Löysin keväällä eräältä puutarhalta tämän kasvin ja ihastuin siihen nyt ikihyviksi kun näin nuo pienet kukkaset. Ongelma vaan että nimi puuttuu. Tietäisikö joku sen nimen?
http://i54.tinypic.com/22jk7l.jpg
Osaisko joku sanoa tämän kasvin nimen?
Aukkula
3
207
Vastaukset
- upea kukka
Voi kun on kaunis, nimeä en tiedä. Mistä puutarhalta ostit ?
Jospa heillä on täällä sivut, missä oli nimet ja kuvat , kerro jos löydät.
Kokeile, jos säilyy talven sisällä.- Aukkula
Härmän taimitarhaltahan tuo. Täytyy varmaan käydä ens keväänä uudestaan ja muistaa kysyä nimi.
Ajattelinkin kokeilla josko tuo säilyisi talven yli. Niin on nätti. - se on...............
Aukkula kirjoitti:
Härmän taimitarhaltahan tuo. Täytyy varmaan käydä ens keväänä uudestaan ja muistaa kysyä nimi.
Ajattelinkin kokeilla josko tuo säilyisi talven yli. Niin on nätti.Aptenia cordifolia 'Variegata'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147