytöstä jotenkin ehkäistä? haluaisin, että kissa antaisi mun herätä aamuisin ihan itsekseni tai että edes herättäisi vähän nätimmällä tavalla :D
sitten sellainen juttu, että kun pidän kissaa sylissä kasvot minuun päin, ja katson sitä silmiin, niin se kääntää pään aina toiseen suuntaan ja näyttää siltä että se välttelee silmiin katsomista? mistä tämä voisi johtua?
kysymyksiä liittyen kissanpentuun
1
84
Vastaukset
- Karkkikisut
Kuulostaa aika normaalilta pennun käytökseltä. Nytkö jo olet kyllästynyt? Kissa vaatii huomiota ja sitä sille pitää antaa. Kaksi kissaa saa keskenään ajan kulumaan rattoisammin.
Jos noinkin pieni pentu on koko koulupäivän ajan yksin, niin pitkästyyhän se ja taatusti on kimpussasi heti kun tulet kotiin. Onhan sillä tarpeeksi ruokaa tarjolla?
Mitä tapahtuu, kun avaat ikkunan? Ethän vaan päästä kissanpentua yksin ulos?
Ihmisen varpaat ovat kissanpennulle äärimmäisen mielenkiintoinen elementti varsinkin, jos ne pilkottavat peiton alta ja kissa on pitkästynyt.
Suoraan silmiin katsominen on ainakin koirilla hyvin uhkaava ele, ja käsitykseni mukaan kissakin kokee sen samaan tapaan. Kissa siis haluaa välttää konfliktin, kun kääntää katseesi pois sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834473Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243238Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392894Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172707- 162570
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432507Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142075Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281727