Onkohan tämä Silvian ja Kallen kuopus käytöshäiriöinen.Kiusaa veljensä tyttöystävää, eihän tämä Madde itsekkään ole niin esimerkillinen kuninkaallinen.Voisi ottaa siskostaa mallia käyttäytymisen Viktoriasta .Pilalle hemmoteltu BLONDI.... tUSKIN TYPYLLÄ ON ITSELLÄKÄÄN PUHTAITA JAUHOJA PUSSISSA.Katkeroitui kun kihlattu pylsi muita,,mutta tais sulhoki kyllästyä moiseen teeskentelyyn.
Madde kiusaa soffia
5
137
Vastaukset
- jj
vai kiusaa
- On kyllä varmaan nii
Siis on todella ihan kauheeta, elikkä niin karseeta. Miten se Madde nyt meni sillä tavalla tekemään vaikka omienkaan pussien jauhoja ei ole vielä ihan tarkkaan tarkastettu. On se tosi hemmoteltu. Se Madde.
Toki täytyy sanoa, että hirveetä on. Tietty kiusaa veljensä tyttöystävää, koska haluaa tehdä niin. Mutta on se vain törkeetä. Meillä ei vois näin tapahtua koskaan. On kyllä varmaan niin. - Tytti T.
Jossain kirjoitettiin, että isäpappa oli painostanut Madden eroamaan Jonaksesta. - Huono homma, että vanhemmat puuttuvat aikuisten lastensa rakkausasioihin. Nykyään kuninkaallisetkin saavat itse päättää elämänkumppaneistaan. Niinhän teki jo Carl Gustav itse aikoinaan.
Ja on rellestänyt railakkaasti sen jälkeenkin.- Tytti T.
Korjaus: se kirjoitetaankin "Carl Gustaf", huomasin jälkeenpäin.
- vasta siinä vaiheess
Tytti T. kirjoitti:
Korjaus: se kirjoitetaankin "Carl Gustaf", huomasin jälkeenpäin.
Niinpä niin, se Carl Gustafin oma valinta oli mahdollinen vasta siinä vaiheessa, kun hän itse oli jo noussu valtaistuimelle eli kuninkaaksi. Ei missään tapauksessa ennen sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718