Näin viime yönä unta jossa uin kaverini kanssa melko likaisessa pienessä matalassa lammessa. Vesi oli suomaista ja siinä oli erilaisia leviä yms. Sitten kaverini osoitti rantaan aivan rauhallisesti. Rannassa oli ainakin viisi karhua mustia ja ruskeita. Pelästyin karhuja ja uin kauemmas. Sitten kun jotenkin ilmestyin rannalle niin en kokenut karhuja enää niin pelottaviksi olin vielä peloissaan mutta teki mieli koskea isointa mustaa karhua joka oli juuri murissut minulle ja asettunut hyökkäävään asentoon.
Mitä tämä voisi tarkoittaa?, pitkästä aikaa olen näin selviä ''merkityksellisiä'' unen.
Likaista vettä ja pelottavia karhuja
sellaistakysyttävääm
1
<50
Vastaukset
Hei
tuo likainen lampi symbolisoi epävarmaa elämäntilannettasi. tahtoisit päästä siitä pois ja niinhän sinä pääsetkin, nouset siitä varmasti ja rohkeasti rannalle.
tahdoit halata isoa mustaa karhua, eli olit valmis ottamaan haastetta "sarvista kiinni". tuo voisi tarkoitta jotakin haastetta elämässäsi nyt, olet valmis siihen ja ryhdyt uuden kimppuun pelkäämättä.
mielestäni olet voittanut pelkosi ja epävarmuutesi, lähdet uuteen haasteeseen pää selvänä ja sydän avoinna. annat kaikkesi uudelle elämälle.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001