Minulla ei ole ennen diisselvehjettä ollut, joten sanokaas, hyvä asiantuntijat, miten tuollainen toimii Suomen oloissa? Onko esim. lämpeneminen niin hidasta että pakkasilla pitää olla aina loki- tai öljylämmitin? Vai lähteekö peli edes käyntiin -30C:ssa ilman lämmitintä?
Uusi Grand cherokee talvikäytössä?
Erkko_58
3
399
Vastaukset
- jeep wk
ei taida kukaan tietää kyseistä asiaa,koska uusi grand cherokee (wk2) tuli suomessa myyntiin vasta keväällä.
mutta mikäli kyseinen diesel mottori on hiukankaan samanlainen kun yleensä uudet moottorit on,niin kyllä siinä palella saa jos ei lisä lämppäriä ole.- Sofa
Ei palele ja kyllä lähtee ilman lisäkämmittimiä
- passailija
Sofa kirjoitti:
Ei palele ja kyllä lähtee ilman lisäkämmittimiä
Vähän asian vierestä mutta uusi Jeep Compass Mersupohjaisella dieselillä on selvästi lämpimämpi kuin aiempi bensaautoni.Ainakin äsken -13 asteen pakkasessa oli todella lämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838