Onko teillä lesbokavereita?

???

Oltiin kihlatun kaa tutulla kylässä ja meidän yhteinen kaveri oli siellä myös, joka on lesbo. vituttaa se naiseni toiminta ku yhdes vaihees hän rupesi kutitteli kaulasta ja puristi perseestä sitä lesboa. Otin asian puheeksi nii meille tuli riita. KIhlattu sano että se oli zoukkia.

Mua taas se vituttaa ja jostain kumman syystä haittaa se, vaikka se olisiki zoukkia. Vaikka kihlattu kerran sano että turhaa oon mustis. Kihlattuni on 24v. mä oon 27v. Ollaa oltu vuoden kihloissa ja 1,5 vuotta seurustelusta.

Onko teillä lesbokavereista mustasukkaisuutta puolisoanne kohtaan?
Onko teillä kokemusta tuollaisesta?
Mitä sanotte tuollaisesta toiminnasta? On mulla huumorintajua, mutta silti... ihmetyttää.
Oonko turhaa mustis?
Mitä ootte mieltä?
Mitä tekisitte jos olisitte mun kengissä?

1

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun näkemys asiall

Hei!

Omasta (olen itse lesbo) näkökulmasta ajattelen, että taidat olla turhaan mustasukkainen. Et maininnut onko naisesi kenties bi.

Itsellä joskus harmitti se kun ystäväni alkoivat seurustella uuden miehen kanssa eivätkä he hyväksyneet minua. Kokivat minut jonkinlaisena uhkana. Aluksi se huvitti minua paljon, mutta lopulta alkoi kuitenkin säälittää.

Ajattelen, että jos asiat on parisuhteessa kunnossa, ei noin pienestä asiasta kannata skitsoilla.

Kuinka kauan tämä naisesi ja ystävänne ovat tunteneet? Ovatko he aina käyttäytyneet samallalailla? Itsellä on aina ollut tapana pelleillä kavereideni (vapaiden) kanssa eikä se siltikään ole kummallekaan tarkoittanu mitään kummempia. Toki nämä ihmiset olen tuntenut sitten jo kauemmin, ei uusia tuttavuuksia uskalla "lähennellä" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7494
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      35
      2429
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2070
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      2006
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18