MIKSI HÄN TULEE UNIINI AIKAAJOIN?

túulikki ja mystikko

iltaa keskiyö! tapasin 3,5 v sitten erään isokokoisen ok.n näköisen miehen7v nuorempi minua ja meillä olis jotain juttua mikä siten lopahti satunnaisiin tapaamisiin,huvin puolelle.alusta alkaen olen juuri hänestä nähnyt unia.symbolisia ja jotkut asiat ovat siten tapahtuneet ,tai tarkoittaneet jotain häneen liittyvää.kysyn että miksi hän on tullut uniini alusta alkaen? emme sovi toisillemme liian erilaisten kemioiden takia,mutta olemme aika ajoin tavanneet huvin merkeissä. en mieti edes häntä tai kaipaa.elämässäni on paljon muutakin mielenkiintoisia asioita.yrittääkö alitajuntani sanoa tai onko hänellä minua kohtaan tunteita jäljellä? hänestä ei koskaan ole ottanut selvää.mikä tarkoirus hänellä on elämässäni tai unen kautta koska en tosiaan tajua tätä...hän on alusta asti tullut uniini ja joskus enteellisestikin.muita miehiäkin katson ja tapailen enkä ees kaipaa tätä,viime yönäkin hän oli kanssani nakuna ja hän kertoi kaksi kertaa minulle että mulla on tosiaan tosi kauniit silmät...miksi hän tulee uniini joskus ja alusta asti?

7

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulikki ja mystikko

keskiyölle siis kysymys jos ja kun ehtii .kiirettä pukkaa palstalla,huomattu.

• Hei
      minulle tuo on melko selvää. hän edustaa sellaista miestä, isokokoista, joka olisi sinulle sopiva partneri. sinun yksinäisyytesi projektoi ikäväsi uniin, jossa sinä työstät sitä alintajunnassai.
      et ole kokenut erotiikkaa sen syvällisessä merkityksessä pitkään aikaan ja sinun sielusi kaipaa sitä kovasti. älä ole niin ankara itsellesi ja aseta tiukkoja rajoja nautinnolle.
      tuo mies ei ole luonteeltaan sinulle sopiva, mutta muut osat hänessä herättävät sinun nälkäsi. uskaltaudu heittäytyä romantiikan vietäväksi, auta kohtaloasi ja mene sitä vastaan. sinullekin on hyvä kumppani varattuna, kunhat lähdet liikkeelle.

t: Keskiyö

• meni mönkään

mun seksieläni on antoisaa ja paljon-et osannut tulkata,menit metsään! mulla on tosi vilkas seura elämä ja kaveritiimi,harrastuksia ekä ole todellakaan nälkäinen läheisyyden puuttuessa! höpöhöpö en tunne itseäni ns tulkinnastasi-yrityksesi meni päin prinkkalaa,olen erittäin tyytyväinen miesmaailmaani,mutta en ole samoilloa linjoilla ,mun alitajuntani ei pyri kertomaan puutteista,elän rikasta ja vilkasta aikaa.koollahan ei ole väliä miesmaussani.höpöhöpö

• Mahorkka

Sielunne ovat olleet kauan samassa paikassa. Olette ikään kuin huonetoverit. Tunnet piilotetulla tavalla yhteistä koska tässä ajassa sielut, tai miksi niitä haluat kuvata, pyrkivät eheytymään yksilöiksi. Toinen tilanne on se, että yhteinen historianne saa teidät taistelemaan tahtojen kanssa, toinen yrittää sanoa enemmän kuin toinen. Tärkeää olisi kuulla unisymbolit tarkasti. Paljaana esiintyminen viittaa että tunnet luonteen/sielun. Silmät on sielun peili, hän näkee niistä itsensä, ja myös sinun voimasi/ ihailee voimaasi ja uskaltautuu paljaana kisailemaan kanssasi henkisellä tasolla.

• Niin
      sinulla onkin miesmaailma ja harrastuksia ja ystäviä ja seuraa ja antoisaa ja vilkasta ja erotiikkaa.
      mutta en näe sitä syvällistä erotiikkaa sinulla, sitä joka koskettaa sielun pohjaan asti.

t: Keskiyö

• ALOITTANUT.

NO MIKÄHÄN SE SYVÄLLINEN SIELUNTASO OLISI EROTIIKASSA? AVOIMIES VAI MITÄ?

• kiitos mahorkka

mahorkalle....miksi hän ihailee voimaani? hänelle on vahva magneettinen karisma niin halutessaan ja tunnen olevani alakynnessä...mutta joskus tunnen olevani henkisesti ylemmillä tasoilla.vaistoaako hän tunteeni vaikkei niitä enää näytetä eikä hän kerro asioitaan?näkeeköhän hän minusta unia tai vaistoaako että välitän vaikka suhde olisikin täysi mahdottomuus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe