Ääniohjaus pois päältä

Aifone

Miten saa ääniohjauksen kokonaan pois päältä? Mulla saattaa itsestään mennä ääniohjaus päälle ja vaikka painan kumoa, niin se lopettaa sen, mutta lähtee heti päälle. Auttaisko tähän joku päivitys, vai onko tämä Iphonen ominaisuus joka vaan pitää hyväksyä? Monesti on jo puhelin meinannut lentää seinään.

28

9519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iPhone 3GS

      Löytykö ratkaisu. Mulla puhelin tehnyt samaa muutaman päivän ja hermo menee. Onko virus vai onko kone vaan hajoamassa?

    • Nokia N86 8MP

      Oletteko kokeilleet ohjelmiston päivitystä? Onko Koti-nappula ehjä? Jos siihen on joskus tipahtanut vähän vettä päälle, nappula saattaa reagoida huonosti painallusten suhteen

    • iPhone 3GS

      Vika löytyi avattuani puhelimen. Home nappulan sisuskalut oli hiukan lähteneet liikkeelle. Pikakorjauksena osat takaisin paikoilleen. Muutoin pistettiin uusi nappula tilaukseen, niin on sitten vaihto-osa kun hajoaa lopullisesti.

    • Aifone

      Käytin puhelinta siellä liikkeessä mistä sen ostin ja siellä käskettiin poistaa
      kaikki avoimet sovellukset. Sen jälkeen on puhelin pelannut hyvin, saas nähdä kuin kauan.... =). Avoimet sovellukset löytyvät kun painaa kotinappulaa pitkään, niin sitten niitä voi poistaa sieltä yksitellen.

      • JuuFone

        No hehheh..
        Painat pitkään, niin ääniohjaus"vika" menee päälle :D


      • Aifone
        JuuFone kirjoitti:

        No hehheh..
        Painat pitkään, niin ääniohjaus"vika" menee päälle :D

        Siis tarkotan että kun painaa kotinappulaa kahdesti peräkkäin niin sitten tule avoimet sovellukset esiin. Pahoittelen virhettä...


    • Nokia N86 8MP

      Tuon Koti-nappulan kaksoisklikautuksen jälkeen painetaan siis pohjassa jotakin alla olevaa kuvaketta niin, että kuvakkeden vasempaan ylänurkkaan tulee punainen pallo valkoisella viivalla ja kehyksellä, jota painamalla sovelluksen saa suljettua

    • iPhone 3GS

      Pikakorjaus kesti pari päivää. Onneksi uusi home nappula tuli ja taas toimii puhelin.

    • kakatus

      1.Ensin menet asetukset -> yleinen -> siri -> siri päälle
      2.sen jälkeen asetukset -> pääsykoodi sieltä siri pois päältä (itselläni saan vaihdettua pääsykoodi asetuksia vain ensin asettamalla jonkun pääsykoodin, mutta olen itse sen sitten aina heti poistanutkin)
      3.Mene takaisin asetukset -> yleinen -> siri -> ja ota sieltäkin se pois päältä

      Enää ei pitäisi tapahtua mitään vaikka kuinka painaa pohjassa koti näppäinta :)

      • Terfoin

        Kyllä mulla ei lähde toiminnasta muulla kuin kännykän vaidollA


    • Olli12345

      Pitää laittaa siri päälle niin ei enää ääniohjaus mene päälle.

      • JopasJotainKerrassaan

        5 vuotta vanha ketju, mitä hemmettiä?


      • Olli12345

        Ei väliä vaikka on vanha ketju. Kyllä vastata voi aina.


      • Trollitstana
        Olli12345 kirjoitti:

        Ei väliä vaikka on vanha ketju. Kyllä vastata voi aina.

        En ymmärrä, omena vilkkuu päässäni, en siis ymmärrä.


      • pakilanjumala

        Elikkäs siri päälle, ja siitä alta sitten salli lukitulta näytöltä pois päältä.


    • Aaaaappple

      Aikani tuskaillu ton ääniohjauksen pois saamisen kans, sain iphonesta toiminnon pois seusaavasti: siri päälle, valikosta kaikki pois, kielivalinnaksi heprea, siri pois päältä, paluu kotivalikkoon....mulla ainaski mykisty eikä mene kotipainikkeestakaan vahingossa päälle. Kommentoikaa toimiiko muilla?

      • Koodari

        Eii hitsi tämähän oikiasti toimi. Tehkää juuri noin niin kyllä hiljenee ei tapahdu yhtään mitään kun painaa koti nappia pohjassa kiitän suuresti oon tapellu vaikka kuinka tämän kanssa. En kyllä ymmärrä miten tämä toimi mut toimi Kumminkin :D


      • Aaaaappple

        Ilmeisesti ko. Kieliohjelma puuttuu iphonen ominaisuuksista, vaikkakin on valikosta valittavissa. :)


      • hermotriekaleina

        AIVAN MAHTAVAA! Se h****tin ääniohjaus loppui! Niin oli järki mennä sen kans!


    • Raivostunut

      Laittakaa siri päälle ne se v..un ääniohjaus ei enää toimi

    • Siripiri12

      Heprea-systeemi toimii. Kiitos! Nyt täytyy vaan kiertää synagogat riittävän kaukaa ;)

      • Tekniikanihmelapsi

        Heprea rules! Kiitos hirmuisasti! Helpottaa kummasti hermoja ;)


    • JT85

      Käy siihen kieliksi myös arabia niin lakkaa :)

    • juska4

      Kiitti vinkistä Heprealla lähti mokoma vitsaus (:

    • ETHa

      Kiitos kiitos kiitos rakas hepreavinkistä. Just meinasin vasaralla operoida saadakseni ääniohjauksen pois päältä. <3

    • zeddi66

      Heprea ohje toimii, saatiin rouva rauhoittumaan!

    • Anonyymi

      Sama juttu . Kai se on vaan yleinen I Phonien toiminto ettei saa pois päältä .Täytyy vaan hyväksyä. Ei mulla kyl koskaa ollu näin paskaa puhelinta. Monesti meinannu kans lentää seinään puhelin. Ei mun vanha puhelin tehny. Pitää vissiin ottaa käyttöön

      • Anonyymi

        Etpä sinä paljoa näköjään osaa puhelimia käyttää ja asetuksiin tutustua, Android se vasta onkin viidakko ja jos et iPhonesta tuota saa pois niin Androidista ei kannata edes kuvitella saavasi pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe